Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
jen schreef:Ik zou niet zonder katten kunnen, en die kattenanusstempels neem ik voor liefik ben zo iemand die haar katten mijn kinders noemt en waar ze niks verkeerd kunnen doen
alles waar ik een hekel aan heb bij mensen kinderen
![]()
Hier kan je toch niet niet verliefd op zijn[ [url=m/yyI67z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Captain schreef:Wij hebben drie katten maar niets is zo erg als de dalmatiër.Je zou verwachten dat hij net zo kaal zou zijn als een gemiddelde 30-jarige Nederlandse man met de hoeveelheid haar die hij verliest.
Sorro schreef:Stybba schreef:Wat dacht je van hem samen met een broertje of zusje
Ik mag er geen 3 houden van mijn vriend. Lapje inmiddels omgedoopt tot Romy blijft al en dan dus nog 1 rooie.
Tiggs schreef:Sorro schreef:
Ik mag er geen 3 houden van mijn vriend. Lapje inmiddels omgedoopt tot Romy blijft al en dan dus nog 1 rooie.
Vriend wegdoen?
Citaat:Vriend wegdoen?
Citaat:Lijkt me een goede oplossing.
Of het lapje is van je vriend en de rode van jou (you have been chosen!). Samen met jeandere kat heb jij er dan 2 en je vriend 1
jen schreef:Mkango schreef:Van die mensen die de haren van hun langharige honden of katten niet opruimen en er dan van die smerige plukken overal liggen.
Dat is hier 10 minuten nadat je gestofzuigd hebt al weermaar ik snap helemaal wat je bedoelt, cat hair everywhere
Sintara schreef:Ik ben ook niet perse van de kleine honden, maar als het er gewoon uitziet als hond vind ik het wel leuk. Zoals jack Russells zijn soms wel nog gewoon in proportie, kunnen normaal kijken en kauwen enzo. Ademhalen
Femke_Tweety schreef:Meer on topic, ik kwam een heel grappig, mild sarcastisch/ironisch filmpje tegen over millennials die hun kroost namen geven.
Ik ga even kijken of ik het terug kan vinden.
Is nou net zo'n filmpje dat in andere topics waarschijnlijk minder gewaardeerd wordt, maar ik vond het echt heel grappig.