Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar de auto start dus gewoon niet, ook nu de accu is bijgeladen. F_T schreef:Mensen die honden kopen/adopteren die níet bij hun situatie passen, zelfs als anderen er voor waarschuwen dat de kans er in Zit dat de hond doodongelukkig wordt in betreffende situatie.
Doet er allemaal niet toe want wij vinden hem leuk en wij kunnen dat best.
Exacte details geef ik ivm privacy niet.
Maar geloof me, stevige frustratie.
Ik ga hopen dat ik degene ben die ongelijk krijgt.
Voor ieders bestwil beter als ik ongelijk heb.

Foaly schreef:Mensen met de google skills van een aardvarken
'Wa wa ik kan niet vinden hoe ik beenham moet bereiden in de oven want alles is met honing-mosterdsaus en dat wil ik niet'
Ik: google 'Beenham oven'
Derde link: Zo bereid je een beenham in de oven (en nergens staat iets over honing-mosterdsaus)
Had er bijna een lmgtfy-link van gemaakt maar ik besloot aardig te doen
F_T schreef:Foaly schreef:Mensen met de google skills van een aardvarken
'Wa wa ik kan niet vinden hoe ik beenham moet bereiden in de oven want alles is met honing-mosterdsaus en dat wil ik niet'
Derde link: Zo bereid je een beenham in de oven (en nergens staat iets over honing-mosterdsaus)
Aardvarkens, die kunnen zeker alleen met Google Earth overweg?

Zebrastreep schreef:Hoofdpijn... maar komt dus nu door de EMDR of door mijn Fjord die graag gekriebeld wil worden en denkt dat ze daarvoor mij ook heel hard op mijn hoofd moet duwen en kriebelen.Het was wel schattig, maar soms denkt ze volgens mij dat ik ook zoveel kan hebben als een paard.
kosseh schreef:[ Afbeelding ]
Daar ging m'n mini ecosysteem...
Net meegenomen vanaf m'n ouders, omdat hij daar te donker stond. Dacht dan zet ik hem bij mij in de vensterbank.
Stuk fietsen en dat ding heel houden gelukt. Tot ik hem neer zette om m'n fiets in de berging te doen...
Ik had hem beter daar in het donker kunnen laten staan
F_T schreef:Foaly schreef:Mensen met de google skills van een aardvarken
Aardvarkens, die kunnen zeker alleen met Google Earth overweg?
Lieser schreef:denisesilver schreef:Ik heb me net definitief uitgeschreven mijn zwaardvecht club
Jammer