Wij hadden met de gunstige cijfers en NL deels op groen al hoop gekregen om toch nog even naar het buitenland te gaan, maar dat zit er straks echt niet meer in. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Suzanne F. schreef:We stevenen af op code rood las ik. En daarmee komen de vakantieplannen van Nederlanders in gevaar. Dan mogen we niet meer naar een land zonder daar twee weken in quarantaine te hebben gezeten.
Zoals ik het lees is die quarantaine alleen als je niet volledig bent gevaccineerd..
Spenk schreef:Relaxed schreef:
Zoals ik het lees is die quarantaine alleen als je niet volledig bent gevaccineerd..
Dan mag een land zelf bepalen. Sommige zullen dat voor iedereen laten gelden die quarantaine.
Relaxed schreef:Suzanne F. schreef:We stevenen af op code rood las ik. En daarmee komen de vakantieplannen van Nederlanders in gevaar. Dan mogen we niet meer naar een land zonder daar twee weken in quarantaine te hebben gezeten.
Echwel schreef:Of de ouderen geënt en wel die de kinderen hebben besmet
Je weet het gewoon niet
pien_2010 schreef:Nee hoor. Nederland is het zelf schuld en echt niet de jongeren. Hier is alles afgeschaft idem mondmaskertjes en niemand houdt zich nog ergens aan behalve enkele "gekken", zoals mijn man en ik.
Onze kleinkinderen zijn het zo ZAT dat zij......de jongeren iedere keer de schuld krijgen. Jongeren laten zich massaal vaccineren en echt heel veel jongeren hebben het zo zwaar gehad waaronder onze kleinkinderen.
Het heeft te maken met het beleid, het gemiep over de mondkapjes dus afgeschaft, het bijna niet meer overal gebruiken van de gel etc etc. En ook jongeren feesten weer. Maar ook heel veel ouderen. We doen het allemaal.
Echwel schreef:Suzanne F. schreef:Het zat er wel een beetje aan te komen met volle discotheken en hossende jongeren etc.
Niet alleen die
Ook ouderen die gelijk op vakantie.moesten enz
Alle groepen mensen, niet alleen jongeren