Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Ik kom ook even schoolfrustraties uiten
Ik heb me ingeschreven bij een opleiding, nauwelijks info gekregen en ben er nu zelf maar achteraan gegaan en te weten gekomen dat ik de opleiding NIET mag volgen. LEKKER OPTIJD MET DOORGEVEN ROC...
oftewel het is september en ik zit zonder opleiding
taartjee schreef:Ik kom ook even schoolfrustraties uiten
Ik heb me ingeschreven bij een opleiding, nauwelijks info gekregen en ben er nu zelf maar achteraan gegaan en te weten gekomen dat ik de opleiding NIET mag volgen. LEKKER OPTIJD MET DOORGEVEN ROC...
oftewel het is september en ik zit zonder opleiding
xDenies schreef:Dat iemand via FB mij wilt ontmoeten & mijn honden (mee wilt wandelen enz..) en dat hij een voorstel heeft waar ik wel eens geld mee zou kunnen verdienen :l .. En dit blijft aanhouden, ook als degene onder spam stond. Dus nu geblokkeerd en aangegeven bij FB, niet dat die er iets mee doen.
Niobe schreef:xDenies schreef:Dat iemand via FB mij wilt ontmoeten & mijn honden (mee wilt wandelen enz..) en dat hij een voorstel heeft waar ik wel eens geld mee zou kunnen verdienen :l .. En dit blijft aanhouden, ook als degene onder spam stond. Dus nu geblokkeerd en aangegeven bij FB, niet dat die er iets mee doen.
Toevallig met een auto op zijn hand gaan staan?
Een vriendin van mij kreeg laatst dat aanbod
Flying_Angel schreef:Asvinia schreef:Aan dat het elke keer tijdens het afruimen zo is dat mijn zusje alles neerzet en weer aan tafel gaat zitten. Denkt er niet eens aan om te helpen met de vaatwasser, of iets sf te wassen, het aanrecht afnemen of wat dan ook.. Doe. Iets.
Haar vuile vaat in haar bed leggen? Deed ik bij mijn broer, die deed ook niet vaak niets
luuntje schreef:Jikkeee, ik heb weken enorm gehoest, antibiotica werkte maar matig. En zoon hoest al weken vanwege een virus. We roken niet. Niet leuk voor de buren.
laraxXxemma schreef:Ik erger me er wel aan in de zin dat ik daardoor moeilijk aansluiting kan vinden bij nieuwe mensen. Of dat ik minder makkelijk spontaan iets doe of nieuwe dingen probeer. Al weet ik niet of dat laatste aan introvert zijn is gekoppeld eigenlijk