Terwijl ik weg was ineens 11 gemiste oproepen van fwb en appjes dat hij zich zorgen maakte, ik had een half uur niet gereageerd
. Meneer app ik wel eens in de middag en krijg ik volgende dag pas weer reactie en dat is dan heel normaal voor hem, maar andersom dus blijkbaar niet
. Zoo onbegrijpelijk die mannen. Al goed, vanochtend belde hij me weer en zei dat hij dacht wel bij mij te slapen gisteravond, dus niet jongen
moet hij maar eens wat duidelijker worden.
. Wellicht voelde hij het, toen ik had afgesproken met collega van mijn moeder (toen we dus hadden besloten elkaar niet meer te zien) ging hij ook ineens aan mijn beste vriendin vragen wat ik aan het doen was hihi.
Idd de verwachtingen duidelijk hebben en dan kijken wat erin zit. Je wilt toch verder en niet bij fwb blijven hangen lijkt me? 

. Hoe doe je dat dan?
ik zou het zowiezo niet kunnen of doen, type niet voor
maar ja. Als je niks met elkaar hebt besproken wordt ht erg lastig. Want in hoeverre wil je door met elkaar is iemand echt alleen plat gezegd voor de sex geweest of toch mogelijk meer en in aanloop tot. Wel denk ik dat je moet gaan praten vooral met fwb over hoe verder. Want met twee mannen soort van doorgaan zonder dat zij er beiden van weten lijkt me ook geen fraaie oplossing. Kan je er dus niet mee helpen omdat het heel ver van mijn manier van leven af staat
T is toch niet zo ingewikkeld? Je FWB is toch juist een FWB omdat hij de boot afhoudt en jij hebt daarmee toch geen verplichtingen richting hem? Je zou de eerste niet zijn die rekening houd met een fwb die bindingsangst oid heeft en dat die fwb ineens binnen een paar maanden smoorverliefd met iemand anders samenwoont. Gewoon doen waar jij je fijn bij voelt en je niet te schuldig voelen want volgens mij houd hij jou aan het lijntje als ik je berichten zo lees. En die spierbal