Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loeky01 schreef:nicole_floor schreef:Naja ik weet niet hoelang jullie met een tank doen. Maar ik heb me auto voor het werk nodig en moet wel elke 2 weken tanken. Nu heb gelukkig vrijdagochtend nog voor 2.10 getankt, smiddags was het al 2.14 en net al 2.18. Maar nu elke keer mijn tank vol gooien omdat je bang bent dat de prijzen stijgen, heeft dan ook niet veel nut.
Ik heb vorige maand in een week 3x aan de pomp gestaan vanwege mijn werk. Kon wel huilen want moet het natuurlijk zelf voorschieten. Ik kan gelukkig nog in Duitsland tanken, dat is ietsjes beter dan de Nederlandse prijzen maar begint ook flink op te lopen
. Vergeleken met vorige week 15 cent duurder.
Om in de auto ergernis te blijven, we willen over op diesel vanwege bovenstaand. Kunnen niet helemaal een auto naar wens vinden in de merken waar we naar keken, dus naar een wat luxer merk gekeken. Nu verliefd geworden. Oeps...
culaccino schreef:Ahh dat is naar, zeg. Worden je pakketjes niet gejat? Hier zetten bezorgers vaak een pakketje in de portiek of gallerij en vervolgens worden ze gejat door een medebewoner. Alles buiten je voordeur trouwens, of je nu je stinkschoenen even laat drogen of een gezellig plantje naast je deur zet, het is zo weg
fotolijstje schreef:Ik weet dat ik nu veel post over hem en dat het voor anderen irritant kan zijn maar
ik ben zo zo bang dat hij gewond is geraakt. Ik hoorde vanochtend hele erge kattengejank en ik ben zo ongerust geraakt daardoor
Ik hoop dat die zo snel mogelijk heelhuids thuis komt
Annet_Dottie schreef:fotolijstje schreef:Ik weet dat ik nu veel post over hem en dat het voor anderen irritant kan zijn maar
ik ben zo zo bang dat hij gewond is geraakt. Ik hoorde vanochtend hele erge kattengejank en ik ben zo ongerust geraakt daardoor
Ik hoop dat die zo snel mogelijk heelhuids thuis komt
Heb je enig idee waar dat gejank weg kwam? Misschien morgenochtend gelijk daar op onderzoek uit gaan. Is hij verder gechipt enzo? Ik weet dat ik makkelijk praten heb maar probeer je niet gelijk zorgen te maken, het is weer mooier weer dus ze willen weer lekker buiten zijn achter de vrouwtjes aan misschien wel. Mijn kat is voor jaren terug vermist geraakt en dag 9 stond ze ineens weer voor de deur grote kans dat ze ergens binnen vast gezeten heeft. Ik weet niet hoe je woont maar anders buren bij langs vragen of ze in hun schuurtje/garage willen kijken!
MarlindeRooz schreef:wyoming schreef:Ik heb medelijden met een hamstertje, arm beest.
En ik baal er dus van dan mijn kinderen nu op een verkeerde manier met een hamster om leren gaan.
Kan je ze geen hamsterscape filmpjes laten zien als ze bij jou zijn? Gewoon indoctrinatie toepassen.
MyWishMax schreef:Mensen die geen rekening houden met anderen s ochtends. Kom op, het is zondag. Waarom kan je niet gewoon stil doen als je om half 6 auto moet krabben? Ipv luid staan te praten, lachen en het alarm van de auto dat de lichten nog aan staan de hele tijd af laten gaan.
chanicha schreef:MyWishMax schreef:Mensen die geen rekening houden met anderen s ochtends. Kom op, het is zondag. Waarom kan je niet gewoon stil doen als je om half 6 auto moet krabben? Ipv luid staan te praten, lachen en het alarm van de auto dat de lichten nog aan staan de hele tijd af laten gaan.
Ohh die had ik in mijn oude straat ook maar stak wel mijn hoofd uit het raam om te vragen of alles nog jofel was in de bovenkamer![]()
Buurman ging altijd vissen, werken deed hij niet, en had een oud barrel met een jankende V-snaar ook nog.
Hoofdpijnpatienten, sterkte