Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Komt net goed nieuws over die Ruben Vanstipthout voorbij. Hij is ontslagen bij zijn huidige baan
Dammie schreef:denisesilver schreef:Komt net goed nieuws over die Ruben Vanstipthout voorbij. Hij is ontslagen bij zijn huidige baan
En het OM gaat in hoger beroep!
Lees op Belgische websites wel wat advocaten die zeggen dat de mensen die het met vonnis oneens zijn, geen dossierkennis hebben.
Maar niemand kan goed beargumenteren dat veelbelovend zijn een goede reden is om geen straf op te leggen.
denisesilver schreef:Als jij je er comfortabel bij voelt prima. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen dit aspect van de zorg door een vrouw willen laten uitvoeren. Vooral na dit nieuws.
Edit: bedoelde echt gericht gynecologie. Overige zorg zou mij ook aan mijn achterste roesten
_San87_ schreef:Dan ga je de operatietafel op en staat er een compleet team om je heen. Iets andere situatie dan het gemiddelde uitstrijkje, he. Voor de standaard gynaecologische onderzoeken/behandelingen kun je prima een vrouwelijke arts eisen.
sonjim schreef:kosseh schreef:Aan de tandarts. Had twee gaatjes (rampen plan gebit) die gevuld zouden worden. Eentje was goed te verdoven, de andere helaas totaal niet![]()
Ik heb zo een hekel aan de tandarts sinds het een aantal jaar terug ook niet te doen was om een plek te verdoven.
De keer erna heeft de kaakchirurg ook nog een onverdoofde zenuw geraakt, waar hij zelf ook erg van schrok. Had al aangegeven dat ik lastig te verdoven ben, maar dat wuifde hij weg... Toen was m'n vertrouwen al helemaal weg.
Nu dus weer bij de tandarts. Tandarts had alles verdoofd van waar ze dacht dat de zenuw zou liggen, maar was niet te verdoven. Jankend in de stoel gelegen en de rest van de dag nog steeds zenuwpijn..
Tijdens de behandeling gaat de pijn van 0 naar 100 in een mili seconden, zo naar.
Nu denken we dat het aan m'n kaakoperatie ligt en m'n zenuwen daardoor anders lopen/gevoeliger zijn.
Toen ik eenmaal thuis was moest ik er weer door huilen. De spanning, pijn en stress kwamen er even uit.
Nu slapen en hopelijk is het morgen minder gevoelig.
Niet toevallig hypermobiel. Hier zijn ik en de kids hypermobiel en moeilijk te verdoven. Werkt niet afdoende en trager. Blijkbaar hoort dat bij elkaar
TheNovelist schreef:Ging vanavond naar m'n moeder voor 2 dagen (1u20m rijden)
Na 30 minuten gaf de auto ineens stopsignaal aan.
Ging weer weg en minuut later was het weer terug. Zie ik dat m'n auto aan het overhitten was.
Bleek dat m'n koelvloeistof he le maal op was![]()
Nieuw gekocht bij tankstation en dacht dat het nu wel gefixed zou zijn. Nou dus niet. Reed weer verder en weer te heet en meldingen koelvloeistof te heet.
Na veel stoppen en checken maar weer naar huis gereden terwijl de temperatuur continue van 70 naar 90 ging om de 15 seconden.
Totale rit heeft 3 uur gekost en moet dus morgenochtend vroeg met de trein
Suzanne F. schreef:TheNovelist schreef:Ging vanavond naar m'n moeder voor 2 dagen (1u20m rijden)
Na 30 minuten gaf de auto ineens stopsignaal aan.
Ging weer weg en minuut later was het weer terug. Zie ik dat m'n auto aan het overhitten was.
Bleek dat m'n koelvloeistof he le maal op was![]()
Nieuw gekocht bij tankstation en dacht dat het nu wel gefixed zou zijn. Nou dus niet. Reed weer verder en weer te heet en meldingen koelvloeistof te heet.
Na veel stoppen en checken maar weer naar huis gereden terwijl de temperatuur continue van 70 naar 90 ging om de 15 seconden.
Totale rit heeft 3 uur gekost en moet dus morgenochtend vroeg met de trein
Dan is je koelvloeistoftank lek waarschijnlijk.