Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:fotolijstje schreef:Dat 9292 niet correct was met of de bussen rijden een keer, ging helemaal niet langs waar die langs moest. Ik durf nu niet met de bus te gaan maar het regent wel vrij hard dus ik wil het wel. Iemand idee waar je echt de beste informatie krijgt?
Je kan ook de NS app gebruiken om een busreis te plannen. Tevens heb je ook de app "OV info" waarmee je ook alle lijnen kunt controleren en kunt zien waar je bus uithangt en welke route hij rijdt. Die combinatie zou ik nemen, 9292 laat ik al jaren links liggen
Sanniejtjuh schreef:Was met kat bij dierenarts. Kom ik terug de wachtkamer in, aantal honden. Dus ik zet mandje met kat even op geruime afstand ergens aan de kant, zodat ik kan afrekenen. Laat iemand de riem van de hond gewoon vieren en aan het mandje van de kat snuffelen. Dus ik mandje weer opgepakt, nog verder weg gezet. Vrouw van de hond “nauw nauw zeg”. Ik iriteer me dood, hou je hond gewoon even wat korter bij je, kleine moeite. Vind mijn kat ook fijn.
MarlindeRooz schreef:Ik denk omdat het een bloedirritante rode ku*t ferrari is.
Rennie89 schreef:MarlindeRooz schreef:Ik denk omdat het een bloedirritante rode ku*t ferrari is.
Nee joh, prachtig uitzicht, hier ook een Ferrari in de wijk en vind het geen vervelend aanzichtook een mustang, meerdere Audi’s, dikke Mercedes en bmw’s. Genieten joh haha. Nadeel van een Ferrari is dat ze alleen maar gebruikt kunnen worden met droog weer dus in de herfst en winter heb je er niks aan
MyWishMax schreef:Sanniejtjuh schreef:Was met kat bij dierenarts. Kom ik terug de wachtkamer in, aantal honden. Dus ik zet mandje met kat even op geruime afstand ergens aan de kant, zodat ik kan afrekenen. Laat iemand de riem van de hond gewoon vieren en aan het mandje van de kat snuffelen. Dus ik mandje weer opgepakt, nog verder weg gezet. Vrouw van de hond “nauw nauw zeg”. Ik iriteer me dood, hou je hond gewoon even wat korter bij je, kleine moeite. Vind mijn kat ook fijn.
Oh vreselijk! Dieren kennen elkaar niet, komt vaak veel spanning bij kijken, je weet niet waarom ze er zijn, misschien besmettelijke ziektes, dus waarom iedereen zijn of haar dier niet gewoon bij zich houdt?
En dan zit jouw kat nog opgesloten ook, dus die kan niet eens weg als er een hond komt snuffelen.
Het verbaast mij ook weer niks. Daarom maak ik afspraken buiten spreekuur of pak de hond pas als ik naar binnen kan. Want ze laten dieren zelfs naar mijn dh gaan als ik in een hoekje zit, hard mijn best doe om hem bij me te houden en af te leiden. Zelfs als hij een muilkorf om heeftHopelijk alles goed met de kat?
Sanniejtjuh schreef:Ja vind het ook bijzonder, volgende keer zet ik kat eerst in de auto en dan afrekenen. Hier is er geen spreekuur, alles op afspraak. Ik bel altijd ruim van te voren voor de standaard controles, en vraag dan om vroegste plekje. Meestal erg rustig.
Kat is weer bijgetrokken. Hij heeft lichte vorm van epelepsie dus eenmaal in de auto zag ik dat ie gelijk hoop ticks achter elkaar had. Nou voorlopig is er weer even vanaf. Maar er komt een keer dat ik toch ga ontploffen als zoiets weer gebeurd..
Sanniejtjuh schreef:Ja vind het ook bijzonder, volgende keer zet ik kat eerst in de auto en dan afrekenen. Hier is er geen spreekuur, alles op afspraak. Ik bel altijd ruim van te voren voor de standaard controles, en vraag dan om vroegste plekje. Meestal erg rustig.
Kat is weer bijgetrokken. Hij heeft lichte vorm van epelepsie dus eenmaal in de auto zag ik dat ie gelijk hoop ticks achter elkaar had. Nou voorlopig is er weer even vanaf. Maar er komt een keer dat ik toch ga ontploffen als zoiets weer gebeurd..