Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Castilja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 09:18

Dat ik mijn werk als sneeuw voor de zon zie verdwijnen mocht er maandag wederom een lockdown komen. Ik werk in de cultuursector en het is echt niet te doen. Nu loop ik nog stage dus enorme financiële hinder ondervind ik er niet van (heb ome Duo nog) maar collega's hebben wel enorme financiële tegenslagen. Ik studeer deze zomer af maar zie de toekomst momenteel niet echt rooskleurig tegemoet. :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 09:32

Mijn tante. Het mens is 70, heeft chronische astma en overgewicht, en trekt zich niets aan van de maatregelen die er zijn. Gaat de hele stad door, gaat bij iedereen op bezoek en vindt het maar onzin dat ik zoveel mogelijk binnen blijf. En gaat ook nooit naar de dokter als ze wat heeft, dus gaat zich waarschijnlijk ook niet laten testen als ze verkouden wordt 'want dat is toch niet nodig, ik heb toch geen corona' :roll:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 09:32

Dat mijn man mensen in de auto krijgt die een mondkapjes 784 keer gebruiken :r

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 09:43

LukieBradley schreef:
Ongeduldige kippen... ik ben ook te laat wakker voor mijn doen en ze hadden extra zin hun sla daardoor.
Oftewel ze wouden het uit mijn handen trekken maar ipv de sla pikte ze mij heel hard :') fijn die scherpe snavels ook. :') buk ik om het neer te verspreiden pikken ze aan de achterkant in mijn kont _O- _O-
Ik kan niet opvoeden :')

Ik werd gisteren aangevallen, want duurde mevrouw te lang voor ik het gaf. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 10:38

Ik heb zin om te shoppen maar heb geen geld en op zaterdag is de stad veeeeel te druk. :=

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 10:51

Marcella schreef:
LukieBradley schreef:
Ongeduldige kippen... ik ben ook te laat wakker voor mijn doen en ze hadden extra zin hun sla daardoor.
Oftewel ze wouden het uit mijn handen trekken maar ipv de sla pikte ze mij heel hard :') fijn die scherpe snavels ook. :') buk ik om het neer te verspreiden pikken ze aan de achterkant in mijn kont _O- _O-
Ik kan niet opvoeden :')

Ik werd gisteren aangevallen, want duurde mevrouw te lang voor ik het gaf. :')

Ik vrees dat de kipheid zich tegen de mensheid keert :') ik kan er wel om lachen maar bij die jonge hennen zit er zo'n scherpe punt aan en dat doet echt heel zeer _O-
Laat nou net die degene zijn die het brutaalste zijn.
Maar soms zijn Ze wel lief

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 11:00

Dat ik echt een hele hele hele domme fout heb gemaakt, wist dat ik iets vergat maar ik wist niet wat dan, waardoor ik nu volledig afhankelijk ben van de goodwill van mijn docent in het geval ik dit verslag niet haal, want anders mag ik nog een jaar langer studeren voor 1 vak :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 11:01

Heel soms. Die van mij zijn tegenwoordig ook van het avontuur. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 11:04

Dat dit weer zo'n dag wordt met verkeerd ademen en hyperen dacht eerst ik heb oorpijn en benauwd maar het zakt steeds weg en komt dan weer. Stomme rot angst voor ziektes mijn hoofd kan dan alleen maar denken corona. Terwijl ik gewoon voel dat er mega veel spanning op mijn nek staat en ik ook steken heb en kramp....

Nu mijzelf nog een schop onder mijn kont geven om wat te gaan doen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 11:39

Mensen in de supermarkt die wel netjes een karretje pakken, maar dit vervolgens parkeren bij de groenten en honderd meter verderop het brood gaan inspecteren. Zo werkt het niet, Jans.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 11:48

Mensen die hun lege winkelkarretje bij de kassa laten staan en dan naar huis gaan

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 11:51

Zere nek (verkeerd gelegen vannacht denk ik) en de tuin moet nog winterklaar.
Geen idee wat ik allemaal moet doen, wanneer en hoe. :o?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 12:21

Myfairytale schreef:

Daarvoor bellen wij de hovenier :P
Ik ga niet mijn nek breken op een keukentrappetje om de 9 meter hoge platanen te snoeien :evaw:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 12:43

Hoe duur alcohol en frisdrank eigenlijk is. :') Vier eigenlijk altijd mijn verjaardag samen met mijn moeder omdat we op dezelfde dag jarig zijn. Heb net zoveel geld uitgegeven voor vanavond, daar eet ik normaal een week van. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 13:44

MarlindeRooz schreef:
Hoe duur alcohol en frisdrank eigenlijk is. :') Vier eigenlijk altijd mijn verjaardag samen met mijn moeder omdat we op dezelfde dag jarig zijn. Heb net zoveel geld uitgegeven voor vanavond, daar eet ik normaal een week van. _O-

Gefeliciteerd! Y)(^)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 14:51

theadora99 schreef:
Dat ik echt een hele hele hele domme fout heb gemaakt, wist dat ik iets vergat maar ik wist niet wat dan, waardoor ik nu volledig afhankelijk ben van de goodwill van mijn docent in het geval ik dit verslag niet haal, want anders mag ik nog een jaar langer studeren voor 1 vak :(

Kan je geen contact opnemen met de docent en het uitleggen? Of het verslag aanpassen en dan opsturen? Zou zonde zijn om een extra jaar over een vak te moeten doen (al heb ik dat zelf ook gedaan)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 15:38

Ik word altijd wagenziek wanneer ik metrolijn c neem. Deze keer dus weer maar voor het eerst zo erg. Afschuwelijk want ik reis 40 minuten en het mondkapje maakt het erger omdat ik geen frisse lucht krijg.

Twee stops voordat ik op mijn eindbestemming zou zijn moest ik overgeven. Gelukkig kwam er niks uit, want ik had acht uur geleden voor het laatst gegeten. Helemaal in paniek, ik dacht "dan maar in mijn mondkapje" :')

En daarna voel ik me zoo poedersuiker, zat helemaal rillend en zwetend in de metro, heel de tijd kokhalzen, in een balletje opgekruld zodat ik niet weer moest overgeven. Kwam er iemand binnen (ik was de enige in de wagon daarvoor). "Ja waarom heb je geen mondkapje op?!!" Ja sorry mevrouw, ben even bezig met sterven hier :=.

Ik ben er zo klaar mee, ik ga pilletjes kopen bij de kruidvat, hopelijk werken ze

Edit: of als iemand weet waar je pillen kan kopen die goed helpen, graag!
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 24-10-20 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 15:39

Dat ik duidelijk in een advertentie zet alleen verzenden en iemand vraagt kan ik komen passen.

Nou nee eigenlijk niet :')

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 16:06

Bij ons heb je van die bakken, om bladeren in te gooien die op straat liggen, en dan stopt er een auto waaruit een mevrouw stapt en prompt een hele struik in gooit, er hangt een bordje" ENKEL BLADEREN" en een waarschuwing dat het de laatste kans is ,en anders wordt de bak weggehaald. Ik spreek mevrouw daarop aan, aangezien, ze niet uit de wijk komt met de vraag of ze kan lezen, krijg ik een uitleg dat ze dacht dat het voor snoeiafval was, túúrlijk :roll: en vervolgens beledigd is dat ik nogmaals vraag of ze kan lezen, echt zulke mensen.... _-:(
Wij kunnen een dorp verderop gratis op de milieustraat dit kwijt,je kan de gemeente bellen, wordt het opgehaald óók gratis, nee dan gooi het weg, daar waar het niet bedoeld is. Serieus, kan me daar zo aan ergeren. -:(-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 16:19

Cayenne schreef:
Myfairytale schreef:

Daarvoor bellen wij de hovenier :P
Ik ga niet mijn nek breken op een keukentrappetje om de 9 meter hoge platanen te snoeien :evaw:

Heel verstandig! Alleen wil partner niets uitbesteden, maar zelf doen. :roll:
Normaal kan hij dat ook wel, maar we zitten enorm krap in de tijd én weten van deze tuin nog niet goed en wat er gesnoeid moet worden. Dilemma dus.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:04

Lestrange01 schreef:
Ik word altijd wagenziek wanneer ik metrolijn c neem. Deze keer dus weer maar voor het eerst zo erg. Afschuwelijk want ik reis 40 minuten en het mondkapje maakt het erger omdat ik geen frisse lucht krijg.

Twee stops voordat ik op mijn eindbestemming zou zijn moest ik overgeven. Gelukkig kwam er niks uit, want ik had acht uur geleden voor het laatst gegeten. Helemaal in paniek, ik dacht "dan maar in mijn mondkapje" :')

En daarna voel ik me zoo poedersuiker, zat helemaal rillend en zwetend in de metro, heel de tijd kokhalzen, in een balletje opgekruld zodat ik niet weer moest overgeven. Kwam er iemand binnen (ik was de enige in de wagon daarvoor). "Ja waarom heb je geen mondkapje op?!!" Ja sorry mevrouw, ben even bezig met sterven hier :=.

Ik ben er zo klaar mee, ik ga pilletjes kopen bij de kruidvat, hopelijk werken ze

Edit: of als iemand weet waar je pillen kan kopen die goed helpen, graag!

De Cinnarizine 25mg van de Kruidvat zijn echt mijn redding! Ik wordt er niet eens suf van of iets. Echt top spul.

Ik erger me weer eens aan mijn onderbuurvrouw. Ze heeft nu lopen klagen bij een andere buurvrouw dat ze mij steeds horen. Wat ik knap vind want ik zit of stil op zolder of stil op de bank :'). Maar deze reactie had ik al wel verwacht na mijn laatste politie melding. Idiote vrouw.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:07

Mensen op de weg vandaag. Was duidelijk een dag waarop veel mensen op de weg reden die normaal niet rijden. Heel irritant. :=

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:24

Mijn paard die in haar vorig leven geloof ik renpaard was. Niet te houden de gehele rit en bij terugkomst wel op der dooie gemak met het buurmeisje van 3 rondje rijden _-:( :')

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:25

Griepprik gehaald en mijn huisarts vroeg hoe het ging. Nou watervallen gingen open..
Zo vervelend waar zoveel mensen bij staan :+
Nee, mensen huil niet omdat griepprik pijn doet hoor haha.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:26

MoniekJ schreef:
Griepprik gehaald en mijn huisarts vroeg hoe het ging. Nou watervallen gingen open..
Zo vervelend waar zoveel mensen bij staan :+
Nee, mensen huil niet omdat griepprik pijn doet hoor haha.

Laat dat huilen om prikken maar aan mij over :')

Hoe gaat het nu met alles?