Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 07:57

Date met spierbundelman was leuk! Hij was veel minder macho als ik dacht en met de spierbundels viel het ook mee, in positieve zin haha (in voetbalseizoen traint hij anders). Ik ben niet iets tegengekomen wat me absoluut niet bevalt aan hem. Maakt het eigenlijk ook wel weer best ingewikkeld maargoed de tijd zal het uitwijzen.

Terwijl ik weg was ineens 11 gemiste oproepen van fwb en appjes dat hij zich zorgen maakte, ik had een half uur niet gereageerd :') . Meneer app ik wel eens in de middag en krijg ik volgende dag pas weer reactie en dat is dan heel normaal voor hem, maar andersom dus blijkbaar niet 8)7 . Zoo onbegrijpelijk die mannen. Al goed, vanochtend belde hij me weer en zei dat hij dacht wel bij mij te slapen gisteravond, dus niet jongen :+ moet hij maar eens wat duidelijker worden.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 08:02

Haha voelde fwb soms dat je op date was? Of wist hij dat wel?
En wat is er ingewikkeld aan de spierbundel?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 08:12

Nee ik heb fwb niets verteld, dat durfte ik niet := . Wellicht voelde hij het, toen ik had afgesproken met collega van mijn moeder (toen we dus hadden besloten elkaar niet meer te zien) ging hij ook ineens aan mijn beste vriendin vragen wat ik aan het doen was hihi.

Ingewikkeld aan spierbundelman is dat ik altijd 10 stappen verder denk. Als ik verder met hem wil daten kan ik niet beiden aan het lijntje gaan houden. Hij was gewoon boven verwachting leuk, maar dat maakt me ook weer angstig. Maar goed, misschien eerst eens achter komen wat uberhaupt zijn intenties zijn. We hebben niet echt naar elkaar uitgesproken waar we naar 'op zoek' zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 08:25

Zoals je hier eerder schreef ben je op sommige momenten wel 'klaar' met je fwb, dus dan zou ik zeker eens gaan praten met spierbundel :j Idd de verwachtingen duidelijk hebben en dan kijken wat erin zit. Je wilt toch verder en niet bij fwb blijven hangen lijkt me?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 08:31

Ja misschien moet je 1 stap tegelijk denken LF :D

Aan FWB heb je niets te verantwoorden denk ik? En spierbundel is na 1 date je vriendje nog niet.. dus t kan alle kanten op toch... ?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 08:37

Leuk dat het boven verwachting leuk was! Klinkt alsof jij nog wel vaker wil daten. Wil hij dat ook?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 09:00

Relaxed, ja dat is ook zo. Daarom wil ik de Tinderman ook wel verder leren kennen.
Cer, op zich heb ik niets te verantwoorden naar fwb. Maar goed, gister is het niet echt alleen bij kletsen gebleven zullen we maar zeggen O:) . Hoe doe je dat dan?
Jibbel, ja hij wil ook wel geloof ik. Niet met zoveel woorden gezegd maar hij suggereerde dat we wel een keer samen de sauna konden toen we het erover hadden.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 09:18

Ja weet ik veel hoe je het niet alleen bij kletsen houdt :') Ik date niet eens..

Maarre... ja het ligt eraan hoe je omgaat met je FWB en in hoeverre je Fs bent..

Ik heb ooit wel eens een WB gehad, dus zonder echt de F, en dat maakte dan niet uit wat hij of ik deden..

Ik neem aan dat jouw FWB weet dat je iemand anders tegen kunt komen? En aangezien je geen relatie hebt of wilt, kan je denk ik kijken of die spierbundel echt wat wordt of dat het tijdelijk is..

Ik heb werkelijk geen idee hoe je dat soort dingen zou móeten doen.. het is maar net wat je eigen gevoel zegt en of je daar iets over afgesproken hebt..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 09:23

Lastige materie dit. -O- ik zou het zowiezo niet kunnen of doen, type niet voor :n maar ja. Als je niks met elkaar hebt besproken wordt ht erg lastig. Want in hoeverre wil je door met elkaar is iemand echt alleen plat gezegd voor de sex geweest of toch mogelijk meer en in aanloop tot. Wel denk ik dat je moet gaan praten vooral met fwb over hoe verder. Want met twee mannen soort van doorgaan zonder dat zij er beiden van weten lijkt me ook geen fraaie oplossing. Kan je er dus niet mee helpen omdat het heel ver van mijn manier van leven af staat :(:)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 09:32

Ja het voelt voor mij niet zo correct de ene dag bij de ene in bed te duiken en volgende keer bij de ander :+ voor nu de boot bij fwb maar even af houden. Komt nu even mooi uit dat ik altijd het initiatief moet nemen om af te spreken, dan doe ik dat gewoon maar even niet whaha.

En er is ook zoiets gezegd toen we fwb afspraken, dat als de een verliefd werd of een relatie met iemand wilde beginnen we er dan mee moesten stoppen. Dus in die zin lijkt het allemaal niet zo exclusief. En verder blijft hij regelmatig bevestigen in woorden: Ja we hebben dan geen relatie, maar ik knuffel wel graag met je enzo. Zoo alles goed gepraat voor mezelf :+ Ik ga snel een vervolgdate plannen :=

karuna, ja en dat maakt alles dus zo ingewikkeld inderdaad! Mogelijk meer en in aanloop tot heb ik zo vaak gehoopt en die hoop blijft er altijd een beetje zijn. Ik ben alleen daar lang op aan het wachten en het komt er niet, maar loslaten durf ik het ook niet. Ik wil ook niet met beiden door zonder dat ze er vanaf weten, dus nu het plan zoals ik hierboven aangaf. Geen aandacht naar fwb en nu even uitzoeken hoe of wat met de spierbundelman.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 09:38

Lastig hoor, zeker als je kennelijk gister niet alleen geknuffeld heb als ik zo lees :') . De afspraak die je hebt geldt eigenlijk ook voor iedereen in een relatie. Als je opeens dan hotel de botel wordt op iemand anders wat kan gebeuren wel zo netjes dat te melden aan je vriend of vriendin. Het is dan aan die persoon het te accepteren of niet. Niemand kan een ander dwingen bij ze te blijven ook al wil iemand niet meer. Dus in zoverre ja lijkt het er wel op dat je de afspraak hebt exclusief met elkaar te zijn. -O-

Ben blij dat ik niet voor een dergelijke keuze hoef te staan.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 09:54

Nou dat vind ik dus het verneukeratieve aan die FWB constructie.. want zodra je exclusief gaat is er sprake van een relatie, ik zie echt geen enkel verschil...
Als FWB er is altijd een moment mogelijk waarop de ander kan zeggen 'ik stop hiermee', maar dat is hetzelfde als bij een relatie.. dat kan ook ieder moment.

Ik zou me alleen voor kunnen stellen dat je elkaar in een relatie op wat constantere basis ziet, en bij FWB is dat wat losser.. ofzo..

Als je het met beiden kunt, en je hebt geen vaste afspraken met deze of gene, zou ik denken dat je vrij bent om te doen wat je wil.
Ja als 1 van beiden niet accepteert dat je een ander doet, dan is dat maar zo...

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 10:46

Ja nou ik heb het gewoon zelf aardig verkloot doordat het gisteren niet alleen bij kletsen gebleven is besef ik. Stom ook, want ik ben altijd bang dat ik mannen tref op Tinder die daarop uit zijn (ONS). Bij deze was ik daar ook wel extra waakzaam voor gezien zijn foto's op social media (maarja als je personal trainer bent heb je nou eenmaal fitboy foto's als reclame). Toch denk ik echt niet dat hij daarop uit was, of hij weet gewoon heel goed hoe hij dames moet inpakken haha. Vanochtend ook gelijk berichtjes of ik goed had geslapen en zijn excuses dat het zo laat was geworden. Ik had thuis nog een hond op me wachten anders was ik daar denk ik in slaap gevallen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 10:52

Hoezo aardig verkloot? Wat heb je precies verkloot dan?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 10:54

Verkloot als in dat alles nu zo ingewikkeld is, omdat ik ook niet precies weet wat ik met fwb wil. Stiekem vind ik het dan toch weer leuk dat hij zich dan toch zorgen om mij maakt bijvoorbeeld.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 10:58

Hier meelezer :) T is toch niet zo ingewikkeld? Je FWB is toch juist een FWB omdat hij de boot afhoudt en jij hebt daarmee toch geen verplichtingen richting hem? Je zou de eerste niet zijn die rekening houd met een fwb die bindingsangst oid heeft en dat die fwb ineens binnen een paar maanden smoorverliefd met iemand anders samenwoont. Gewoon doen waar jij je fijn bij voelt en je niet te schuldig voelen want volgens mij houd hij jou aan het lijntje als ik je berichten zo lees. En die spierbal :) die kan nog alle kanten op toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:01

Eerst maar eens polsen wat spierbundel wil, want je loopt nu ook alweer 10 stappen vooruit ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:02

Wat Relaxed zeg :j Verkloot vind ik een aardig zwaar woord, zo erg is het toch allemaal niet? Eerst maar eens uitvinden wat de spierbundel wil, en wat je zelf wilt met je FWB. En dan keuzes maken. Er is nog geen man overboord toch?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:04

En daarom vind ik dit topic zo heerlijk! Zet me weer even met beide benen op de grond, thanks all <3

Ik ga spierbundel gewoon eens polsen :j Je weet maar nooit, straks zegt hij: doei en bedankt :wave: :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:05

Ja dat is idd de consequentie van verdr gaan dan praten. En ik weet ook dat sommige mannen heel gehaaid zijn in vrouwen zo bewerken dat ze denken dat ze speciaal zijn terwijl het de man alleen gaat om de lichamelijke kant. Vind dat zowiezo altijd onbegrijpelijk ongeacht wat de reden van de date ook is. Maar zoals gezegd ik ben het type er niet voor om meteen lichamelijk te worden.

Je zult heel goed bij jezelf na moeten gaan wat wil ik nu, en dan toch een heel goed gesprek aangaan met fwb. Wat willen jullie nu precies van elkaar is het wel verder willen maar de omstandigheden maken het er niet naar? Dan zou ik afstand nemen en als de tijd daar is komen jullie vanzelf wel weer bij elkaar terug. Willen jullie eigenlijk wel verder maar is het woord dan wel de definitieve bevestiging van het r woord gewoon te eng. maar is alles verder wel een relatie. Dan zul je ook daar naar moeten handelen.

Want wie zegt dat mooiboy wel meer wil dan alleen af en toe fysiek bezig zijn? Zolang dat ook niet duidelijk is . Want stel je neemt afstand van fwb en mooiboy blijkt alleen om het fysiek te gaan. Fwb huilt uit en loopt een leuke meid tegen het lijf en jij staat met lege handen. Hoe zou je je dan voelen? Spijt dat je fwb hebt laten gaan of jippie vrijheid. Denk dat het gevoel wat je dan hebt aangeeft hoe je staat ten opzichte van fwb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:07

Karuna, ze weet niet wat hij wil, dus eerst dat maar eens polsen lijkt me.. Ook jij loopt 10 stappen vooruit :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:09

Linda_Fleur schreef:
Verkloot als in dat alles nu zo ingewikkeld is, omdat ik ook niet precies weet wat ik met fwb wil. Stiekem vind ik het dan toch weer leuk dat hij zich dan toch zorgen om mij maakt bijvoorbeeld.

Hé, maar hoe egostrelend is het als iemand (een man) zich op die manier om je bekommerd? Maar het heeft dan niet zoveel meer met gevoelens voor iemand (in dit geval je FWB) te maken denk ik. Dus in hoeverre heb je het verkloot of ingewikkeld gemaakt? Situatie tussen jou en FWB is duidelijk en wordt niet meer dan dat. Toch? Jij date met een ander en van het een komt het ander. Was het leuk en heb je genoten? Wil je een vervolg? Zo ja, dan zien waar het schip strandt met je date. Wordt t wat, dan FWB aan de kant, wordt t niks, dan kun je FWB nog een poosje houden.
Denk dat het niet moeilijker is dan dat.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:18

Relaxed schreef:
Karuna, ze weet niet wat hij wil, dus eerst dat maar eens polsen lijkt me.. Ook jij loopt 10 stappen vooruit :')

Het is een situatie om voor te stellen hoe voel je je dan? Dat zegt vaak vrij veel over hoe je tegenover iemand staat :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:21

karuna schreef:
Relaxed schreef:

Het is een situatie om voor te stellen hoe voel je je dan? Dat zegt vaak vrij veel over hoe je tegenover iemand staat :j

Dat is waar, maar het is ook een boel "wat als" en daar schiet je niet altijd iets mee op.. Vooral omdat ik het idee heb dat Linda dat zelf ook al doet :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:24

Ik denk dat LF stiekem toch hoop dat FWB bijdraait en voor haar kiest als de vrouw van zn leven... En FWB doet precies dát om die hoop hoog te houden :j
vervolgens zit ze op de reservebank en viert hij zn feestje... Als je dat wil en aankunt, is daar niks mis mee. En zo niet, dan kan je altijd nog afscheid nemen.. maar denk niet dat ie bijdraait... dan had ie dat al 100x kunnen doen..

Dat denk ik, maar ik ken de beste jongen niet.. :)