oomens schreef:Trui schreef:is er een goed word voor ‘bedrijf dat huiswerkbegleiding aanbied’ ?
Ik zou denk ik een ander bedrijf zoeken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eilleen333 schreef:Het maakt niet uit op welke zender ik het weer kijk. RTL, SBS... vrijwel elke dag zitten er foto’s bij van dezelfde persoon. Erica van Leeuwen. En steeds een andere plaats.
Wie is deze persoon? :p
MarlindeRooz schreef:Ik heb gisteren op werk mijn hoofd best hard gestoten. De klap zelf deed niet super veel pijn. Moest direct door werken maar ik merkte dat mijn rechteroog weg trok. Nu kijk ik wel vaker iets scheel maar dit was opeens na die tijd. Was ook een beetje wazig.
Is scheel kijken normaal na je hoofd stoten?
Jolien87 schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb gisteren op werk mijn hoofd best hard gestoten. De klap zelf deed niet super veel pijn. Moest direct door werken maar ik merkte dat mijn rechteroog weg trok. Nu kijk ik wel vaker iets scheel maar dit was opeens na die tijd. Was ook een beetje wazig.
Is scheel kijken normaal na je hoofd stoten?
He bah, niet fijn dat je moest doorwerken.
Ik krijg wel vaker het idee dat je het niet echt naar je zin hebt bij je werkgever terwijl ik toch altijd dacht dat het heel leuk was om met die mensen te werken. Maar dat lijkt achter de schermen toch minder te zijn.
Janine1990 schreef:Is het ineens een soort van mode om in een auto met kapotte motor te rijden ofzo?
Als in, absurd veel roet bij het gasgeven...
Ik zie het hier momenteel echt heel erg veel. Allemaal van die jonge jongens in een VW, een aantal met Seats... En bij één staat achter op 'roet is goed'.
En het is niet zo dat ze belachelijk hard rijden hoor... Gewoon braafjes 65-70 waar je 60 mag, drempeltje netjes over en dan gas geven om weer op snelheid te komen en er komt me dan toch een blauw/zwart/bruine walm vanaf!
Volgens mij een teken van olie verbranding? Dus in mijn optiek een kapotte motor...
Janine1990 schreef:Maar als je gepakt wordt ben je toch vies de sjaak?
Meer PK en geluid valt me dan wel tegen, fatsoenlijk optrekken kunnen ze niet eens... Maar volgens mij verliest een auto ook pks met de tijd door het uit slijten van de zuigers?