Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LukieBradley schreef:Ongeduldige kippen... ik ben ook te laat wakker voor mijn doen en ze hadden extra zin hun sla daardoor.
Oftewel ze wouden het uit mijn handen trekken maar ipv de sla pikte ze mij heel hardfijn die scherpe snavels ook.
buk ik om het neer te verspreiden pikken ze aan de achterkant in mijn kont
![]()
![]()
Ik kan niet opvoeden
Marcella schreef:LukieBradley schreef:Ongeduldige kippen... ik ben ook te laat wakker voor mijn doen en ze hadden extra zin hun sla daardoor.
Oftewel ze wouden het uit mijn handen trekken maar ipv de sla pikte ze mij heel hardfijn die scherpe snavels ook.
buk ik om het neer te verspreiden pikken ze aan de achterkant in mijn kont
![]()
![]()
Ik kan niet opvoeden
Ik werd gisteren aangevallen, want duurde mevrouw te lang voor ik het gaf.
ik kan er wel om lachen maar bij die jonge hennen zit er zo'n scherpe punt aan en dat doet echt heel zeer
Vier eigenlijk altijd mijn verjaardag samen met mijn moeder omdat we op dezelfde dag jarig zijn. Heb net zoveel geld uitgegeven voor vanavond, daar eet ik normaal een week van.
theadora99 schreef:Dat ik echt een hele hele hele domme fout heb gemaakt, wist dat ik iets vergat maar ik wist niet wat dan, waardoor ik nu volledig afhankelijk ben van de goodwill van mijn docent in het geval ik dit verslag niet haal, want anders mag ik nog een jaar langer studeren voor 1 vak
.
en vervolgens beledigd is dat ik nogmaals vraag of ze kan lezen, echt zulke mensen....
Cayenne schreef:Myfairytale schreef:Zere nek (verkeerd gelegen vannacht denk ik) en de tuin moet nog winterklaar.
Geen idee wat ik allemaal moet doen, wanneer en hoe.
Daarvoor bellen wij de hovenier
Ik ga niet mijn nek breken op een keukentrappetje om de 9 meter hoge platanen te snoeien
Lestrange01 schreef:Ik word altijd wagenziek wanneer ik metrolijn c neem. Deze keer dus weer maar voor het eerst zo erg. Afschuwelijk want ik reis 40 minuten en het mondkapje maakt het erger omdat ik geen frisse lucht krijg.
Twee stops voordat ik op mijn eindbestemming zou zijn moest ik overgeven. Gelukkig kwam er niks uit, want ik had acht uur geleden voor het laatst gegeten. Helemaal in paniek, ik dacht "dan maar in mijn mondkapje"![]()
En daarna voel ik me zoo poedersuiker, zat helemaal rillend en zwetend in de metro, heel de tijd kokhalzen, in een balletje opgekruld zodat ik niet weer moest overgeven. Kwam er iemand binnen (ik was de enige in de wagon daarvoor). "Ja waarom heb je geen mondkapje op?!!" Ja sorry mevrouw, ben even bezig met sterven hier.
Ik ben er zo klaar mee, ik ga pilletjes kopen bij de kruidvat, hopelijk werken ze
Edit: of als iemand weet waar je pillen kan kopen die goed helpen, graag!
. Maar deze reactie had ik al wel verwacht na mijn laatste politie melding. Idiote vrouw.