Kiek dan ook wat een knappie ze is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laibadji schreef:Dat ik de moed gevonden heb om gezonder te koken. (Paleo) Enkel loop ik nu met een rothumeur rond en kan ik iedereen wel opeten.
DeMolenhoek schreef:Aan het feit dat ik mij weer helemaal zwanger voel terwijl ik het niet ben. Lage bloeddruk, steken in mijn borst, krampen, winderigheid etc etc. Jongens toch, je zou toch denken dat je daar vanaf bent eenmaal die baby eruit is. Ik slaap ook nog nauwelijks. Woensdag maar even bloed laten trekken bij de dokter.
__Sannne schreef:Lau schreef:Dat mijn vuilzus morgen jarig is en meneer het blijkbaar nodig vind om om 12:00 uur er heen te gaan. En dan daar ook nog avond te eten en dan na 21:00 pas thuis te komen. Gezellig man
Ik begrijp niet zo goed wat hier verkeerd aan zou moeten zijn?
__Sannne schreef:Dat is echt heel poedersuiker Lau. Om eerlijk te zijn snap ik eigenlijk niet dat je nog bij je vriend bent na alle verhalen hier. Heb niet het idee dat je er erg gelukkig van wordt.
DeMolenhoek schreef:Aan het feit dat ik mij weer helemaal zwanger voel terwijl ik het niet ben. Lage bloeddruk, steken in mijn borst, krampen, winderigheid etc etc. Jongens toch, je zou toch denken dat je daar vanaf bent eenmaal die baby eruit is. Ik slaap ook nog nauwelijks. Woensdag maar even bloed laten trekken bij de dokter.
_Dreamer schreef:Laibadji schreef:Dat ik de moed gevonden heb om gezonder te koken. (Paleo) Enkel loop ik nu met een rothumeur rond en kan ik iedereen wel opeten.
Oeh, ik heb een tijdje verplicht paleo moeten eten en volgens mij ergens nog een online-receptenboek met echt heerlijke dingen! Zal ik hem je mailen als ik hem kan vinden?