Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:weer een politicus die oproept om maar vooral het gewone leven te laten door gaan. dit keer een Nederlandse. Mona Keizer vraagt om maar vooral met zijn allen te gaan winkelen.
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/je- ... rijven-op/
Emmaa_ schreef:Mars schreef:10 kilo bovenop gezond BMI is anders behoorlijk wat voor een lichaam. Ondanks dat je het misschien niet overduidelijk ziet zitten bij 'slechts' 10 kilo draagt je lijf het wel mee. En zeker als je zo ziek bent is het een extra belasting.
Draag maar eens 10 literflessen water de trap op, je bent blij als je ze weer neer kunt zetten. Je hart moet harder werken, ademhaling gaat sneller, spieren en gewrichten worden zwaarder belast... Daarom vind ik die hele Health At Every Size beweging van nu ook zo kwalijk.
Helemaal mee eens. Overgewicht kan heel gevaarlijk zijn. Maar het is niet de oplossing om te gaan schoppen en vingers gaan wijzen naar mensen die daadwerkelijk overgewicht hebben. Want het is voor veel mensen helaas echt niet zo makkelijk als gewoon wat minder eten en wat meer bewegen.
Loretta schreef:weer een politicus die oproept om maar vooral het gewone leven te laten door gaan. dit keer een Nederlandse. Mona Keizer vraagt om maar vooral met zijn allen te gaan winkelen.
Blussem schreef:Loretta schreef:weer een politicus die oproept om maar vooral het gewone leven te laten door gaan. dit keer een Nederlandse. Mona Keizer vraagt om maar vooral met zijn allen te gaan winkelen.
Hij kan best wel een punt hebben. Het is vraag of of gevolgen van alles dicht gooien niet groter is dan gevolge Corona.
Waarom niet gewoon accepteren dat men niet het eeuwig leven heeft. Heel vroeger werdt men ook niet ouder dan 60.
Ook zullen veel zwakke mensen sterven. Dit heeft ook als gevolg dat die mensen zich niet meer voor kunnen planten en uiteindelijk het mensen ras weer stekker wordt wat ook weer een hoop doden scheelt in de toekomst.
Blussem schreef:Loretta schreef:weer een politicus die oproept om maar vooral het gewone leven te laten door gaan. dit keer een Nederlandse. Mona Keizer vraagt om maar vooral met zijn allen te gaan winkelen.
Hij kan best wel een punt hebben. Het is vraag of of gevolgen van alles dicht gooien niet groter is dan gevolge Corona.
Waarom niet gewoon accepteren dat men niet het eeuwig leven heeft. Heel vroeger werdt men ook niet ouder dan 60.
Ook zullen veel zwakke mensen sterven. Dit heeft ook als gevolg dat die mensen zich niet meer voor kunnen planten en uiteindelijk het mensen ras weer stekker wordt wat ook weer een hoop doden scheelt in de toekomst.
Blussem schreef:Ook zullen veel zwakke mensen sterven. Dit heeft ook als gevolg dat die mensen zich niet meer voor kunnen planten en uiteindelijk het mensen ras weer stekker wordt wat ook weer een hoop doden scheelt in de toekomst.
Blussem schreef:Hij kan best wel een punt hebben. Het is vraag of of gevolgen van alles dicht gooien niet groter is dan gevolge Corona.
Blussem schreef:Bijzonder. In mijn tijd kon niet herinneren dat we gingen drinken en drugs gebruiken in een hotel
Popstra schreef:Mag dan wel zwak zijn maar hoop evengoed minstens 75 te worden omdat het leven gewoon te mooi is. Dus dank u
Blussem schreef:Ook zullen veel zwakke mensen sterven. Dit heeft ook als gevolg dat die mensen zich niet meer voor kunnen planten en uiteindelijk het mensen ras weer stekker wordt wat ook weer een hoop doden scheelt in de toekomst.
jansje73 schreef:Ik heb een vraag. Een stalgenoot was op ski vakantie geweest in Oostenrijk vlakbij het Corona gebied. Daar was zij erg ziek geworden, bij terug komst niet in quarantaine gegaan en gewoon komen paardrijden. De stalbaas van 77 jaar is ziek geworden en bij hem is het Corona geconstateerd. was na 2 dagen ziekenhuis weer thuis.
Kan degene die daar in Oostenrijk is geweest de dragen zijn van Corona?
jansje73 schreef:Ik heb een vraag. Een stalgenoot was op ski vakantie geweest in Oostenrijk vlakbij het Corona gebied. Daar was zij erg ziek geworden, bij terug komst niet in quarantaine gegaan en gewoon komen paardrijden. De stalbaas van 77 jaar is ziek geworden en bij hem is het Corona geconstateerd. was na 2 dagen ziekenhuis weer thuis.
Shadow0 schreef:Blussem, dat laatste wat je schrijft is echt pure eugenetica. Ik vond het niet zo'n succes...
Cer schreef:Wat ook lastig is, is dat soms (terecht of onterecht) kindersterfte in andere landen erbij gehaald wordt, maar daar mag niks van gevonden worden omdat Corona iets anders is. Corona is in zoverre iets anders dat het grens- en economie overschrijdend rondgaat. Nu heeft het 'rijke' westen er last van en is het ineens een ding. Ik kan me voorstellen dat iemand die nu ergens in een hutje zit, zonder stromend water en wellicht doodgaat aan een ontstoken teen bij zichzelf denkt "zo jongens, die voor je" ..
Dat zijn dingen die ik soms wel even denk ja