Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:13

Wat mij laatst ook opeens opviel: ik woon in een vrij gekleurde buurt en niemand hier doet moeilijk over die mondkapjes. In het overwegend witte stadje waar mijn ouders wonen daarentegen, is er altijd wel iemand die moeilijk doet als m'n moeder naar de supermarkt gaat. En de ouden van dagen zijn inderdaad vaak nog het ergst.

xPareltje schreef:
Klopt. Maar ik snap de redenatie niet van waarom wel testvakanties maar geen sportscholen open op reservering? Welke logica zit hierachter..
Ik snap dat dus ook niet. Maar dat vind ik hetzelfde met die fieldlab feestjes. In plaats van van alles te organiseren voor een paar honderd tot een paar duizend man, kun je er toch beter voor zorgen dat 17 miljoen mensen het dagelijks leven weer langzaam maar zeker op kunnen gaan pakken. :roll:

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-21 22:17

Mijn vriend die naar de winkel ging en ik wilde heel graag Radlers.

Was het na 20.00.

Waarom is die regel er eigenlijk nog? :')

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:18

Mkango schreef:
Wat mij laatst ook opeens opviel: ik woon in een vrij gekleurde buurt en niemand hier doet moeilijk over die mondkapjes. In het overwegend witte stadje waar mijn ouders wonen daarentegen, is er altijd wel iemand die moeilijk doet als m'n moeder naar de supermarkt gaat. En de ouden van dagen zijn inderdaad vaak nog het ergst.

xPareltje schreef:
Klopt. Maar ik snap de redenatie niet van waarom wel testvakanties maar geen sportscholen open op reservering? Welke logica zit hierachter..
Ik snap dat dus ook niet. Maar dat vind ik hetzelfde met die fieldlab feestjes. In plaats van van alles te organiseren voor een paar honderd tot een paar duizend man, kun je er toch beter voor zorgen dat 17 miljoen mensen het dagelijks leven weer langzaam maar zeker op kunnen gaan pakken. :roll:

Hier wordt ontzettend hard opgetreden tegen mondkapjes. Handhaving en politie rijden constant rond en zijn vaak in winkels te vinden. Terecht ook want iedereen wil van die stomme dingen af (ook ik en ik werk er al heel lang mee in de zorg) Maar vaak hebben mensen het ook onder de neus hangen door medische redenen en daar heb ik dan wel begrip en respect voor.

Precies gewoon echt dit. Hier kan ik mij zo bij aansluiten. Want voor het overige volk is het gewoon ja jullie hebben allemaal pech.. 8)7

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:19

Zodat de irritante mensen die bij mij in het complex wonen na 20:00 niet nog meer drank kunnen halen. Gelukkig komt de lachgasdealer er nog... oh nee die lag laatst op de kop op de A28. :))

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:34

Dat geschreeuw buiten. Opbokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:35

Niet per se een ergernis, maar het overlijden van Helen McCrory. :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:35

Ik moet echt gaan slapen... de avond is voorbij voor je het weet.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:53

Mkango schreef:
Niet per se een ergernis, maar het overlijden van Helen McCrory. :

Dit

/*

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:59

Dat na de Android update m'n batterij sneller leeg raakt...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 23:12

Mkango schreef:
xPareltje schreef:

Ja ik snap er ook niks van, anderen mogen lekker op vakantie en samen met anderen gezellig dingen doen en samen komen, ik mag mijn ouders nog niet eens bij mij thuis uitnodigen voor een kop koffie, ik mag niet eens met ze over straat lopen. Ik snap helemaal dat ze ergens moeten beginnen, maar dit vind ik wel heel erg uit verhouding.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 23:56

Dat ik, nu net voor het slapengaan, de drie jaar oude berichtjes teruglees van een jaloerse kerel die met een vriendin van mij ging trouwen. Hij heeft mij met die berichtjes mentaal de grond ingestampt.

Stom dat ik ze weer lees, maar iets weerhoudt mij om die berichtjes te verwijderen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 02:17

Kookaburra schreef:
Dat ik, nu net voor het slapengaan, de drie jaar oude berichtjes teruglees van een jaloerse kerel die met een vriendin van mij ging trouwen. Hij heeft mij met die berichtjes mentaal de grond ingestampt.

Stom dat ik ze weer lees, maar iets weerhoudt mij om die berichtjes te verwijderen.

Donder gewoon weg, heb je echt niets aan behalve zelfkastijding.

Ik moest gisteren wat materialen bij de bouwmarkt halen voor ons loonbedrijf dus b2b en dan hoef je niet de reserveren. En terwijl ik in de rij sta stapt er een man binnen van dik over de 70, gaat naast de klant staan die geholpen wordt en zegt tegen de cassiere, doe mij ff een licht bolletje. Zonder mondkapje, zonder 1,5 meter, zonder 4 uur vantevoren te reserveren. Hij kreeg een mondkapje aangereikt, zette die wel op, maar het was allemaal toch onzin. Ik dacht echt, wtf is dit nou weer? Voor de rest is alles en iedereen hier echt uberbraaf in dit dorp

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 07:58

Dure Garmin horloge die steeds irritante meldingen geeft en niet naar de instellingen “luistert”. En maar zeggen dat ik vannacht 8 uur sliep.

Man ik heb het 2uur zien worden en ik werd net wakker. Hoepel op. :+

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 10:38

Dat mijn paard een dure smaak heeft en duidelijk veel beter loopt op een gefit hoofdstel + bit wat >€400 kost -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 10:44

Ik voel me dik. -O- En ik kan niet kiezen of ik m'n balustrade in hoogglans of zijdeglans wil...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 11:05

Dat ik op YouTube word uitgemaakt voor racist... -O- Het ging over de gecrashte Lamborghini in Dordrecht. Daar ging het over Marokkanen enz. Iemand vroeg om een bron dat het Marokkanen waren. Ik stuurde een link van het filmpje van de inzittenden vlak voor de crash (die ze zelf gemaakt hebben) met daarbij de tekst; Het waren geen Klaas en Henk iig. En nu ben ik een vieze vuilen t***us racist, alsof Nederlanders (Roelvink) nooit een Lambo crashen, enz enz.

Gast, jij vraagt om een bron, die heb je gekregen, dat uiteindelijk blijkt dat "jouw ras" het is, geeft dan geen vrijbrief om mij voor racist uit te maken ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 11:18

Dit 2x op 1 ochtend.

Ga nu maar veilig op de bank zitten. Hopelijk valt er straks niks als ik de keuken op ga ruimen. _O-

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 11:48

Dat ik van alle moet doen voor Nederlands maar dat de site waarop ik het moet doen eruit ligt.
En omdat het weekend is er geen medewerkers van de klantenservice aanwezig zijn dus ik niet in contact kan komen om het op te lossen.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 11:58

Dat ik besloot op de markt de loempia kar te koppen #)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:02

Arethe schreef:
Dat ik besloot op de markt de loempia kar te koppen #)

Auw! :(:)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:11

Ging zo stom, struikelde over van die kleine parkeerdrempels en kwam vol tegen de metalen rand aan. Nu met icepack maar even goed koelen. Wel gratis loempia gehad :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:29

Auw.

Bijholten die lopen te donderen wat waar terugslag op luchtwegen geeft. Soms ben ik mijn lijf zo zat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:32

Ik kijk Pak De Macht terug... Echt wtf. 10 miljoen onderdrukte Oeigoeren waarvan 1 miljoen in concentratiekampen zit. Tja doen we niks mee is te ingewikkeld en China wil niet meewerken. En we willen onze panda's houden natuurlijk. Niks leuker dan dieren opsluiten in een hokje om er lekker geld mee te verdienen. Daar offer je natuurlijk de vrijheid van 10 miljoen mensen voor op. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:40

MarlindeRooz schreef:
Ik kijk Pak De Macht terug... Echt wtf. 10 miljoen onderdrukte Oeigoeren waarvan 1 miljoen in concentratiekampen zit. Tja doen we niks mee is te ingewikkeld en China wil niet meewerken. En we willen onze panda's houden natuurlijk. Niks leuker dan dieren opsluiten in een hokje om er lekker geld mee te verdienen. Daar offer je natuurlijk de vrijheid van 10 miljoen mensen voor op. 8)7
En China heeft een veto op eea bij de VN, en het is geen genocide, want de VN heeft niet gezegd dat het genocide is, en we willen graag goedkope zooi kunnen blijven importeren vanuit China en wat zijn 10 miljoen mensenlevens nou helemaal? Zeker als ze economisch gewin in de weg staan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:43

Ja precies. Jammer dat je als consument zo weinig kan doen omdat zóveel bedrijven China steunen.