Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Ik ben veel weg, maar wel lieve buren. Door de weeks kantoor uren wel thuis, behalve donderdag. Dan ben ik de hele dag de hort op volgende week.
Ik hoop dat m'n app zegt dat er wat komt, dat is het makkelijkste haha.
Kaatastrof schreef:Zoo gaat hard hier.
Wat geweldig lief van je Animal om Urbanus één van je koningspythons te geven!! Ik vind ze zulke leuke koppies hebben. Heb je veel speciale kleur variëteiten ook? Ik zou zelf niet snel een slang nemen maar ik vind ze wel leuk om te hanteren en te zien.![]()
En jeetje sommige van deze puzzels jagen me schrik aan. Ik hoop dat mijn Santa het me niet te moeilijk gemaakt heeft. Ik ben zoo benieuwd. Knap hoe jullie zo goed kunnen puzzelen.
Marlinde, je mag altijd wel zo'n muisje in mijn doos steken moest je mijn Santa zijn
Ik heb vandaag mijn altaar verder uitgebreid na een bezoekje aan de Duystere markt![]()
![]()
[ [url=m/v0ZnAu.jpg]Afbeelding[/url] ]
KM_Ris schreef:Kaatastrof schreef:Zoo gaat hard hier.
Wat geweldig lief van je Animal om Urbanus één van je koningspythons te geven!! Ik vind ze zulke leuke koppies hebben. Heb je veel speciale kleur variëteiten ook? Ik zou zelf niet snel een slang nemen maar ik vind ze wel leuk om te hanteren en te zien.![]()
En jeetje sommige van deze puzzels jagen me schrik aan. Ik hoop dat mijn Santa het me niet te moeilijk gemaakt heeft. Ik ben zoo benieuwd. Knap hoe jullie zo goed kunnen puzzelen.
Marlinde, je mag altijd wel zo'n muisje in mijn doos steken moest je mijn Santa zijn
Ik heb vandaag mijn altaar verder uitgebreid na een bezoekje aan de Duystere markt![]()
![]()
[ [url=m/v0ZnAu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat apart! Is het decoratie of doe je er echt iets mee ?
Yonker schreef:Ik heb de hint ontraffeld en kreeg via whatsapp te horen: WOEF WOEF, ik heb een hond
De hint verwees naar mijn boek wat ik gekregen heb. Wel met behulp van de hints die ik apart heb gekregen past ontraffeld.
Ik had door de chocoladeletter D al een vermoeden dat het Detroit was. En alle hints passen erbij. Via Whatsapp al geraden dat ze het is. Echt onwijs blij met mijn pakket en ik vond de hint ontraffelen ook echt heel leuk om te doenNogmaals bedankt, alles past zo goed bij mij en echt onwijs veel speurwerk zit erin!!