Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 11:05

Nu een hoorcollege met 46(!!) dia's. :oo

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 11:07

xPabloBokt schreef:
fotolijstje schreef:
Dat 9292 niet correct was met of de bussen rijden een keer, ging helemaal niet langs waar die langs moest. Ik durf nu niet met de bus te gaan maar het regent wel vrij hard dus ik wil het wel. Iemand idee waar je echt de beste informatie krijgt?

Je kan ook de NS app gebruiken om een busreis te plannen. Tevens heb je ook de app "OV info" waarmee je ook alle lijnen kunt controleren en kunt zien waar je bus uithangt en welke route hij rijdt. Die combinatie zou ik nemen, 9292 laat ik al jaren links liggen :+

NS geeft alleen wel (logisch natuurlijk) de voorkeur aan een rit met de trein. Als je bijvoorbeeld van Heerenveen naar Groningen wil, geeft NS je een treinreis van 55 minuten met één overstap. Terwijl er ook een rechtstreekse bus gaat in 47 minuten :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 11:11

Sanniejtjuh schreef:
Was met kat bij dierenarts. Kom ik terug de wachtkamer in, aantal honden. Dus ik zet mandje met kat even op geruime afstand ergens aan de kant, zodat ik kan afrekenen. Laat iemand de riem van de hond gewoon vieren en aan het mandje van de kat snuffelen. Dus ik mandje weer opgepakt, nog verder weg gezet. Vrouw van de hond “nauw nauw zeg”. Ik iriteer me dood, hou je hond gewoon even wat korter bij je, kleine moeite. Vind mijn kat ook fijn.

Oh vreselijk! Dieren kennen elkaar niet, komt vaak veel spanning bij kijken, je weet niet waarom ze er zijn, misschien besmettelijke ziektes, dus waarom iedereen zijn of haar dier niet gewoon bij zich houdt?
En dan zit jouw kat nog opgesloten ook, dus die kan niet eens weg als er een hond komt snuffelen.

Het verbaast mij ook weer niks. Daarom maak ik afspraken buiten spreekuur of pak de hond pas als ik naar binnen kan. Want ze laten dieren zelfs naar mijn dh gaan als ik in een hoekje zit, hard mijn best doe om hem bij me te houden en af te leiden. Zelfs als hij een muilkorf om heeft :+ Hopelijk alles goed met de kat?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 11:15

Daarom zit ik nu bij een kleine dierenarts praktijk na die ene keer dat ze mij meer dan een uur hebben laten wachten met een drachtige kat en volle wachtkamer.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 11:17

Ik zit ook bij een kleine, maar dat isbjuist vervelend omdat de wachtkamer ook klein is. De grotere vroeger was geschikter qua ruimte en ervaring met werkrassen en karakters :') maar dat was 40 minuten rijden, dus leuk voor speciale dingen maar niet voor spoed

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 11:24

Ik zat bij een grote met kleine wachtkamer en zit nu bij een kleine met grote wachtkamer en de deuren naar buiten 2 sluis werking. Dus een dier zal niet snel naar buiten kunnen glippen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 11:36

De regen :')

Kennel van de hond staat onder water, dus die kan ik niet gebruiken. En er komt water omhoog in de wasbak van de badkamer :') allebei nog nooit gebeurd in die 10+ jaar dat ik hier woon

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:09

@Kairos gewoon beginnen met bellen, je komt vanzelf wel bij de juiste persoon terecht als je verteld waarvoor je belt.
Zorg dat je papier en een pen bij de hand hebt of een computer waar je namen en nummers kan noteren.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:15

Ik voel het nabloeden waar de bloedzuigers zaten :Y)

Wat een vies gevoel

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:17

Cayenne schreef:
Dat de Ferrari weer eens buiten staat en ik daar buikpijn door heb ^)

Hoe krijg je daar buikpijn van? Mooi uitzicht toch? :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:20

Ik denk omdat het een bloedirritante rode ku*t ferrari is. :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:20

Piep moet dus deze week een auto hebben kan maandag al ingewerkt worden. := :wow: :oo

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:22

MarlindeRooz schreef:

Nee joh, prachtig uitzicht, hier ook een Ferrari in de wijk en vind het geen vervelend aanzicht :Y) ook een mustang, meerdere Audi’s, dikke Mercedes en bmw’s. Genieten joh haha. Nadeel van een Ferrari is dat ze alleen maar gebruikt kunnen worden met droog weer dus in de herfst en winter heb je er niks aan

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:24

Rennie89 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nee joh, prachtig uitzicht, hier ook een Ferrari in de wijk en vind het geen vervelend aanzicht :Y) ook een mustang, meerdere Audi’s, dikke Mercedes en bmw’s. Genieten joh haha. Nadeel van een Ferrari is dat ze alleen maar gebruikt kunnen worden met droog weer dus in de herfst en winter heb je er niks aan

*de ferrari staat buiten=ongesteld*

Ik erger mij aan het weer, wil op de MTB vanmiddag maar man man wat een drek en water in het bos. Mijn favoriete route is daardoor afgesloten.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:52

MyWishMax schreef:
Sanniejtjuh schreef:
Was met kat bij dierenarts. Kom ik terug de wachtkamer in, aantal honden. Dus ik zet mandje met kat even op geruime afstand ergens aan de kant, zodat ik kan afrekenen. Laat iemand de riem van de hond gewoon vieren en aan het mandje van de kat snuffelen. Dus ik mandje weer opgepakt, nog verder weg gezet. Vrouw van de hond “nauw nauw zeg”. Ik iriteer me dood, hou je hond gewoon even wat korter bij je, kleine moeite. Vind mijn kat ook fijn.

Oh vreselijk! Dieren kennen elkaar niet, komt vaak veel spanning bij kijken, je weet niet waarom ze er zijn, misschien besmettelijke ziektes, dus waarom iedereen zijn of haar dier niet gewoon bij zich houdt?
En dan zit jouw kat nog opgesloten ook, dus die kan niet eens weg als er een hond komt snuffelen.

Het verbaast mij ook weer niks. Daarom maak ik afspraken buiten spreekuur of pak de hond pas als ik naar binnen kan. Want ze laten dieren zelfs naar mijn dh gaan als ik in een hoekje zit, hard mijn best doe om hem bij me te houden en af te leiden. Zelfs als hij een muilkorf om heeft :+ Hopelijk alles goed met de kat?

Ja vind het ook bijzonder, volgende keer zet ik kat eerst in de auto en dan afrekenen. Hier is er geen spreekuur, alles op afspraak. Ik bel altijd ruim van te voren voor de standaard controles, en vraag dan om vroegste plekje. Meestal erg rustig.

Kat is weer bijgetrokken. Hij heeft lichte vorm van epelepsie dus eenmaal in de auto zag ik dat ie gelijk hoop ticks achter elkaar had. Nou voorlopig is er weer even vanaf. Maar er komt een keer dat ik toch ga ontploffen als zoiets weer gebeurd..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:58

Ik wil mest ruimen,maar dat kan niet met de elektrische kruiwagen in de regen.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:58

Sanniejtjuh schreef:
Ja vind het ook bijzonder, volgende keer zet ik kat eerst in de auto en dan afrekenen. Hier is er geen spreekuur, alles op afspraak. Ik bel altijd ruim van te voren voor de standaard controles, en vraag dan om vroegste plekje. Meestal erg rustig.

Kat is weer bijgetrokken. Hij heeft lichte vorm van epelepsie dus eenmaal in de auto zag ik dat ie gelijk hoop ticks achter elkaar had. Nou voorlopig is er weer even vanaf. Maar er komt een keer dat ik toch ga ontploffen als zoiets weer gebeurd..

Vervelend zeg! Onze hond was altijd erg nieuwsgierig naar iedereen, maar in de wachtkamer van de dierenarts mocht hij met geen enkel dier snuffelen van mij. Alleen maar naast me zitten en wachten. Dieren komen niet voor niets bij de dierenarts denk ik dan maar, naast dat het gewoon goed fatsoen is om je dier bij te houden wil je ook niet dat hij een virus oploopt van een ander.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:08

Ik had vandaag allemaal leuke dingen met de hond willen doen, maar het ontbreekt me écht aan de energie.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:14

Jeetje die keuken :oo

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:30

Telpeva schreef:

Ik zoek alle berichten na op zoek naar een keuken :')
Welke keuken :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:34

Mensen die doen alsof ze iemand anders zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:51

Bummer is de auto net vanmorgen verkocht.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 14:04

M_D_H schreef:
Telpeva schreef:

Ik zoek alle berichten na op zoek naar een keuken :')
Welke keuken :')

Dit topic, pagina 264 helemaal onderaan

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 14:18

Sanniejtjuh schreef:

Snap ik hoor! Hopelijk kalmeert het snel weer :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 14:24

Sta met de trein stil vlak voor station Zwolle. Kan het station al bijna zien. Maar er rijden niet door want er is een stroomstoring. -O-

Kan zijn dat we 45 min moeten wachten oid. :=