Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 18:26

Mijn oma heeft huidkanker... vermoeden was er al wat dus we hadden het een beetje aan zien komen.

Goede nieuws is dat het niet kwaadaardig is en niet uitgezaaid en het weggehaald kan worden en dan moet het wel weer goed komen.

Maar leuk is het niet natuurlijk... en ze is zo eigenwijs het heeft maanden geduurd voordat ze heen wou. Nu maar goed dat we haar hebben gepusht :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 18:34

Halve dag nat geregend, en uit irritatie ben ik maar binnen in de kantine gaan zitten
en bezig geweest met de naambordjes van de Paarden op de ZB.

Morgen weer mee verder..

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 18:36

Nieuwe puppyren besteld.
Binnen.

Alles krom. Spijlen, panelen. Gewoon niet leuk meer.

Gelukkig fijne klantenservice jongen gesproken.
Ding mag terug. Geld gaat terug.

Hopelijk komt alles goed.
Maar... Ik baaaaaaal.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 19:05

Ik ben ook heel erg benieuwd naar Kimberly. Ik hoop zo dat alles een goede afloop heeft.

Ze is ook al even niet online geweest.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:02

Ik wilde iets retourneren bij een webshop. Besteld (of ja nog niet…) via klarna.. Hun gaven me paar opties… houden en een giftcard of geld terug en producten terugsturen. Logischerwijs voor de eerste optie gekozen… Krijg ik ineens mail van klarna, of ik retourgegevens kan geven anders gaan ze de betalingsverplichting herstarten. Ehhh..hallo? Webshop? Laat jij ff weten dat ik niks hoef te betalen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:08

friendly schreef:
Ik wilde iets retourneren bij een webshop. Besteld (of ja nog niet…) via klarna.. Hun gaven me paar opties… houden en een giftcard of geld terug en producten terugsturen. Logischerwijs voor de eerste optie gekozen… Krijg ik ineens mail van klarna, of ik retourgegevens kan geven anders gaan ze de betalingsverplichting herstarten. Ehhh..hallo? Webshop? Laat jij ff weten dat ik niks hoef te betalen?

Houden en een giftcard heb je gekozen?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:09

Urbanus schreef:
friendly schreef:

Houden en een giftcard heb je gekozen?

Yes, scheelde me beduidend moeite dus inderdaad.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:11

Maar dan is het toch logisch dat je moet betalen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:12

Urbanus schreef:

Dit dus inderdaad?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:13

Urbanus schreef:

Niet als ze zelf aangeven dat als ik voor de giftcard kies niet hoef te betalen en dsn de producten mag houden. Anders had ik je gelijk gegeven.

Edit: zie hieronder
Option 1: Gift Card
If you choose this option, we will issue you a gift card for the amount of EUR 61.43. Additionally, you can keep the items and do not need to return them. If you opt for the gift card, we'll promptly send it to you within 24 hours.

Hierdoor ben ik dus van mening niet te hoeven betalen
Laatst bijgewerkt door friendly op 31-07-23 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:15

friendly schreef:
Urbanus schreef:

Niet als ze zelf aangeven dat als ik voor de giftcard kies niet hoef te betalen en dsn de producten mag houden. Anders had ik je gelijk gegeven.

Maar dat is toch niet logisch? Dat je én de spullen mag houden én er nog voor betaald krijgt ook?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:15

Zie mijn edit

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:16

friendly schreef:
Urbanus schreef:

Edit: zie hieronder
If you choose this option, we will issue you a gift card for the amount of EUR 61.43. Additionally, you can keep the items and do not need to return them. If you opt for the gift card, we'll promptly send it to you within 24 hours.

Hierdoor ben ik dus van mening niet te hoeven betalen

Dan heb jij het fout... Je krijgt de 61,43 op een giftcard, maar die moet je wel eerst betalen. Anders zou je het dubbel krijgen....

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:17

Dat lijkt mij gek. Tenminste zo staat het niet geformuleerd. Waarom krijg ik dan wel de giftcard zonder te hebben betaald?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:17

friendly schreef:
Zie mijn edit

Ja, dat heb je dus verkeerd begrepen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:18

friendly schreef:
Dat lijkt mij gek. Tenminste zo staat het niet geformuleerd. Waarom krijg ik dan wel de giftcard zonder te hebben betaald?

Zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen en zij geen geld terug hoeven te geven.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:18

friendly schreef:

Er staat ook niet dat je je geld terug krijgt toch?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:19

Blijkbaar. Ik lees deze optie als dat ik niets meer hoef te betalen, alles mag houden en blijkbaar voor t ongemak ofzo den giftcard krijg. Vond die ook wel gek maar goed als hun zo bedrijf houden vind ik t best. Maar blijkbaar zit dat dus niet zo. Dat is dan ook weer duidelijk nu.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:19

iirrssjjee schreef:
Dan heb jij het fout... Je krijgt de 61,43 op een giftcard, maar die moet je wel eerst betalen. Anders zou je het dubbel krijgen....

Ik wou net zeggen… en tevens vragen welke webshop het is, want als je geld toe krijgt ga ik daar ook bestellen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:20

Ik vind 'm wel goed gevonden, een giftcard voor het ongemak _O- dan zou iedereen daar een retour aanvragen _O-

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:21

iirrssjjee schreef:
friendly schreef:

Er staat ook niet dat je je geld terug krijgt toch?

Optie 2 was een refund met retourinstructies maar er staat nergens duidelijk geld terug nee. Al vind ik het hier ook niet duidelijk dat ik dan 61 euro moet betalen EN 61 euro als giftcard krijg. Zo geven ze sowieso geld toe lijkt me.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:23

Kun je het hele stuk quoten? Dan vertaal ik het wel voor je.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:25

Urbanus schreef:

Thank you for reaching out to us regarding your return request. We have received it and would like to offer you two options: a gift card or the option to return the items for a refund.

Option 2: Return Items for a Refund
If you prefer to return the item(s) for a refund, please review the instructions below:

a. Return Shipping Cost:
Please be aware that you will be responsible for covering the return shipping expenses.

b. Return Conditions:
- The item(s) and any accompanying free gifts must be unused, in their original condition, and have the original tags attached.
- Swimwear returns can only be accepted if the hygiene liner is still intact.
- Unfortunately, we cannot accept returns of lingerie, water bottles, hair accessories, socks, or masks due to hygiene reasons.

For more details, you can refer to our official Return Policy at Return Policy

If you choose the "Gift Card" option, please disregard the following information below. However, if you select the "Return for Refund" option, we will provide you with detailed instructions on how to proceed within 24 hours. This will include the return address and return instructions.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:28

Je betaling gaat via klarna, vermoedelijk heeft die bij de webshop al voor jouw vooraf 'betaald'. En betaal jij klarna achteraf.

Voor de webshop heb jij dus gewoon al betaald zeg maar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:01

friendly schreef:
Urbanus schreef:

Thank you for reaching out to us regarding your return request. We have received it and would like to offer you two options: a gift card or the option to return the items for a refund.

Option 2: Return Items for a Refund
If you prefer to return the item(s) for a refund, please review the instructions below:

a. Return Shipping Cost:
Please be aware that you will be responsible for covering the return shipping expenses.

b. Return Conditions:
- The item(s) and any accompanying free gifts must be unused, in their original condition, and have the original tags attached.
- Swimwear returns can only be accepted if the hygiene liner is still intact.
- Unfortunately, we cannot accept returns of lingerie, water bottles, hair accessories, socks, or masks due to hygiene reasons.

For more details, you can refer to our official Return Policy at Return Policy

If you choose the "Gift Card" option, please disregard the following information below. However, if you select the "Return for Refund" option, we will provide you with detailed instructions on how to proceed within 24 hours. This will include the return address and return instructions.

Lijkt me heel duidelijk. Na betaling, wat Klarna voor jou heeft gedaan bij de webshop, krijg jij je geld terug in de vorm van een giftcard en mag je het item houden. Je hebt dus een 'gratis' item. Je moet alleen dat wat Klarna voorgeschoten heeft, wel aflossen aan Klarna.

Sowieso had je nooit én niet hoeven betalen, én een giftcard ter waarde van je bestelling gekregen én het item mogen houden. Ik snap ook niet goed hoe je dat uit deze tekst haalt.