Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 08:28

Lau schreef:
xxwienekexx schreef:
Moet ik werken :Y) Maar ik ga tussendoor in mn pauze wel mn showblousse wegbrengen, wordt er eentje helemaal op mijn maat speciaal voor mij gemaakt. T ontwerp is zoo gaaf <3 <3

Gaaf!!!
Ik ga weer eens naar school voor de verandering. Geen idee wat ik er ga doen. Mij vooral irriteren aan mensen :')

Whaha xD Als ik nou vrij was had je langs kunnen komen :D Hoef je ook niet naar school :Y)

Lau

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-19 08:30

Het is dat ik moet gaan... iets met inzet en stufi willen houden.

ninaphiloJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:01

Concepten en Android zijn geen goede combi, helaas.

Ik ga binnenkort een nieuwe 3 serie plaatsen met een puppyyyyy *\o/* . 90% van mijn volgers zijn er denk ik voor paardenfoto's, ik hoop dat deze foto's ook leuk worden gevonden. Ik ben er in ieder geval heel blij mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:08

Grumbel...
Nou ja, weet ik in ieder geval dat het dus niet aan mij ligt en dat ik wel op kan houden met het klaarzetten van concepten :+

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:08

Je hebt er wel apps voor dacht ik :j

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:09

Ik begin nu huiverig te worden := Ik zet al tijden concepten klaar en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Maar inmiddels durf ik niet meer goed nieuwe toe te voegen

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:10

Qimm schreef:
Ik begin nu huiverig te worden := Ik zet al tijden concepten klaar en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Maar inmiddels durf ik niet meer goed nieuwe toe te voegen

Haha lekker wijf! Maar je hebt ook Android? Misschien hangt het van de update af?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:12

Hier met Apple geen problemen. Maar wel goed om te weten als ik weer terug naar Samsung ga. :o

wilmatj

Puppys doen het vast goed. Zodra ze een schattigheids factor hebben klikt iedereen spontaan op de like knop.

Ik heb de laatste dagen nog steeds een dipje qua likes.. reacties doet het dan weer extra goed.

Maar ik zit nu in 2 groepen op insta.. met allemaal kindjes. Als ik vraag of ze willen like en reageren krijg ik een storm vloed met reacties haha.

Anoniem

Ze blijven bij mij ongeveer 24 uur staan, maar daarna zijn ze foetsie.
Dus als je binnen die tijd blijft is er niks aan de hand.

En om nou een app te installeren om een app te gebruiken vind ik ook al weer zo wat...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:13

Dayanara schreef:
Qimm schreef:

Haha lekker wijf! Maar je hebt ook Android? Misschien hangt het van de update af?

Ja ik heb android

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-19 09:13

Nayomie schreef:
Hier met Apple geen problemen. Maar wel goed om te weten als ik weer terug naar Samsung ga. :o

Waarom zou je terug gaan :')
Na Apple wil ik nooit meer wat anders. Ben zo blij dat in van dat Android gezeur af ben. Nee voor mij nooit meer Samsung.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:14

Apple is behoorlijk duur en beetje buiten budget voor mij als student zijnde. :))

ninaphiloJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:19

Ik heb weer een reactie op mijn foto van zo'n paardenarmbandjes bedrijf die paardjes redden. Ik zie al op hun feed een armbandje die al die organisaties verkopen, en gewoon op aliexpress staat :')

wilmatj schreef:
Puppys doen het vast goed. Zodra ze een schattigheids factor hebben klikt iedereen spontaan op de like knop.

Ik heb de laatste dagen nog steeds een dipje qua likes.. reacties doet het dan weer extra goed.

Maar ik zit nu in 2 groepen op insta.. met allemaal kindjes. Als ik vraag of ze willen like en reageren krijg ik een storm vloed met reacties haha.

Dat heeft deze zeker! Ik smolt zelf al tijdens het maken van de foto's :o
Handig zo'n groep!

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:27

Ja ik werd in ene door een meisje in zo'n groep gegooid. Naja prima haha. Met dit effect vind ik dat nooit zo erg.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:52

Haha altijd leuk toch :D Hier bijna de 400 volgers op Grace dr account aangetikt, Joy groeit ook lekker door met 355 en ik heb er zelf rond de 280 :)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:11

Leys schreef:
Hoi,
Mag ik even inbreken met een Instavraag?

Ik gebruik al jaren insta en hou er van om alvast concepten klaar te zetten.
Maar...
Tegenwoordig verdwijnen die krengen spontaan.

Ligt dat aan mijn android telefoon?
Of is het een instelling die ik blijkbaar over het hoofd gezien heb?

Dit is namelijk zwaar irritant en ik krijg het zelf niet uitgevogeld...
-O-

Ik heb er nog geen last van met mijn android. Alleen laat ik mijn concepten niet langer dan 2 dagen staan.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:57

Ahjoh puppies doen het altijd god <3 <3 Komt goed !

Horizonnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 15:28

Wat doen jullie als jullie niet weten wat jullie moeten posten? Ik heb genoeg foto's maar mijn probleem zit hem in wat ik erbij moet zetten. Ik merk dat als ik een update plaats over hoe het met een van de paarden gaat qua trainen ofzo dat er best wat mensen reageren, maar ik heb al een hele tijd niks meer met ze gedaan want de een is ziek en de ander had moest ook een paar weken rust. Die mag nu weer beginnen met opbouwen gelukkig, maar ik heb dus al weken niet echt meer iets interessants om te posten. Ben ook een beetje door m'n quotes heen. Iemand een idee?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 15:32

Ik zet er eigenlijk helemaal niet veel bij. Ik lees het bij anderen ook bijna nooit

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 15:41

Horizonnig schreef:
Wat doen jullie als jullie niet weten wat jullie moeten posten? Ik heb genoeg foto's maar mijn probleem zit hem in wat ik erbij moet zetten. Ik merk dat als ik een update plaats over hoe het met een van de paarden gaat qua trainen ofzo dat er best wat mensen reageren, maar ik heb al een hele tijd niks meer met ze gedaan want de een is ziek en de ander had moest ook een paar weken rust. Die mag nu weer beginnen met opbouwen gelukkig, maar ik heb dus al weken niet echt meer iets interessants om te posten. Ben ook een beetje door m'n quotes heen. Iemand een idee?

Als ik het echt niet weet, dan is dat eigenlijk gewoon ook wat ik er bij zet :Y)

Horizonnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 15:50

Qimm schreef:
Ik zet er eigenlijk helemaal niet veel bij. Ik lees het bij anderen ook bijna nooit

Oh haha, kan ook natuurlijk! Ook wel begrijpelijk. Ik heb mijn insta ook deels als een soort logboek zegmaar, om gewoon te posten over de trainingen en de goede en minder goede dingen, dus vind t altijd zo leeg als ik geen caption heb haha!

Horizonnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 15:51

NadjaNadja schreef:
Horizonnig schreef:

Als ik het echt niet weet, dan is dat eigenlijk gewoon ook wat ik er bij zet :Y)

Dat is nog best een goed idee haha!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 16:15

Ik zet vooral onder mijn foto's hoe knap mijn pony's toch wel niet zijn. :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 16:19

Nou ik blijf op Instagram een beetje hangen met volgers, maar op Facebook heb ik tig vriendschapsverzoeken gekregen van o.a. springruiters. :') :Y)