Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 13:29

Beterschap Fleurtje :(:)

Wyoming, wat een soap met die taxi.
Van de zotte dat dat zoveel ellende blijft geven.

Ik ben alweer ziek (laatste keer was zeker al een maand geleden := ). Nu denk ik een beginnend voorhoofd holte ontsteking..
Ogen als een goudvis en kan ze amper open houden want ze branden, draaien weg of kunnen niet tegen licht.
Gaat stomen helpen? M'n neus zit (thankgod) niet dicht en als ik ergens een hekel aan heb, is het stomen.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 13:31

Merlen schreef:
Ik ben op.Mijn hart raced in m'n lijf,ben overmand door stress.Heel veel werk thuis maar kom er gewoon niet aan toe.Andere woning die leeg moet maar ex doet geen klop en dat zal niet veranderen.
Ik zit in een uitzichtloze situatie en wil op dit moment gewoon,poef,verdwijnen.Slapen en niet meer wakker worden.
Enige reden waarom ik door ga zijn mijn dieren en kinderen,die trouwens niets tekort komen,buiten de kinderen dan,samen leuke dingen doen.

:knuffel: Ik ken uiteraard de situatie niet maar als je om hulp kan vragen bij iemand, vooral doen, en indd bokt gebruiken(of enige ander platform) om hulp op te roepen als je dat nodig hebt. Ook aan jezelf denken.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 14:00

Tandarts overleefd... geen wortelkanaalbehandeling. Schijnbaar is tandvlees rondom doe tand zo ontstoken dat dat de tandpijn en steken veroorzaakt. Moet zeggen heb der niet zo'n goed gevoel bij. Die steken die ik kreeg tijdens eten was echt fikse zenuwpijn. Kan nergens terugvinden dat dat door tandvlees kan. Dus doe nu braaf spoelen nadat zij het heeft schoongemaakt en kijk het even aan maar ben er niet 100% gerust op

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 14:12

Themba schreef:
Tandarts overleefd... geen wortelkanaalbehandeling. Schijnbaar is tandvlees rondom doe tand zo ontstoken dat dat de tandpijn en steken veroorzaakt. Moet zeggen heb der niet zo'n goed gevoel bij. Die steken die ik kreeg tijdens eten was echt fikse zenuwpijn. Kan nergens terugvinden dat dat door tandvlees kan. Dus doe nu braaf spoelen nadat zij het heeft schoongemaakt en kijk het even aan maar ben er niet 100% gerust op

Goed schoonmaken met tandenstokers kan echt heel erg helpen! Ik had ook vaak pijn maar nu ik mijn gebit beter schoonmaak heb ik ook geen last meer van gevoeligheid met eten. Maar hormonen kunnen ook meespelen. Ik dacht altijd dat ik pijn had omdat ik een keer ben gelanceerd van mijn paard en toen op mijn gezicht ben gevallen , maar het tandvlees verzorgde ik gewoon niet goed :+

--

Oké er bestaan geen domme vragen , maar ik kreeg net op mijn werkmail wat binnen waar ik eigenlijk wel om kan janken hoe iemand dat verzint om te vragen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 14:53

Zojuist een ingreepje gehad bij de huisarts (de details zal ik jullie besparen). En het was ook echt nodig, het was de juiste keuze en het is allemaal goed gegaan.
Maar PIJN jonge en een partij zelfmedelijden nu die verdoving uitgewerkt is

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 15:08

Nou geërgerd is niet helemaal de goede term misschien.. maar ik ben de werksfeer zo zat dat ik een besluit heb genomen. En nu zit ik me er aan de ene kant om kapot te stressen en aan de andere kant is het heel fijn en rustgevend om de keuze gemaakt te hebben. Ik snap mijn gevoelens niet 8)7 mijn gevoelens gaan echt veel kanten op, maar ik ben wel overtuigd dat het een goede keuze is

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 16:25

Hè gets, ik dacht echt dat ik nu echt op een rustige afdeling zat zonder gezeik en geroddel. Maar ik hoorde er net toch weer 2 negatief over een collega uit hetzelfde team kletsen.
Nu ben ik gelijk ook weer onzeker over mezelf en wat ze zeggen als ik er niet ben. Maar weer proberen van me af te zetten dan.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 16:54

Ik had vannacht weer maar 3 uur geslapen, helemaal gesloopt. Geen zin om te koken dus maar weer eens burger king gehaald na 3 maanden geen fastfood te hebben gehaald :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 16:59

Pakketbezorging die een pakket twv 120euro even voor mijn voordeur dropt. Hopelijk staat het er nog wanneer ik thuis kom :=

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 18:07

Beugel…

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 19:17

Winged stond je pakket er nog?

Ik zie eruit als een hulk.
Moet 2 elleboogbraces dragen. Het is dat het werkt. Ziet er stom uit.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 19:21

Er rijden altijd zoveel auto's door de straat op het moment dat je op iemand wacht :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 19:25

Gelukkig wel :)

Maar hij stond wel mega in beeld

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 19:30

luuntje schreef:
Winged stond je pakket er nog?

Ik zie eruit als een hulk.
Moet 2 elleboogbraces dragen. Het is dat het werkt. Ziet er stom uit.

I feel you :knuffel: kan je ze nog een beetje verstoppen onder je kleding, dat vind ik zelf altijd wel prettig. Een klein voordeel van de winterperiode, de periode van verhullende lange mouwen en lange broekspijpen waar je stomme dingen achter kan verstoppen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 19:31

Hier ook beugel.
Blokjes verplaatst.
Dikker draadje.
Bek weer strak.
Auw!
Kan niet eens een zachte lamachun afbijten.
:')

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 19:37

maralyn schreef:
Hier ook beugel.
Blokjes verplaatst.
Dikker draadje.
Bek weer strak.
Auw!

:knuffel:

Hier ook nog een beugel. Elastieken, 2 nieuwe blokjes, nog een extra ijzerdraad om de beugel heen en een dikker draadje ;(
En dan staan al die tanden weer strak. Weer een fiasco in m’n mond! :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 19:39

Jeetje, ik stoor me al aan dat draadje achter mijn tanden :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 19:43

M'n pa die soms zo'n kleuter is.
Hij was laatste ziek (echte mannengriep, hij ging dood hoor) en dan wilt ie het liefst dat z'n theeglas hem nog aangeven wordt vanaf het bijzettafeltje.
Nu ben ik ziek, direct chaggi dat de houtkachel niet aan is, ik niet gekookt heb, nu zelf z'n eten in de magnetron moet gooien en laat alles op het aanrecht staan.
Die man kan echt weinig huishoudelijk :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 19:44

Sterkte met de beugels. Ik herken het nog van vroeger, dat waren geen grapjes inderdaad.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 20:11

Ik ben iets vergeten bij een belangrijke sollicitatie :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 20:23

Wat ben je vergeten SIntara? Iets te vertellen?

Dat gevoel heb ik altijd bij zulke gesprekken en zeker bij de laatste want dat was echt mijn droomjob. Telkens na een selectieronde zat ik in de auto met de gedachtes dat ik dit ben vergeten zeggen en dat was een goede aanvulling geweest en ik had zo een voorbeeld moeten gebruiken etc maar blijkbaar viel het wel mee want ik ben aangenomen!

Ik ga voor jou hetzelfde duimen!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 20:24

Gister wat leuke dingen besteld voor het weekend, zou vandaag komen. Maar nog steeds niet ontvangen door PostNL dus zie het somber in.. ga morgen begin middag al weg dus sowieso te laat als het morgen pas komt :(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 21:08

M_D_H schreef:
Shenavallie schreef:
@ M_D_H: Wat een rotsituatie enerzijds, maar wat een sterke positie heb jij eigenlijk. Doordat jij (en je moeder en broer) 'nee' zeggen, raakt de hele rest van de bloedverwanten in de stress. Probeer je poot stijf te houden. Nee is nee. Het heeft ons ook ooit heel veel moeite gekost, maar het geeft zoveel rust als je niet toegeeft. En heel, heel af en toe probeert iemand het nog wel eens, maar ook dan zijn we stellig. En als ik dan lees hoe er gesproken wordt over hoogvliegers en laagvliegers... Als iemand liever hoogvliegers om zich heen heeft, waarom blijft men dan zeuren dat er 'laagvliegers' bij moeten zijn? Om de spot mee te drijven?

Mooie kijk, zo op die positie, zo had ik het nog niet gezien...

Dat is eigenlijk een hele goede vraag.
Het was en is altijd onder het mom van "de familie" maar in mijn optiek is het vroeger altijd geweest om mijn moeder te kunnen koeieneren.
Mijn moeder is een hele sterke onafhankelijke vrouw, maar in de buurt van haar familie wordt ze altijd heel klein en laat ze heel makkelijk over zich heen lopen. Heel vreemd.
Toen mijn broertje en ik nog klein waren, hebben ze ons nooit echt slecht behandeld, maar er was een duidelijke voorkeur voor mijn nichtjes, net als dat er een duidelijke voorkeur was voor ieder "kind" zolang dat kind maar niet mijn moeder was.

Later, toen wij ouder werden en vooral mondiger werden en een eigen mening kregen, tjah toen werd het wel een ander verhaal, de voorkeur was er toen niet alleen voor mijn nichtjes, maar toen probeerde ze ons ook te koeieneren.
Alleen waren mijn broertje en ik, vooral door steun van mijn vader, heel wat minder volgzaam.
Dus op wat van die opmerkingen na, hebben ze nooit meer heel veel naar ons gedaan. Behalve dus de duidelijke voorkeur voor mijn nichtjes (die hadden bijvoorbeeld een huissleutel om langs te komen en mijn broertje en ik moesten altijd van te voren bellen en kregen dan 9 van de 10 keer te horen dat wij niet welkom waren ) en alles wat mijn broertje en ik in hun ogen "verkeerd" deden, daar werd mijn moeder op aangesproken.

Heel sneu.
Ik heb dat mijn nichtje ook aan de telefoon verteld, dat ik 1. Niet langer tolereer hoe er met nijn moeder wordt omgegaan en 2. Dat ik de Noodzaak van deze dag niet in zie aangezien wij niks anders zijn dan bloedverwanten.

Het is gewoon een ellendige situatie, zeker voor mijn moeder :(:)

Als ik het zo lees, dan heb je het op meerdere manieren duidelijk gemaakt en hoef je je verder niet meer te verantwoorden (al vind ik dat je je sowieso nergens voor hoeft te verantwoorden). Ik hoop dat je moeder ook inziet dat zij eigenlijk een heel sterke positie heeft. :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 21:10

Ineke2 schreef:
MDH hele vervelende situatie zeg. Ik vind je wel sterk in deze overkomen, ook al zorgt het voor veel stress en onrust zo. Ik ben het wel met Shenavallie haar opmerkingen.

Shenavallie ai klinkt ook niet fijn… Ik moest na de ct scan ook extra veel drinken. Ik blijf naar de wc gaan :')

Ik duim dat de uitslag meevalt voor je :)

Volgens mij had het een leuk spaarpotje geworden als je voor elk bezoek een Euro opzij zou leggen, ha ha!

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 21:11

maralyn schreef:
Hier ook beugel.
Blokjes verplaatst.
Dikker draadje.
Bek weer strak.
Auw!

Bij mij hebben ze een soort cement achtig iets op mijn tanden geplaatst waar door ik niet meer dicht kan bijten. Heb ook een soort beugel die mijn mond breder maakt=geen pret.
Vier extra blokjes gekregen, en een soort veer om mijn draad gedaan.
Maar hopelijk komen m’n tanden er zo uit te zien :D *D