Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 22:48

Diesel is nu qua tanken toch helemaal niet meer zo voordelig meer en wegenbelasting is ook meer…Als je denkt aan inruilen zou ik eerder aan elektrisch denken?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 22:49

Ineke2 schreef:
Diesel is nu qua tanken toch helemaal niet meer zo voordelig meer en wegenbelasting is ook meer…Als je denkt aan inruilen zou ik eerder aan elektrisch denken?

Of lpg.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 22:50

Loeky01 schreef:
nicole_floor schreef:
Naja ik weet niet hoelang jullie met een tank doen. Maar ik heb me auto voor het werk nodig en moet wel elke 2 weken tanken. Nu heb gelukkig vrijdagochtend nog voor 2.10 getankt, smiddags was het al 2.14 en net al 2.18. Maar nu elke keer mijn tank vol gooien omdat je bang bent dat de prijzen stijgen, heeft dan ook niet veel nut. -O-

Ik heb vorige maand in een week 3x aan de pomp gestaan vanwege mijn werk :'). Kon wel huilen want moet het natuurlijk zelf voorschieten. Ik kan gelukkig nog in Duitsland tanken, dat is ietsjes beter dan de Nederlandse prijzen maar begint ook flink op te lopen -O-. Vergeleken met vorige week 15 cent duurder.

Om in de auto ergernis te blijven, we willen over op diesel vanwege bovenstaand. Kunnen niet helemaal een auto naar wens vinden in de merken waar we naar keken, dus naar een wat luxer merk gekeken. Nu verliefd geworden. Oeps...

Ik woon zo'n half uur/ 3 kwartier van de Duitse grens af. Dus dat is voor mij ook geen handige oplossing helaas.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 22:57

Ik weet dat ik nu veel post over hem en dat het voor anderen irritant kan zijn maar
ik ben zo zo bang dat hij gewond is geraakt. Ik hoorde vanochtend hele erge kattengejank en ik ben zo ongerust geraakt daardoor
Ik hoop dat die zo snel mogelijk heelhuids thuis komt ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 23:23

PostNL maakt allemaal post kwijt. Zodra er geen foto in de app staat weet ik eigenlijk al dat het niet geleverd wordt. PostNL kan niks doen, ik moet contact opnemen met de afzender zodat die een onderzoek aan kan vragen. Maar... hoe ontdek ik in godsnaam wie de afzender is als er geen foto in de app staat?
Deze week wist ik dat mijn zelftesten moesten komen, die waren niet geleverd dus ik wist dat dat hem moest zijn. Maar zo kwam ik er laatst ook achter dat ik in ieder geval een rouwkaart en een geboortekaartje heb gemist. Super joh, via via ontdekken dat iemand is overleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 23:26

Ahh dat is naar, zeg. Worden je pakketjes niet gejat? Hier zetten bezorgers vaak een pakketje in de portiek of gallerij en vervolgens worden ze gejat door een medebewoner. Alles buiten je voordeur trouwens, of je nu je stinkschoenen even laat drogen of een gezellig plantje naast je deur zet, het is zo weg :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 23:29

culaccino schreef:
Ahh dat is naar, zeg. Worden je pakketjes niet gejat? Hier zetten bezorgers vaak een pakketje in de portiek of gallerij en vervolgens worden ze gejat door een medebewoner. Alles buiten je voordeur trouwens, of je nu je stinkschoenen even laat drogen of een gezellig plantje naast je deur zet, het is zo weg :=

Het zijn geen pakketjes maar poststukken, ze zijn echt niet uit de brievenbus te halen. Het zijn ook alleen de poststukken waarvan geen foto in de app komt dus er gaat duidelijk wat mis bij postnl :( als er een foto bij staat wordt het gewoon netjes geleverd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 23:53

fotolijstje schreef:
Ik weet dat ik nu veel post over hem en dat het voor anderen irritant kan zijn maar
ik ben zo zo bang dat hij gewond is geraakt. Ik hoorde vanochtend hele erge kattengejank en ik ben zo ongerust geraakt daardoor

Heb je enig idee waar dat gejank weg kwam? Misschien morgenochtend gelijk daar op onderzoek uit gaan. Is hij verder gechipt enzo? Ik weet dat ik makkelijk praten heb maar probeer je niet gelijk zorgen te maken, het is weer mooier weer dus ze willen weer lekker buiten zijn achter de vrouwtjes aan misschien wel. Mijn kat is voor jaren terug vermist geraakt en dag 9 stond ze ineens weer voor de deur grote kans dat ze ergens binnen vast gezeten heeft. Ik weet niet hoe je woont maar anders buren bij langs vragen of ze in hun schuurtje/garage willen kijken!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 00:12

Annet_Dottie schreef:
fotolijstje schreef:

Heb je enig idee waar dat gejank weg kwam? Misschien morgenochtend gelijk daar op onderzoek uit gaan. Is hij verder gechipt enzo? Ik weet dat ik makkelijk praten heb maar probeer je niet gelijk zorgen te maken, het is weer mooier weer dus ze willen weer lekker buiten zijn achter de vrouwtjes aan misschien wel. Mijn kat is voor jaren terug vermist geraakt en dag 9 stond ze ineens weer voor de deur grote kans dat ze ergens binnen vast gezeten heeft. Ik weet niet hoe je woont maar anders buren bij langs vragen of ze in hun schuurtje/garage willen kijken!

Geen idee waar precies, wel een richting. Maar heb ik al gezocht.
Hij is gelukkig gechipt!
Morgen ga ik flyeren, :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 00:21

Ik spreek gewoon tegen de muren de laatste tijd. Maakt niet uit wat ik zeg, er wordt toch niet geluisterd. Deze avond ook weer. Man ging helpen met de fles te geven aan de lammetjes. Ik zeg nog: Draai de speen los dat de fles niet vacuum trekt. Antwoord hij: Jaja. Opeens: Ze heeft haar keihard verslikt! Ik: Ja hoe dan? Hoe komt dat opeens?! Speen dus niet losgedraaid, fles vacuum getrokken. Lam gelost om adem te halen en de druk eraf te krijgen en een grote geut zo binnen gekregen.

Dit maakt mij zo verdrietig. Lam voelt zich nu naar. Man kwam weer af met ja maar. Niets te ja maar. Luister nu toch gewoon eens!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 06:55

Het slapen opgegeven. Elke paar uur wakker worden is niet grappig. :n

Dan maar uit bed. :=

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 08:46

Ik heb medelijden met een hamstertje, arm beest.

En ik baal er dus van dan mijn kinderen nu op een verkeerde manier met een hamster om leren gaan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 09:53

wyoming schreef:

En ik baal er dus van dan mijn kinderen nu op een verkeerde manier met een hamster om leren gaan.

Kan je ze geen hamsterscape filmpjes laten zien als ze bij jou zijn? Gewoon indoctrinatie toepassen. :))

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 10:27

MarlindeRooz schreef:
wyoming schreef:

Kan je ze geen hamsterscape filmpjes laten zien als ze bij jou zijn? Gewoon indoctrinatie toepassen. :))

Nee helaas niet, ze zijn nog jong, maar al zou ik het bij hun voor elkaar krijgen, dan krijgen ze het nog steeds niet bij hun vader voor elkaar.
Die is niet van de dieren en vindt het allemaal wel best. En zijn vriendin is blijkbaar net zo.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 10:37

Verkouden en moe/prikkelbaar. Goedemorgen zondag :z

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 10:53

Mensen die geen rekening houden met anderen s ochtends. Kom op, het is zondag. Waarom kan je niet gewoon stil doen als je om half 6 auto moet krabben? Ipv luid staan te praten, lachen en het alarm van de auto dat de lichten nog aan staan de hele tijd af laten gaan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 10:54

Hoofdpijn dag 3. -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 10:59

Dag 7 van migraine/hoofdpijn achter elkaar....niet leuk meer....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 11:05

DuoPenotti schreef:
Dag 7 van migraine/hoofdpijn achter elkaar....niet leuk meer....

Oké jij wint. :(:)

Ik hoop dat mijne morgen weg is want ik moet de komende 5 dagen werken aan een onmogelijk moeilijk tentamen. En ja mijn tentamen staat een week (!!!) open omdat het zo pittig is.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 11:15

oh had jou bericht niet eens gezien, sterkte.

Was zo ego gewoon mijn bericht neer te flatsen... :o

Hopelijk gaat die bij jou idd zo weg, succes met je tentamen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 11:20

Sterkte dames, echt vreselijk die hoofdpijnen. Helemaal als je ook nog tentamen moet gaab maken! Hier is het weg na gisteren de hele dag op de bank liggen gelukkig.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 11:28

Dure boodschappen a 157 euro
Dure benzine a 65 euro
poedersuiker die me een hartaanval bezorgen
Was weer eenduur ochtendje

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 12:33

MyWishMax schreef:
Mensen die geen rekening houden met anderen s ochtends. Kom op, het is zondag. Waarom kan je niet gewoon stil doen als je om half 6 auto moet krabben? Ipv luid staan te praten, lachen en het alarm van de auto dat de lichten nog aan staan de hele tijd af laten gaan.

Ohh die had ik in mijn oude straat ook maar stak wel mijn hoofd uit het raam om te vragen of alles nog jofel was in de bovenkamer -:(-
Buurman ging altijd vissen, werken deed hij niet, en had een oud barrel met een jankende V-snaar ook nog.

Hoofdpijnpatienten, sterkte Y;(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 12:50

chanicha schreef:
MyWishMax schreef:

Ohh die had ik in mijn oude straat ook maar stak wel mijn hoofd uit het raam om te vragen of alles nog jofel was in de bovenkamer -:(-
Buurman ging altijd vissen, werken deed hij niet, en had een oud barrel met een jankende V-snaar ook nog.

Hoofdpijnpatienten, sterkte Y;(

Ik woon tegenover de bakker. Niet de bakkerij of winkel zelf, maar waar zij wonen. Dus maandag tot en met zaterdag word ik altijd al vroeg wakker omdat zij weggaan en kinderen wegbrengen. Die proberen zachtjes of iig normaal te doen, maar soms werkt 1 van de kinderen niet mee en ik hoor de roldeuren altijd. Dan word ik helemaal bloed chagrijnig als op de enige dag dat ik kan uitslapen iemand zo luid is := maar als ik uit raam ga hangen ben ik helemaal klaar wakker en moet ik met de hond naar buiten :')

Edit: mijn mail doet raar -:(- Ik had alles uitgezocht en hoop verwijderd. Open later mail weer en alle verwijderde mails staan er gewoon weer. Dus opnieuw verwijderd en nu staan ze er weer!
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 06-03-22 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 12:52

Smerige oosten wind. Goed voor mijn koppijn en ontstoken bijholten. _-:( _-:(