Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lotthje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:03

Ik heb dus lessen van 1.5 uur minimaal, en GEEN pauze. Nou ga ik max lessen naar school, maar door m'n ziekte heb ik die pauzes echt wel nodig. Ik ben helemaal kapot nu.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:20

taartjee schreef:
Ik kom ook even schoolfrustraties uiten :+

Ik heb me ingeschreven bij een opleiding, nauwelijks info gekregen en ben er nu zelf maar achteraan gegaan en te weten gekomen dat ik de opleiding NIET mag volgen. LEKKER OPTIJD MET DOORGEVEN ROC...
oftewel het is september en ik zit zonder opleiding

Waaat?! Hoe dan?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:21

Neeeeee joh Taartje wat vervelend!!! Hoe kan dat nou?!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:31

taartjee schreef:
Ik kom ook even schoolfrustraties uiten :+

Ik heb me ingeschreven bij een opleiding, nauwelijks info gekregen en ben er nu zelf maar achteraan gegaan en te weten gekomen dat ik de opleiding NIET mag volgen. LEKKER OPTIJD MET DOORGEVEN ROC...
oftewel het is september en ik zit zonder opleiding

Nou ben je lekker mee... kan je niet ergens anders nog instromen?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:35

Dat iemand via FB mij wilt ontmoeten & mijn honden (mee wilt wandelen enz..) en dat hij een voorstel heeft waar ik wel eens geld mee zou kunnen verdienen :l .. En dit blijft aanhouden, ook als degene onder spam stond. Dus nu geblokkeerd en aangegeven bij FB, niet dat die er iets mee doen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:52

Ik kreeg bericht dat ik op een reserve lijst werd gezet en dat ik verder moest afwachten. Ik dus afwachten en vorige week toch maar even bellen van hoe en wat. Weer te horen gekregen dat ik moest afwachten. Afijn... Vandaag nog eens gebeld en nu te horen gekregen dat ik dus eigenlijk niet meer kan starten want dan had ik al wel gehoord dat ik kon starten. Lekker handig dus... Wil deze opleiding versneld doen en toen ik dat zei was dat ineens ook niet meer mogelijk ofzo, terwijl de website anders aangeeft.

Heb al contact met een andere school voor een soortgelijke opleiding en word terug gebeld. Dus mijn duimen draaien echt heel hard dat het daar wel lukt. De telefoniste klonk in ieder geval een stuk vriendelijker en wilde wel met me meedenken in tegenstelling tot die van het ROC. Die vond kortgezegd dat het mijn eigen probleem was, want de opleiding liep altijd heel snel vol. Ja, hoe moet ik dat weten!
Als ik pas heel laat van mijn vorige opleiding te horen krijg dat ik niet door mag...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:05

xDenies schreef:
Dat iemand via FB mij wilt ontmoeten & mijn honden (mee wilt wandelen enz..) en dat hij een voorstel heeft waar ik wel eens geld mee zou kunnen verdienen :l .. En dit blijft aanhouden, ook als degene onder spam stond. Dus nu geblokkeerd en aangegeven bij FB, niet dat die er iets mee doen.

Toevallig met een auto op zijn hand gaan staan?

Een vriendin van mij kreeg laatst dat aanbod :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:08

Niobe schreef:
xDenies schreef:

Om een auto op haar hand te krijgen? Niet doen! Doet fokking pijn!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:09

Cowboy55 schreef:
Niobe schreef:

Om een auto op haar hand te krijgen? Niet doen! Doet fokking pijn!

Sorry nee andersom, dat zij met een auto op zijn hand zou gaan staan! Daar zou ze dan geld voor krijgen _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:16

Ik heb verder geen contact gelegd dus geen idee wat ie zou willen. Hoef geen gesprek met zulke mensen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:28

Flying_Angel schreef:
Asvinia schreef:
Aan dat het elke keer tijdens het afruimen zo is dat mijn zusje alles neerzet en weer aan tafel gaat zitten. Denkt er niet eens aan om te helpen met de vaatwasser, of iets sf te wassen, het aanrecht afnemen of wat dan ook.. Doe. Iets.

Haar vuile vaat in haar bed leggen? Deed ik bij mijn broer, die deed ook niet vaak niets :+

Dit deed ik letterlijk ook. Opruimen die handel of ik gooi het inclusief inhoud in je bed. Nat bed is niet prettig.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:56

luuntje schreef:
Jikkeee, ik heb weken enorm gehoest, antibiotica werkte maar matig. En zoon hoest al weken vanwege een virus. We roken niet. Niet leuk voor de buren.

Ontzettend vervelend voor jullie :(:). Dat meen ik oprecht. Als iets vervelend is is het hoesten waar je niet vanaf komt. Hopelijk geneest je zoontje snel van het virus.
Hier is het 90% wel zeker door de (bij)effecten van roken. Aangezien mijn trap dichtgekit moest worden vanwege de stankoverlast van de rook van de onderbuurvrouw. De achterbuurvrouw kon ik aan haar stem helaas niet identificeren als vrouw. Vind het ook rot voor ze, maar dat zijn woonirritaties die je niet kan ont-horen. Dus zodoende mijn irritatie van gisteren en vandaag

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:12

Jikke rooklucht is inderdaad vies. Snap ik helemaal.

Ik baal van de bouwvakkers bij de buren die in de tuin staan te roken.
Rook komt bij mij binnen, deur open voor hond en katten, en verergert het hoesten.
Kan niks zeggen, want niet mijn tuin.

Wel een briefje onder ruitenwissers van bouwvakkers hun bus gedaan dat ze voor mijn auto en carport staan.

Waarom parkeren mensen zo stom. Hele grote ergernis van mij.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:05

Dat ik aan het veranderen ben in een emotioneel wrak en ik er echt he-le-maal klaar mee ben. Met alles.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:08

Dat ik mijn herinschrijving voor mijn derde studiejaar helemaal per ongeluk niet volledig heb geregeld (machtiging om collegegeld af te schrijven niet geaccepteerd) en ik vrees dat ik niet kan beginnen nu. Heb het geluk dat ik op een ons-kent-ons school zit en heb stiekem het idee dat het wel los zal lopen, ook direct mails verstuurd om hulp te vragen, maar vorig jaar mocht een klasgenoot pas in oktober beginnen toen hij zijn inschrijving niet goed had geregeld. Dus. Perniek. :+ (Heeft iemand dit eerder ook gehad lol)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:13

Wat is perniek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:22

AC die kapot gaat tijdens een lang weekend. Lekker 31 graden in huis %)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-19 21:23

Anoniem schreef:
Wat is perniek?

Denk een verbastering van paniek :+

Ik erger me eraan dat ik nog superveel voor school wil doen (niet persé moet) maar mijn stomme hoofd werkt niet mee.

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:29

dat er nergens in de buurt 1,5 trailers te huur zijn. -O-
De enige, op een halfuur rijden, die ik op het oog had mag mijn auto niet trekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:30

xPabloBokt schreef:
Anoniem schreef:
Wat is perniek?

Denk een verbastering van paniek :+

:)* dank je. Dat had ik er echt niet uit gehaald.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:37

laraxXxemma schreef:
Ik erger me er wel aan in de zin dat ik daardoor moeilijk aansluiting kan vinden bij nieuwe mensen. Of dat ik minder makkelijk spontaan iets doe of nieuwe dingen probeer. Al weet ik niet of dat laatste aan introvert zijn is gekoppeld eigenlijk :')

Hmm wel een beetje... Ben ook niet zo impulsief. Al ben ik wel in het diepe gesprongen met een nieuwe baan. Echt heel eng hoor om al het vertrouwde opgeven. :brr:

Nieuwe mensen leren kennen is ook niet mijn hobby, maar regelmatig kan het niet anders en maak ik er het beste van :)

Het helpt wel als de groep nieuwe mensen niet te groot is of als je langere tijd dezelfden tegenkomt.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 22:00

Anoniem schreef:
Wat is perniek?

Dat is van Boos (Youtube programma van BNN). Tim Hoffman schrijft dat zo bij voice-overs.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 22:15

Onzekerheid/afwachten. Mijn hond heeft iets en het kan momenteel alles zijn, van "gewoon irritant" naar "inslapen beste optie". Donderdag operatie en dan opsturen etc en dan maar wachten. En ik ben al niet goed in wachten.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 22:18

theadora99 schreef:
Onzekerheid/afwachten. Mijn hond heeft iets en het kan momenteel alles zijn, van "gewoon irritant" naar "inslapen beste optie". Donderdag operatie en dan opsturen etc en dan maar wachten. En ik ben al niet goed in wachten.

:(:)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 22:20

SavannahNx schreef:
Anoniem schreef:
Wat is perniek?

Dat is van Boos (Youtube programma van BNN). Tim Hoffman schrijft dat zo bij voice-overs.

Hilarisch dat alle reacties om 1 woord gaan :') PERNIEK. (Inderdaad van Tim).