Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 23:49

oomens schreef:
Trui schreef:
is er een goed word voor ‘bedrijf dat huiswerkbegleiding aanbied’ ?

Ik zou denk ik een ander bedrijf zoeken.

_O- Bedankt voor die reactie! Opmerking van de dag wat mij betreft!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 00:25

eilleen333 schreef:
Het maakt niet uit op welke zender ik het weer kijk. RTL, SBS... vrijwel elke dag zitten er foto’s bij van dezelfde persoon. Erica van Leeuwen. En steeds een andere plaats.
Wie is deze persoon? :p

https://mobile.twitter.com/erica_v_leeu ... r%5Eauthor

MarlindeRooz

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:15

Ik heb gisteren op werk mijn hoofd best hard gestoten. De klap zelf deed niet super veel pijn. Moest direct door werken maar ik merkte dat mijn rechteroog weg trok. Nu kijk ik wel vaker iets scheel maar dit was opeens na die tijd. Was ook een beetje wazig.

Is scheel kijken normaal na je hoofd stoten? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:55

Nee dat is het niet, tijd voor de huisarts zou ik zeggen! :(:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 12:44

MarlindeRooz schreef:
Ik heb gisteren op werk mijn hoofd best hard gestoten. De klap zelf deed niet super veel pijn. Moest direct door werken maar ik merkte dat mijn rechteroog weg trok. Nu kijk ik wel vaker iets scheel maar dit was opeens na die tijd. Was ook een beetje wazig.

He bah, niet fijn dat je moest doorwerken. :(:)
Ik krijg wel vaker het idee dat je het niet echt naar je zin hebt bij je werkgever terwijl ik toch altijd dacht dat het heel leuk was om met die mensen te werken. Maar dat lijkt achter de schermen toch minder te zijn. :(

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 13:36

eilleen333 schreef:
Het maakt niet uit op welke zender ik het weer kijk. RTL, SBS... vrijwel elke dag zitten er foto’s bij van dezelfde persoon. Erica van Leeuwen. En steeds een andere plaats.
Wie is deze persoon? :p

Wie jij wil :-)

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 14:48

Jolien87 schreef:
MarlindeRooz schreef:

He bah, niet fijn dat je moest doorwerken. :(:)
Ik krijg wel vaker het idee dat je het niet echt naar je zin hebt bij je werkgever terwijl ik toch altijd dacht dat het heel leuk was om met die mensen te werken. Maar dat lijkt achter de schermen toch minder te zijn. :(

Heb het de laatste tijd enorm naar mijn zin. Ze zijn op vakantie dus de “leidinggevende” van wie ik moest doorwerken.... ben ik zelf. _O- Vandaar dat ik niet zomaar weg kan. Iemand moet wel de zaak afsluiten, voorraad bestellen, kas opmaken etc. Verkeerd geformuleerd misschien. Maar hoef van hun nooit ziek door te werken. Maar gisteravond had ik slecht door dat die klap wat harder ging dan ik dacht.

Maar ben nu naar huis gegaan. Begon op werk weer scheel te kijken. := Iemand kon werken voor me. Nu lekker op de bank met veel fruit en niks doen!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 16:02

Ah gelukkig. Nouja, natuurlijk niet dat je er zo beroerd van bent maar wel fijn dat je het wel gewoon naar je zin hebt.
Misschien kom ik binnenkort wel even een frietje bij je nuttigen. ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 18:04

Is het ineens een soort van mode om in een auto met kapotte motor te rijden ofzo?
Als in, absurd veel roet bij het gasgeven...

Ik zie het hier momenteel echt heel erg veel. Allemaal van die jonge jongens in een VW, een aantal met Seats... En bij één staat achter op 'roet is goed'.
En het is niet zo dat ze belachelijk hard rijden hoor... Gewoon braafjes 65-70 waar je 60 mag, drempeltje netjes over en dan gas geven om weer op snelheid te komen en er komt me dan toch een blauw/zwart/bruine walm vanaf!
Volgens mij een teken van olie verbranding? Dus in mijn optiek een kapotte motor...

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 18:11

Janine1990 schreef:
Is het ineens een soort van mode om in een auto met kapotte motor te rijden ofzo?
Als in, absurd veel roet bij het gasgeven...

Ik zie het hier momenteel echt heel erg veel. Allemaal van die jonge jongens in een VW, een aantal met Seats... En bij één staat achter op 'roet is goed'.
En het is niet zo dat ze belachelijk hard rijden hoor... Gewoon braafjes 65-70 waar je 60 mag, drempeltje netjes over en dan gas geven om weer op snelheid te komen en er komt me dan toch een blauw/zwart/bruine walm vanaf!
Volgens mij een teken van olie verbranding? Dus in mijn optiek een kapotte motor...

Of dieseltjes waar ze de roetfilters uithalen voor meer pk's en geluid. Dat lijkt me nog t meest logische aangezien zwart, grijs voor roet staat.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 18:21

Maar als je gepakt wordt ben je toch vies de sjaak?

Meer PK en geluid valt me dan wel tegen, fatsoenlijk optrekken kunnen ze niet eens... Maar volgens mij verliest een auto ook pks met de tijd door het uit slijten van de zuigers?

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 18:41

Hoe komt het dat als ik bijna ongesteld moet worden ik veel meer geld ga uitgeven. Waarschijnlijk iets met hormonen maar snap niet hoe het precies werkt.

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 19:41

Janine1990 schreef:
Maar als je gepakt wordt ben je toch vies de sjaak?

Meer PK en geluid valt me dan wel tegen, fatsoenlijk optrekken kunnen ze niet eens... Maar volgens mij verliest een auto ook pks met de tijd door het uit slijten van de zuigers?

Momenteel nog niet, nu is er alleen nog optische controle.

Dat klopt wel maar dat heeft gewoon met de kms te maken en niets met roetfilters. En natuurlijk met de belachelijk lage snelheden in Nederland, want daar worden de auto's lui van en verliezen ze het meeste door.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 09:01

geerte schreef:
Hoe komt het dat als ik bijna ongesteld moet worden ik veel meer geld ga uitgeven. Waarschijnlijk iets met hormonen maar snap niet hoe het precies werkt.

Iets met je goed willen voelen?
Leuke spulletjes kopen geeft een blij gevoel.

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 11:30

Kan je een bepaald topic blokkeren zodat je hem niet meer ziet in de lijst laatste berichten?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 11:40

Jup, door klikken op de stipjes knop. Dan komt er na het stipje een kruisje en dan is ie weg!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:06

Sodera schreef:
Jup, door klikken op de stipjes knop. Dan komt er na het stipje een kruisje en dan is ie weg!

En dus niet op het kruisje klikken.
Want dan komt ie weer tevoorschijn.
Als je het kruisje ziet is het goed

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:12

Top!! Thnx

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:35

Stel dat ik een privacy-overeenkomst wil opstellen en die door een jurist na wil laten kijken of het goed is voor mijn site/bedrijf/whatever, waar ga ik dan precies heen? Typ ik gewoon 'jurist' in Google en neem ik de eerste beste? Ik ben zo niet thuis in juristenland...

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 19:08

Bestaat er een tool/app oid om Instagram filmpjes mee te downloaden? En dan de filmpjes van anderen, niet je eigen.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 19:11

Pepperrr schreef:
Bestaat er een tool/app oid om Instagram filmpjes mee te downloaden? En dan de filmpjes van anderen, niet je eigen.

Google even op "download instagram" of iets in die richting. Er zijn meerdere websites die dit kunnen.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 07:34

Wat werkt nu echt tegen muggen?

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 09:17

Een geïmpregneerde klamboe.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 09:32

In huis of op jezelf?

In huis hebben we overal horren en eigenlijk zelden last van een binnen geglipte mug.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 09:42

Voor mijzelf, zoveelste nacht dat ik eronder zit. Er zit een hor voor het raam, maar de kamer is erg klein en de deur moet altijd open zijn. Iets voor de deur plaatsen is niet mogelijk.