Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 20:05

Wat een goed in elkaar gezette puzzelhint voor Yonker! Erg leuk bedacht!

En nog een pakket ontvangen. Benieuwd naar jouw cadeaus flying angel.

Gefeliciteerd Germie.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 20:25

Gefeliciteerd Germie! :)

Esmee_RS

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 20:39

Gefeliciteerd Germie! Gaaf :D

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 20:56

Wat leuk Germie, gefeliciteerd !

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:00

Ik zit alleen dus vast, denk dat ik straks een hint ga raadplegen :j

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:19

Zoo gaat hard hier.

Wat geweldig lief van je Animal om Urbanus één van je koningspythons te geven!! Ik vind ze zulke leuke koppies hebben. Heb je veel speciale kleur variëteiten ook? Ik zou zelf niet snel een slang nemen maar ik vind ze wel leuk om te hanteren en te zien. :j

En jeetje sommige van deze puzzels jagen me schrik aan. Ik hoop dat mijn Santa het me niet te moeilijk gemaakt heeft. Ik ben zoo benieuwd. Knap hoe jullie zo goed kunnen puzzelen.

Marlinde, je mag altijd wel zo'n muisje in mijn doos steken moest je mijn Santa zijn O:)

Ik heb vandaag mijn altaar verder uitgebreid na een bezoekje aan de Duystere markt :o <3

Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:22

Ik wil later wel een foto zien van die koningspython :D

wat is de duystere markt?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:31

Gefeliciteerd Germie!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:35

Van harte, Germie!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:39

Gefeliciteerd Germie! Knap gedaan!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:39

Tancreda4 schreef:
Ik ben veel weg, maar wel lieve buren. Door de weeks kantoor uren wel thuis, behalve donderdag. Dan ben ik de hele dag de hort op volgende week.

Ik hoop dat m'n app zegt dat er wat komt, dat is het makkelijkste haha.

Oh ik was ff vergeten dat ik 't adres van m'n ouders had opgegeven om pakket heen te sturen. Paar straten van mij vandaan, vrijwel altijd thuis :)

Germie, wat gaaf, gefeliciteerd!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:53

Wat zijn de eerste pakketten lekker creatief met de hints, leuke pakketten.

Urbanus, wat een onwijs uniek en lief cadeau van Animal <3
germie, post nl bezorgd ook op maandag en gefeliciteerd met de eerste plaats.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:57

Kaatastrof schreef:
Zoo gaat hard hier.

Wat geweldig lief van je Animal om Urbanus één van je koningspythons te geven!! Ik vind ze zulke leuke koppies hebben. Heb je veel speciale kleur variëteiten ook? Ik zou zelf niet snel een slang nemen maar ik vind ze wel leuk om te hanteren en te zien. :j

En jeetje sommige van deze puzzels jagen me schrik aan. Ik hoop dat mijn Santa het me niet te moeilijk gemaakt heeft. Ik ben zoo benieuwd. Knap hoe jullie zo goed kunnen puzzelen.

Marlinde, je mag altijd wel zo'n muisje in mijn doos steken moest je mijn Santa zijn O:)

Ik heb vandaag mijn altaar verder uitgebreid na een bezoekje aan de Duystere markt :o <3

[ [url=m/v0ZnAu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat apart! Is het decoratie of doe je er echt iets mee ?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 22:02

Germie, wat gaaf, gefeliciteerd!

Mijn man is er helemaal oké mee, we wilden in de loop van het jaar bij Animal een slang uitzoeken. Ik vind het zulke ontwapende diertjes...

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 22:09

Ik ben ook fan van knagers hoor! Heb een enorme kooi in de woonkamer staan met 20 huisdierratjes :+ Ik fok ook zelf mijn voedseldieren (met veel ruimte en speelgoed) en daar zit regelmatig een beestje bij welke huisdier wordt. Mijn fokratjes zijn ook allemaal dieren met stamboom uit lijnen met goed karakter en goede gezondheid. Heb ook veel kleuren en patronen. Daarnaast fok ik ook kleurmuisjes voor de hobby (en als voer).

@Kaatastrof, ik heb 1 jong wildkleur diertje. Verder inderdaad allemaal aparte kleurslagen :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 22:29

Ik heb de hint ontraffeld en kreeg via whatsapp te horen: WOEF WOEF, ik heb een hond
De hint verwees naar mijn boek wat ik gekregen heb. Wel met behulp van de hints die ik apart heb gekregen past ontraffeld.
Ik had door de chocoladeletter D al een vermoeden dat het Detroit was. En alle hints passen erbij. Via Whatsapp al geraden dat ze het is. Echt onwijs blij met mijn pakket en ik vond de hint ontraffelen ook echt heel leuk om te doen *\o/* Nogmaals bedankt, alles past zo goed bij mij en echt onwijs veel speurwerk zit erin!! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 22:42

Wauw, Detroit, wat cool!

Nu wil ik echt een zomerversie, ik heb zoveel inspiratie!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 22:43

Heel gaaf gedaan Detroit!!!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 22:48

_O- ik herkende de glitters al _O- _O-

Als je de editie van 2020 doorleest en foto's kijkt dan zie je dezelfde glitters. * Even gauw opgezocht*

Afbeelding

Ik kreeg toen echt een gaaf pakket en een bult voorpret _O- oh echt geweldig.

Denk er nog steeds met een glimlach aan terug en de glitters liggen er nog steeds :o

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 22:51

Ah, niet alle glitters waren naar Daan gegaan. :))
Super leuke hints, en moeilijk! Ben benieuwd of mijn Santa het ook zo moeilijk voor mij maakt. := Kaartje voorspelt nog niet veel goeds. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 22:55

Ik heb echt een glitter- aversie, sorry! :')

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 22:55

KM_Ris schreef:
Kaatastrof schreef:
Zoo gaat hard hier.

[ [url=m/v0ZnAu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat apart! Is het decoratie of doe je er echt iets mee ?

Puur decoratie :) Ik vind het leuk om een 'stukje natuur' in mijn kamer te hebben. Zo zijn de dingen die ik graag zie, toch dichtbij me. Ik vind het leuk om te verzamelen her en der en het maakt me blij om het regelmatig eens te herschikken/herdecoreren. :D

Germie, ik was je vergeten te feliciteren. Wat leuk dat je gewonnen hebt! De Duystere markt is overigens een expo voor curiositeiten, taxidermie en kunst met een duister kantje. :) Was nog maar de 2de editie, maar als ik het goed begrepen hebt komt er nog één in NL binnenkort. Wel tof als het je ding is. Flink geslaagd in mijn aankopen (al had ik het meeste al op de foto hier)

Oh tof Animal. Ik wil ook wel een foto van je slang(en) zien :j

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 23:19

Germie, gefeliciteerd! Zijn de filmpjes ergens te zien?

In mijn vorige post helemaal vergeten, maar MdH, heel veel sterkte. Het wordt je niet makkelijk gemaakt zeg.

Animal, ik ben heel benieuwd naar een foto van hoe al je slangen erbij zitten. Een overzicht zeg maar.

Yonker, wat een leuke hint zo zeg. Goed geraden dus. En heel erg knap gemaakt Detroit.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 23:23

Yonker schreef:
Ik heb de hint ontraffeld en kreeg via whatsapp te horen: WOEF WOEF, ik heb een hond
De hint verwees naar mijn boek wat ik gekregen heb. Wel met behulp van de hints die ik apart heb gekregen past ontraffeld.
Ik had door de chocoladeletter D al een vermoeden dat het Detroit was. En alle hints passen erbij. Via Whatsapp al geraden dat ze het is. Echt onwijs blij met mijn pakket en ik vond de hint ontraffelen ook echt heel leuk om te doen *\o/* Nogmaals bedankt, alles past zo goed bij mij en echt onwijs veel speurwerk zit erin!! :D

Ben blij dat je het leuk vind *\o/* was ook leuk om te doen :D nu scheelde het dat ik in een ver verleden nog met je heb geweerwolfd (sws op bokt, maar volgens mij ook eens RL), dus had daardoor natuurlijk al een beter beeld bij je dan alleen berichten op bokt.

Ook blij dat je plezier hebt beleefd aan het ontraffelen van de hints. Er zal al weken werk in, voordat überhaupt de lootjes waren verdeeld. En na het lootjes verdelen zijn gefinetuned en gepersonaliseerd. De whatsapp (overigens niet mijn persoonlijke nummer, maar speciaal hiervoor simkaartje gefixt) had ik deels op autoreply gezet. Als je goede antwoorden gaf, verstuurde hij automatisch de bijpassende hint. Dan kon dat iig op elk gewenst moment en tijdstip zonder echt vertraging Maar daarnaast heb ik zelf uiteraard ook soms gereageerd. :o

MDH, veel sterkte :knuffel:

Germie, jij gefeliciteerd met je prijs! Ben benieuwd naar je prijswinnende video!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 23:29

Wauw, wat een vet cadeau, Urbanus en Animal! Laat je ons komend jaar in dit topic zien welke danger noodle het is geworden, Urbanus?

Detroit, leuk gedaan!

Gefeliciteerd, Germie! *\o/*