Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mando schreef:Schoonloeder...
Vorige keer kwam ik met witte sneakers aan zei ze tegen mijn schoonvader... o ik moet ik nog witte sneakers hebben want ik heb geen witte schoenen.
Dus ik dacht.. gaan we weer.
Vandaag kom ik, omdat we uit gaan met zijn allen voor haar 80ste verjaardag, in een vrolijke jurk.
Kijk ze me aan zegt ze.. ik wil ook een jurk kopen hoor.. dat vind ik zo leuk.
Denk ik.. kom op je bent 80 je wil altijd alles hebben wat ik heb.. zo gaat het al jaren.
Shenavallie schreef:Mando schreef:Schoonloeder...
Vorige keer kwam ik met witte sneakers aan zei ze tegen mijn schoonvader... o ik moet ik nog witte sneakers hebben want ik heb geen witte schoenen.
Dus ik dacht.. gaan we weer.
Vandaag kom ik, omdat we uit gaan met zijn allen voor haar 80ste verjaardag, in een vrolijke jurk.
Kijk ze me aan zegt ze.. ik wil ook een jurk kopen hoor.. dat vind ik zo leuk.
Denk ik.. kom op je bent 80 je wil altijd alles hebben wat ik heb.. zo gaat het al jaren.
Volgende keer in een vuilniszak verschijnen.
Shenavallie schreef:nevica schreef:Ja, dat is inderdaad hoe de freeze mode van een mens werkt ja.
Maar wel kunnen filmen...?
cursebreaker schreef:xPabloBokt schreef:Mijn vriend en ik zijn semi-serieus aan het kijken om naar Japan te gaan in maart.
Wil ik daarom NU boeken? Ja.
Heb ik sinds gisteren al vijf of zes keer vluchten aangeklikt? Ook ja.
Soms zou ik willen dat ik geboren was met meer geduld.
Haha nou wij gaan dit najaar (oktober denk ik) anders ook al boeken voor onze zomer vakantie in juli volgend jaar. Niks mis mee om op tijd te zijn