Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 16:43

PostNL. Zegt genoeg -O- -:(-

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 18:23

Komt net goed nieuws over die Ruben Vanstipthout voorbij. Hij is ontslagen bij zijn huidige baan *\o/*

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 18:37

denisesilver schreef:
Komt net goed nieuws over die Ruben Vanstipthout voorbij. Hij is ontslagen bij zijn huidige baan *\o/*

En het OM gaat in hoger beroep!

Lees op Belgische websites wel wat advocaten die zeggen dat de mensen die het met vonnis oneens zijn, geen dossierkennis hebben.
Maar niemand kan goed beargumenteren dat veelbelovend zijn een goede reden is om geen straf op te leggen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 19:32

Ik mag eigenlijk maar slapen / in bed liggen van 00:00 tot 8:00.

Maar ik val om 20:30 al in slaap zonder m’n medicatie. Gisteren het kunnen rekken tot 21:00. Toen lag ik op de bank te slapen. :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 19:45

Dammie schreef:
denisesilver schreef:

En het OM gaat in hoger beroep!

Lees op Belgische websites wel wat advocaten die zeggen dat de mensen die het met vonnis oneens zijn, geen dossierkennis hebben.
Maar niemand kan goed beargumenteren dat veelbelovend zijn een goede reden is om geen straf op te leggen.

Jaa! Zie net het nieuwsbericht voorbij komen!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 20:13

denisesilver schreef:
Als jij je er comfortabel bij voelt prima. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen dit aspect van de zorg door een vrouw willen laten uitvoeren. Vooral na dit nieuws.

Edit: bedoelde echt gericht gynecologie. Overige zorg zou mij ook aan mijn achterste roesten :')

Bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap was het SPOED SPOED ik had op dat moment niet echt een keus. Het was of een man of dood gaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 20:18

Dan ga je de operatietafel op en staat er een compleet team om je heen. Iets andere situatie dan het gemiddelde uitstrijkje, he. Voor de standaard gynaecologische onderzoeken/behandelingen kun je prima een vrouwelijke arts eisen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 20:31

_San87_ schreef:
Dan ga je de operatietafel op en staat er een compleet team om je heen. Iets andere situatie dan het gemiddelde uitstrijkje, he. Voor de standaard gynaecologische onderzoeken/behandelingen kun je prima een vrouwelijke arts eisen.

Ooh zeker ik geef alleen aan dat je niet altijd een keus hebt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 20:41

Iets andere situatie wel dat het gemiddelde gynaecologen bezoek.
Zat een keer op de spoed voor een inwendige echo. Ik was toen begin 20 en de mannelijke gyneacoloog ook.... :') oh echt vreselijk.

-
Moest wat fixen op m'n moeder haar telefoon en nu heb ik perongeluk gezien wat ze voor mijn verjaardag heeft gekocht. Oepsie

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 21:30

2 frontriemen verkocht, maat full, daar vroeg diegene ook naar, 1 voor 5€ en 1 voor 10€.
Dinsdag bezorgd bij persoon, staan nu weer te koop wegens niet passend, maar wel voor 20€ per stuk >;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 21:31

Leuk verdienmodel :)).

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 21:44

_San87_ schreef:
Leuk verdienmodel :)).

Ze heeft nog net wel eigen foto's gebruikt. Vind t vooral banketstaaf tegenover een ander die aangegeven had als zoeker geen interesse heeft dat ze er een wilde

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 21:52

Luxe probleem, maar letterlijk alle parkeerplaatsen staan vol in de straat. Moest tussen twee grote wagens parkeren na een wegversmalling en schuin. Wat vind ik dat zulke rot plekken. Kom ik in de straat. Staat er 1 te wachten in auto met draaiende motor dat ik dan denk: ga eens wat doen….

Edit; en vuurkorf stook door de buurt bij windstil, blijft smerig.
Laatst bijgewerkt door xSagan op 03-04-25 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 21:57

Jeuk eindelijk weg(hoera voor de Dapson)maar zoveel pijn aan mijn enkel/voet... die pees gaat niet herstellen zo morgen weer fysio kijken wat die zegt en dan de orthopeed maar bellen....
Ze hebben ook nog als optie shockwave therapie gegeven heeft iemand hier toevallig ervaring hier mee?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 22:41

Ik had eens een oudere mannelijke gynaecoloog, niet eens voor een intiem onderzoek, maar voor mijn eerste inplanon (anticonceptiestaafje in mijn arm). Hij wilde die eigenlijk niet zetten, want vrouwen hadden de neiging dik te worden en dan konden ze hem er moeilijker weer uit krijgen. :roll:

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 23:54

Ging vanavond naar m'n moeder voor 2 dagen (1u20m rijden)
Na 30 minuten gaf de auto ineens stopsignaal aan.
Ging weer weg en minuut later was het weer terug. Zie ik dat m'n auto aan het overhitten was.
Bleek dat m'n koelvloeistof he le maal op was -O-
Nieuw gekocht bij tankstation en dacht dat het nu wel gefixed zou zijn. Nou dus niet. Reed weer verder en weer te heet en meldingen koelvloeistof te heet.
Na veel stoppen en checken maar weer naar huis gereden terwijl de temperatuur continue van 70 naar 90 ging om de 15 seconden.
Totale rit heeft 3 uur gekost en moet dus morgenochtend vroeg met de trein ;(

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 01:35

sonjim schreef:
kosseh schreef:
Aan de tandarts. Had twee gaatjes (rampen plan gebit) die gevuld zouden worden. Eentje was goed te verdoven, de andere helaas totaal niet |(

Ik heb zo een hekel aan de tandarts sinds het een aantal jaar terug ook niet te doen was om een plek te verdoven.
De keer erna heeft de kaakchirurg ook nog een onverdoofde zenuw geraakt, waar hij zelf ook erg van schrok. Had al aangegeven dat ik lastig te verdoven ben, maar dat wuifde hij weg... Toen was m'n vertrouwen al helemaal weg.

Nu dus weer bij de tandarts. Tandarts had alles verdoofd van waar ze dacht dat de zenuw zou liggen, maar was niet te verdoven. Jankend in de stoel gelegen en de rest van de dag nog steeds zenuwpijn. :(.

Tijdens de behandeling gaat de pijn van 0 naar 100 in een mili seconden, zo naar.
Nu denken we dat het aan m'n kaakoperatie ligt en m'n zenuwen daardoor anders lopen/gevoeliger zijn.

Toen ik eenmaal thuis was moest ik er weer door huilen. De spanning, pijn en stress kwamen er even uit.

Nu slapen en hopelijk is het morgen minder gevoelig.

Niet toevallig hypermobiel. Hier zijn ik en de kids hypermobiel en moeilijk te verdoven. Werkt niet afdoende en trager. Blijkbaar hoort dat bij elkaar

Dit klopt inderdaad. Reactie op pijnmedicatie is vaak ook verstoord en inderdaad anesthesie werkt vaak niet of moet een enorme hoeveelheid worden gebruikt of het is te snel uitgewerkt (zodat mensen bv wakker worden tijdens operatie).

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 04:07

De zoveelste nacht dat ik wakker wordt van de maagpijn en ik ben zoooo moe |(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 06:23

Zit al zeker twee dagen niet lekker in mijn vel, maar kan ook niet thuis blijven want er moeten nog dingen gebeuren op het werk

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 06:25

Ze hebben in mijn kantoorhok de ventilator rooster gisteren open gezet omdat uit meting bleek
dat er niet genoeg frisse lucht binnen kwam.

En nu zit ik dus op de tocht en het is koud dus zo maar dat ding weer deels dicht gaan gooien.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 07:22

TheNovelist schreef:
Ging weer weg en minuut later was het weer terug. Zie ik dat m'n auto aan het overhitten was.
Nieuw gekocht bij tankstation en dacht dat het nu wel gefixed zou zijn. Nou dus niet. Reed weer verder en weer te heet en meldingen koelvloeistof te heet.
Na veel stoppen en checken maar weer naar huis gereden terwijl de temperatuur continue van 70 naar 90 ging om de 15 seconden.

Dan is je koelvloeistoftank lek waarschijnlijk.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 07:51

Ik had alle gereedschap opgeruimd in de kastjes. Mijn vriend is gistermiddag thuisgekomen, niks geklust maar de kastjes zijn leeg en alles staat weer in het looppad naar de voordeur :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 09:02

“Waarom is er een lager bedrag ontvangen dan verwacht?” Omdat er gefactureerd wordt op basis van realisatie. Hoe moeilijk kan het zijn |o

En ik moest vanmorgen langs twee andere etages en heb nog geen beker voor thee. Nu heerlijk thee met koffiesmaak drinken :r

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 09:30

Suzanne F. schreef:
TheNovelist schreef:

Dan is je koelvloeistoftank lek waarschijnlijk.

Iets daarmee zou inderdaad niet goed zijn. Is al een oude auto dus hopelijk is het makkelijk te fixen. Was wel even een spannend ritje terug :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 10:22

2025 wordt het jaar dat ik heel hard door mijn eigen risico heen ga denk ik :') ik moet een bloedtest om te kijken voor coeliakie en wat andere dingen. En ik ga nu toch maar achter een extra gehoortest en mogelijk gehoorapparaat aan, omdat ik merk dat ik voor de klas echt moeite heb met de leerlingen verstaan, en soms wel drie keer moet vragen of ze wat willen herhalen. Ik weet uit eerdere testen dat ik links minder dan 30% gehoor over heb, maar heb er nooit enorm last van gehad. Nu dat ik meer voor de klas sta merk ik toch dat ik echt wel dingen mis daardoor.