Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:Ik kan er zo niet tegen dat er van die koffieochtenden op school zijn en dat ik dan moet blijven plakken terwijl ik niet gedoucht ben. Lekker in m'n nachtzweet in de bouwhoek kijken naar 4 jongetjes die met auto's racen.
EN EN EN moeders wiens kind voor de eerste keer naar de peuterschool gaat en die dan zo overdreven vertederd gaan staan kijken en zich aan IEDEREEN gaan voorstellen. Ik heb het zo slecht naar m'n zin met moeders die hun best doen.
Britta31 schreef:Ik heb de kinderen bij het peuterzaaltje en bassisschool gebracht.Gedag gezegt en gegaan.Geen drama.Heel wat jankende moeders gezien met als gevolg ook het kind overstuur.
Urbanus schreef:Britta31 schreef:Ik heb de kinderen bij het peuterzaaltje en bassisschool gebracht.Gedag gezegt en gegaan.Geen drama.Heel wat jankende moeders gezien met als gevolg ook het kind overstuur.
Ja maar die van jou zijn 18 toch? Dan zijn ze toch makkelijker.
Ik schaam me dood maar kan hier ook wel om lachen:
Ik heb een extra email om mee te doen aan winacties en weet ik wat. Dikkestinkvagina.
Was ik net bij de sportschool om me aan te melden, zegt de eigenaar: geef je telefoon, dan installeer ik de apps. En toen kwam er in beeld met welk emailadres ik me aan wil melden.
![]()
![]()
Deze dag brengt niks dan ellende
CalipsoLover schreef:Dat ik de band met mijn vriendinnen van de middelbare school echt volledig verloren ben. Gisterenavond samen iets gaan eten, we proberen zo 1x per maand zeker nog af te spreken maar ik vond het de laatste keren echt niet meer leuk. Ene vriendin is heel “dorps” en ergerde zich aan alles, de bediening, de stad, de mensen, de glazen… De andere vriendin is een beetje van het goede padje af geweken en heeft een compleet andere levensstijl… Ik voel me helemaal niet meer verbonden met deze mensen en ik ben gewoon zo anders. Maarja, hoe zeg je zoiets?
CalipsoLover schreef:Dat ik de band met mijn vriendinnen van de middelbare school echt volledig verloren ben. Gisterenavond samen iets gaan eten, we proberen zo 1x per maand zeker nog af te spreken maar ik vond het de laatste keren echt niet meer leuk. Ene vriendin is heel “dorps” en ergerde zich aan alles, de bediening, de stad, de mensen, de glazen… De andere vriendin is een beetje van het goede padje af geweken en heeft een compleet andere levensstijl… Ik voel me helemaal niet meer verbonden met deze mensen en ik ben gewoon zo anders. Maarja, hoe zeg je zoiets?
Captain schreef:CalipsoLover schreef:Dat ik de band met mijn vriendinnen van de middelbare school echt volledig verloren ben. Gisterenavond samen iets gaan eten, we proberen zo 1x per maand zeker nog af te spreken maar ik vond het de laatste keren echt niet meer leuk. Ene vriendin is heel “dorps” en ergerde zich aan alles, de bediening, de stad, de mensen, de glazen… De andere vriendin is een beetje van het goede padje af geweken en heeft een compleet andere levensstijl… Ik voel me helemaal niet meer verbonden met deze mensen en ik ben gewoon zo anders. Maarja, hoe zeg je zoiets?
Ik heb dit laatst ook gehad met 2 vriendinnen waarmee ik een opleiding gevolgd heb. Ben met een zelfs nog op vakantie geweest, en echt super leuke tijd gehad. Maar we wonen ver bij elkaar vandaan, dus het verwaterd.. Zij wilde pas ook weer afspreken maar ik heb gewoon eerlijk gezegd daar geen behoefte meer aan te hebben. Mochten ze uitleg willen dan kan je het altijd nog toelichten zoals je het hier ook zegt, dat je uit elkaar gegroeid bent.Verder geen verwijten, het is ook niet per se verkeerd, heel veel vriendschappen groeien uiteindelijk uit elkaar.
fleurtjeuh schreef:Vanochtend en plein publique 2x uitgekauwd door een collega
Vol in de stress de rest van de dag en het huilen staat me nader dan het lachen
Als ik niet oppas stroomt het over
Ik wil weer een nieuwe baan
MyWishMax schreef:Toch ellendig dat zo'n familie het woongenot zo kan verpesten. En ergens anders heen verhuizen kan ook niet. Verhuurder gebeld en die belt straks terug, maar ben zo bang dat ze me het leven nog zuurder gaan maken. Hebben ze al eens gedaan en ze stoken anderen ook nog op dat ik de boeman ben terwijl ik gewoon rustig wil wonen zonder dat er spullen kapot gemaakt worden, zonder geluidsoverlast en zonder bedreigingen en verrot gescholden worden...
CalipsoLover schreef:Captain schreef:
Ik heb dit laatst ook gehad met 2 vriendinnen waarmee ik een opleiding gevolgd heb. Ben met een zelfs nog op vakantie geweest, en echt super leuke tijd gehad. Maar we wonen ver bij elkaar vandaan, dus het verwaterd.. Zij wilde pas ook weer afspreken maar ik heb gewoon eerlijk gezegd daar geen behoefte meer aan te hebben. Mochten ze uitleg willen dan kan je het altijd nog toelichten zoals je het hier ook zegt, dat je uit elkaar gegroeid bent.Verder geen verwijten, het is ook niet per se verkeerd, heel veel vriendschappen groeien uiteindelijk uit elkaar.
Ja we zijn intussen al meer dan 10 jaar vriendinnen, maar merk gewoon dat ons denkniveau heel erg verschilt en de manier waarop wij elk in het leven staan. De ene vriendin is wel al wat op de hoogte van dat ik er niet echt super veel behoefte meer aan heb, de ander niet. Maar ik heb intussen een handvol vrienden, ook van vroeger, die meer op hetzelfde “level” zitten als mij en waar ik dan ook veel liever tijd mee spendeer.