Vervelend dat de upload de foto helaas niet goed draait.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Even een vraag tussendoor: stel dat er vanavond wordt afgekondigd dat er alleen nog noodzakelijke reizen met het openbaar vervoer plaats mogen vinden, hoe snel gaat dat dan in? Meen me te herinneren dat er bij vorige maatregelen altijd wel een paar dagen speling was?
(zoon is in Groningen en wil morgen naar huis komen).
mysa schreef:Even een vraag tussendoor: stel dat er vanavond wordt afgekondigd dat er alleen nog noodzakelijke reizen met het openbaar vervoer plaats mogen vinden, hoe snel gaat dat dan in? Meen me te herinneren dat er bij vorige maatregelen altijd wel een paar dagen speling was?
(zoon is in Groningen en wil morgen naar huis komen).
bigone schreef:Ik vermoed dat de maatregelen die morgen afgekondigd worden de volgende ochtend meteen ingaan. En ik denk ook dat ze nog wel eens pittig kunnen zijn. Pakt auto gaat toiletpapier hamsteren
Morrie schreef:heel veel mensen zitten nu (herfstvakantie) in zo'n Landal park,of ander vakantiepark, die moeten dan allemaal in 1 klap naar huis, of daar blijven zitten tot de maatregelen weer afgeschaald worden. Over timing gesproken.
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden morgenavond.
linnie050 schreef:Haha lekker hamsteren weer.
Als iedereen slim is geweest dan is het al binnen![]()
Ik heb een vraagje.
Ik lees regelmatig op fb onder de reactie van bv nos:
Zoveel mensen positief maar dat ze corona bv 3 maanden terug het gehad kunnen hebben.
imaudy schreef:Morrie schreef:heel veel mensen zitten nu (herfstvakantie) in zo'n Landal park,of ander vakantiepark, die moeten dan allemaal in 1 klap naar huis, of daar blijven zitten tot de maatregelen weer afgeschaald worden. Over timing gesproken.
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden morgenavond.
Ja de timing is ook heel raar, midden in de herftsvakantie.
Cer schreef:Er is misschien helemaal geen persconferentie.. althans, volgens nu.nl
"Deze maatregelen zouden dan dinsdag bekend worden gemaakt. Een persconferentie op die dag is vooralsnog niet bevestigd."
https://www.nu.nl/coronavirus/6083107/d ... gelen.html