Inderdaad! Tof dat the streamers dit op mijn verjaardag doen
Al zijn ze niet altijd zuiver
Ineke2
Geplaatst: 29-05-21 23:00
Gefeliciteerd jarigen
Ik ben blij omdat ik een opgeruimd huis heb en dat zo heb gehouden de hele week. Ik heb ontzettend veel te doen momenteel door stage en studie door aankomende examens en heel veel huiswerk. Dan is een opgeruimd huis extra fijn.
Ik heb mijn eerste dag in weken waarin ik niet of naar school moet, of moet werken, of een goddeloze hoeveelheid huiswerk moet maken. Dus ik ga vandaag lekker niksen! En nu zit ik een heerlijk zelfgemaakt italiaans bolletje met avocado, brie, nootjes en honing te eten.
Laatste afspraak met de revalidatie psycholoog gehad. Ze vond me een heel erg prettige patient, wat ze ook herkende in het teamoverleg met de andere mensen van 'mijn' revalidatieteam. Goed teken, en ook dat ik niet meer terug hoef te komen!
Mijn ondernemersplan is vandaag goedgekeurd! Nu ben ik bijna een bedrijfje!
FrNo
Geplaatst: 31-05-21 18:41
Gefeliciteerd xPabloBokt En Es_ther en Bellatrix
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 31-05-21 18:46
WinSel schreef:
xPabloBokt schreef:
Aangenomen
Gefeliciteerd
Wat ga je doen?
Ik ga stage lopen op de HR-afdeling van een bedrijf dat internationaal opereert in de productie van o.a. onderdelen voor halfgeleiders, LED, FPD en solar wafers (zonnecellen voor zonnepanelen).
Zit nu in de GGZ als stagiaire, dus hele andere kant op! Maar een ontzettend leuk gesprek gehad waarin ik heel goed kon levelen met de HR-manager en HR-director en echt in het gesprek al goed werd uitgedaagd, waar ik wel naar op zoek ben in mijn volgende stage aangezien ik op tactisch/strategisch niveau moet gaan meedenken.
Ik heb mn beddengoed heerlijk buiten kunnen laten drogen, vind dat echt het beste van de wereld. Slapen in een schoon bed wat buiten heeft kunnen drogen