[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ceffyl

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 23:49

Oooh zo schattig al die beestjes <3 Ik heb een kat, maar als die komt te overlijden is het klaar en komt er geen nieuwe meer. Honden vind ik ook teveel handenbinders, die moeten uit en kunnen niet een weekendje alleen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 23:54

jen schreef:
Ik zou niet zonder katten kunnen, en die kattenanusstempels neem ik voor lief :+ ik ben zo iemand die haar katten mijn kinders noemt en waar ze niks verkeerd kunnen doen :') alles waar ik een hekel aan heb bij mensen kinderen :')
Hier kan je toch niet niet verliefd op zijn <3 [ [url=m/yyI67z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Helemaal mee eens

It's so fluffy <3

Mijn kat is ook 'm'n kind'. Bizar hoe zo'n dier in je hart gaat zitten. De idioot kwam aanlopen op stal en ik heb hem toen een paar weken gevoerd, gevangen en hij zou naar 't asiel gaan... Het asiel was echter die dag al dicht dus hij bleef 1 nachtje slapen. Dat was vorig jaar oktober. Tja. Ik kan dus geen katten tijdelijk opvangen :Y)

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 00:08

Stybba schreef:
Wat dacht je van hem samen met een broertje of zusje O:)

Ik mag er geen 3 houden van mijn vriend. Lapje inmiddels omgedoopt tot Romy blijft al en dan dus nog 1 rooie.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 10:07

Hier ook 2 pluisjes. Oorspronkelijk maar eentje, maar haar zusje vond maar geen huisje. Dus hebben we nog eens 400km gereden, en voila:

Afbeelding

Afbeelding

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 10:54

Captain schreef:
Wij hebben drie katten maar niets is zo erg als de dalmatiër. :') Je zou verwachten dat hij net zo kaal zou zijn als een gemiddelde 30-jarige Nederlandse man met de hoeveelheid haar die hij verliest.

Mijn tante had er ooit een. Toen dat dier al 5 jaar dood was vond ze nog steeds zijn haren in dingen.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 10:58

Sorro schreef:
Stybba schreef:

Ik mag er geen 3 houden van mijn vriend. Lapje inmiddels omgedoopt tot Romy blijft al en dan dus nog 1 rooie.

Vriend wegdoen?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 11:39

Sorro schreef:
Stybba schreef:

Hmm, je woont wel heel ver weg voor mij om te kunnen zeggen tegen mijn vriend “naaahh ik was een rondje rijden en ik kwam deze maarzo tegen”

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 11:40

Tiggs schreef:
Sorro schreef:

Vriend wegdoen?

Lijkt me een goede oplossing.
Of het lapje is van je vriend en de rode van jou (you have been chosen!). Samen met je andere kat heb jij er dan 2 en je vriend 1 :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 11:46

Ik heb ook niet zo heel veel met katten. Ben meer een hondenmens.
Maar als je je handen moet wassen nadat je een hond hebt geaaid, dat is wel vies hoor. Als ze gewoon goed voer krijgen hoeft dat echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 11:51

Ik ben best wel picky met welke honden ik leuk vind. :)) Alles wat in deze categorie valt, vind ik echt drie keer niks. Van de kleine rassen vind ik corgi's, vallhundjes en teckels leuk, verder eigenlijk niets. De leukste honden vind ik de wat meer atletische types als boxers, Weimaranders en Rhodesian ridgebacks.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 11:59

Na een prachtige langharige Hollandse Herder te hebben gehad wil ik nooit meer een langharige hond.

Katten vind ik ook leuk maar mijn vriend niet en onze huidige honden vinden die te leuk }>

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 11:59

Ik ben ook niet perse van de kleine honden, maar als het er gewoon uitziet als hond vind ik het wel leuk. Zoals jack Russells zijn soms wel nog gewoon in proportie, kunnen normaal kijken en kauwen enzo. Ademhalen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:00

Van die mensen die de haren van hun langharige honden of katten niet opruimen en er dan van die smerige plukken overal liggen. :r

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:04

Mkango schreef:
Van die mensen die de haren van hun langharige honden of katten niet opruimen en er dan van die smerige plukken overal liggen. :r

Dat is hier 10 minuten nadat je gestofzuigd hebt al weer :oo maar ik snap helemaal wat je bedoelt, cat hair everywhere _O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:10

Ik ben intens dankbaar voor de robot stofzuiger, want kattenhaar zit overal, binnen notime. En dat met kortharige katten

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:18

Citaat:
Vriend wegdoen?

Citaat:
Lijkt me een goede oplossing.

Of het lapje is van je vriend en de rode van jou (you have been chosen!). Samen met je *\o/* andere kat heb jij er dan 2 en je vriend 1 :j

Lapje is inderdaad voor mijn vriend en ik mag dus 1 rooie maar kan niet kiezen.

Overigens is het dan 1,5 voor vriend tegen 4.5 van mij. Jiro en Juno willen bij uitzondering wel eens bij mijn vriend gaan liggen vandaar de .5 gradatie O:)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:52

Nou en die halfjes bij je vriend rond je dan af omhoog, probleem opgelost!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 18:00

jen schreef:
Mkango schreef:

Dat is hier 10 minuten nadat je gestofzuigd hebt al weer :oo maar ik snap helemaal wat je bedoelt, cat hair everywhere _O-

Hier 2x per jaar een paar weken ook, maar dan vd hond. :')
Even goed wassen, uitblazen en borstelen helpt wel wat, heb wel een zwarte badkamer nadien omdat het haar van de vloer tot het plafond overal tegenaan hangt. :x
Als het maar ff kan qua weer doe ik dat dus buiten.

De andere hond vind ik hooguit 5 haren per jaar van,na zeer ruw gespeeld te hebben ofzo en verder wat haar in de kammen&borstels.
Maar hij verhaart niet, buiten de wissel van puppy- naar volwassen vacht, ideaal wel maar er was in die periode ook niet tegenop te borstelen waardoor hij pittig kort getrimd moest. :+

Dit zijn mijn monstertjes trouwens:
Afbeelding
<3

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 19:20

Sintara schreef:
Ik ben ook niet perse van de kleine honden, maar als het er gewoon uitziet als hond vind ik het wel leuk. Zoals jack Russells zijn soms wel nog gewoon in proportie, kunnen normaal kijken en kauwen enzo. Ademhalen :+

Klein kán gewoon echt hond zijn, gelukkig.

Deze is net boven de 9 kilo.
Maar prima functioneel en in verhouding. En f#cking snel als hij begint te rennen :')

Het grappige is dat dit minder haar in huis geeft dan korthaar of stockhaar honden (ik heb inmiddels alle typen wel gehad geloof ik, als ik de honden van vroeger thuis meetel)

Afbeelding

Afbeelding

____

Meer on topic, ik kwam een heel grappig, mild sarcastisch/ironisch filmpje tegen over millennials die hun kroost namen geven.

Ik ga even kijken of ik het terug kan vinden.
Is nou net zo'n filmpje dat in andere topics waarschijnlijk minder gewaardeerd wordt, maar ik vond het echt heel grappig.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 19:32

Femke_Tweety schreef:
Meer on topic, ik kwam een heel grappig, mild sarcastisch/ironisch filmpje tegen over millennials die hun kroost namen geven.

Ik ga even kijken of ik het terug kan vinden.
Is nou net zo'n filmpje dat in andere topics waarschijnlijk minder gewaardeerd wordt, maar ik vond het echt heel grappig.

Deze bedoel je?
https://m.facebook.com/reel/538276408320984/

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 19:45

Oja die is leuk Femke!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 19:47

Ik heb zelf geen behoefte aan honden/katten in huis, maar het mooie van foto's is dat je alleen maar hoeft te kijken en daarna ben je klaar :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 19:51

Mijn kind van vandaag:

Afbeelding

Blijft maar een dagje, krijg er voor betaald en daarna is ze weer weg. :))

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 20:39

<3 mijn Pluisje staat op vier benen in een paddock paradise

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 21:32

Afbeelding
:')