Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AylaL schreef:Dat ik eigenlijk net voor corona naar de huisarts wou gaan voor overmatig transpireren en het nu net lekker weer begint te worden maar ik dus geen leuke shirtjes aan kan want je mag nu niet naar de huisarts. Want zelfs na 10 minuten niks doen en in een koud huis zitten begin ik al plekken te krijgen op mijn shirt
AylaL schreef:Dat ik eigenlijk net voor corona naar de huisarts wou gaan voor overmatig transpireren en het nu net lekker weer begint te worden maar ik dus geen leuke shirtjes aan kan want je mag nu niet naar de huisarts. Want zelfs na 10 minuten niks doen en in een koud huis zitten begin ik al plekken te krijgen op mijn shirt
AnnexUdith schreef:Mandarijn schreef:Dat ik me zorgen maak om iemand na een berichtje, en diegene niet meer leest of reageert. Maar wel op social media zit.
Ik zou mij dan eerder zorgen maken waarom diegene niet meer op jouw reageerd... Maar soms hebben mensen ook gewoon even geen zin om te reageren.