Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:Zo fijn om te lezen, daar doe ik het voor!En ik zat me maar af te vragen waar ik die eenhoorn eerder gezien hadnu weet ik het. Het plantje heeft het ook zwaar gehad, hing een beetje, maar toen ik het in de pot gezet had en het water had gegeven zag je het opbloeien.
Beetje stom want ik had dus de verkeerde lijst gepakt en jou nooit gevonden. Had de goede lijst gister van een lieverd in mijn PB box gekregen, dus die ben gaan doorspitten. Als de profielen een beetje een link hadden met alles van de fotokaart ging ik verder spitten en zo heb ik jou dus gevonden. Toen ik verder in je berichten dook dacht ik echt dit moet haar zijn. En gelukkig. Vond het pakket echt geweldig. Fluffy ligt naast mijn hoofdkussen in bed en de tekening heb ik in de vensterbank gezet. Heel gek, hij is behalve de kleuren niet zo real life als het schilderij, maar als ik er naar kijk word ik er helemaal blij van, de kleuren van de circustent, het paard... ben er echt heel blij mee, krijg er goede zin door op de een of andere manier. Latijn heb ik op het gymnasium gehad en bij Gallie moest ik aan Asterix denken, 1 van mijn lievelingsstrips en aan de kaart die altijd in de boeken staat, met ook Frankrijk erbij.
Vind hetdat je er zoveel tijd en moeite in hebt gestopt, dat vind ik echt bijzonder en superlief.
Citaat:Voor alle Santa's die ons nu, uit zichzelf, al track en trace codes toesturen dit scheelt ons al een hoop werk
Maar... (er is altijd een maar hé![]()
) Willen jullie of een printscreen sturen van wat jullie zien als jij de track en trace invoert bij postnl... Of, de code met de postcode. Want als we alleen de code krijgen, moeten wij weer alle bestanden na zoeken van wie welke postcode heeft en dan is het werk schelende er wel weer van af
En het liefste ook met de naam van je lootje er bij, dat zou helemaal geweldig zijn
Thanks
M_D_H schreef:Hmm.
Dat zou kunnen. Ik ga het eens voorleggen.
Wij zijn ondertussen al wat track en trace codes verzameld.
Ik vermoed dat wij ze niet gaan delen... Om dat een deel van de charme is dat er natuurlijk in eens een pakket (geen doos) voor de deur staat...
Maar wij kunnen natuurlijk wel de mensen op de hoogte houden, dat is geen probleem
Yonker schreef:Hoeveel pakketten moeten er nog ontvangen worden?
Zelfs SSS loopt dit jaar anders dan anders, is ook wel weer gewoon een samenvatting voor dit jaar. Hoop dat alle pakketten snel binnen komen!!
M_D_H schreef:Secret Santa Beheer MededelingCitaat:Voor alle Santa's die ons nu, uit zichzelf, al track en trace codes toesturen dit scheelt ons al een hoop werk
) Willen jullie of een printscreen sturen van wat jullie zien als jij de track en trace invoert bij postnl... Of, de code met de postcode. Want als we alleen de code krijgen, moeten wij weer alle bestanden na zoeken van wie welke postcode heeft en dan is het werk schelende er wel weer van af
En het liefste ook met de naam van je lootje er bij, dat zou helemaal geweldig zijn
Thanks
M_D_H schreef:Secret Santa Beheer MededelingCitaat:Voor alle Santa's die ons nu, uit zichzelf, al track en trace codes toesturen dit scheelt ons al een hoop werk
Thanks