Ok nou veel succes met je verdere zoektocht David!
Ik had laatst zo'n gesprek met vrienden, over waar je jezelf ziet over tien jaar/ waar je op hoopt. Eentje had bedacht dat hij dan wel een vrouw zou willen hebben en een kind van twee. Vond ik nogal gedetailleerd. Ik vroeg 'm of hij ook al de naam en het geslacht had uitgezocht maar zover was hij nog niet. Sowieso heeft hij nog nooit een relatie gehad en ik denk dat hij het te romantisch voor zich ziet. Maar daar komt ie vanzelf achter natuurlijk.
Ik zei niks over een relatie (dat vind ik namelijk niet essentieel voor mijn geluk). En nu zitten ze allemaal omstebeurt mij te vragen of ik me wel realiseer dat je ook gelukkig kunt zijn MET relatie.
Uhh, jawel? Maar zei ik dan dat ik hoe dan ook geen nieuwe relatie wil? Ik blijf het apart vinden dat bijna iedereen in m'n omgeving dat zo anders ziet dan ik.. Alleen m'n broertje zit er ongeveer hetzelfde in als ik =/
Evelijn
Geplaatst: 26-04-19 18:06
David heeft behalve beperkt beeld wat vrouwen denken ook beperkt beeld van wat zijn eigen sekse zou willen.
Misschien moet David meer NIVEA gebruiken (Niet Invullen Voor Een Ander)
Voorop gesteld dat ik blij ben dat ze niet naast me woont, vind ik dit het toppunt van triestheid.
sanso
Geplaatst: 26-04-19 22:15
Arme arme vrouw.. en arme kinderen. Treurige situatie.. Ik heb wel een beetje een nare smaak in mijn mond van het zinnetje dat haar vader 45 kinderen heeft, dus dat het dan maar vanzelfsprekend is. Ik geloof dat het voor een man iets minder heftig en lichamelijk zwaar is dan voor een vrouw. Onbegrijpelijk hoe ze dat zo neerschrijven. Een man is in 5 minuten klaar en heeft een pleziertje.. de vrouw mag vervolgens 9 maanden rond waggelen met alle lichaamlijke extra’s van dien..
@Jildau, dat is maar deel 1. Deel 2: met je kroost de vrijmarkt over en proberen te voorkomen dat ze met meer zooi thuiskomen dan ze zelf op hun kleedje hadden uitgestald
Britta31
Zo ben ik ook. Ik kan erna het gesprek ook nog 20x opnieuw doen
Hypericum
Geplaatst: 28-04-19 11:32
Och David.....
Ik trof van de week een David in de bouwmarkt. Blijkbaar had David ergens gelezen dat je als man met baby een soort chick-magnet bent. Liep me daar toch een partij aandacht te trekken met zn baby in bakje. Net ff te hard koetsjie dit en koetsjie dat en hoopvolle blikken van ‘nu glij jij door de paden van de bouwmarkt hè, dit wil jij ook, dit kan ik je geven’ Ga weg David. Ik vind alle planken, scharnieren en sloten echt stukken interessanter dan jij met je baby. Blegh.
(En uiteindelijk nog koetsjie koetsjie achter me bij de kassa staan ook. Ugh. )
Anoniem
Geplaatst: 28-04-19 12:37
Vreselijk ga weg met dat mormel , geen boze blik gegeven ?
xApple
Geplaatst: 28-04-19 12:48
Heel herkenbaar Vooral die vragende ogen bij dat heel hardop spreken.. Ik zou wel eens willen zeggen; doe maar gewoon relaxt.. Niemand boeit het wat of Vlinder spaghetti of macaroni wil eten