Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Bij schuimrubberbetaalbaar.nl kun je elk soort schuim op maat bestellen. Zou je alleen even moeten uitzoeken welke soort schuim het moet zijn.
De SG40 extra firm kost 27 euro voor die maat als in je voorbeeld.
Daan13 schreef:8nnemiek schreef:Bij schuimrubberbetaalbaar.nl kun je elk soort schuim op maat bestellen. Zou je alleen even moeten uitzoeken welke soort schuim het moet zijn.
De SG40 extra firm kost 27 euro voor die maat als in je voorbeeld.
Oh ja verhip dat is ook wel een idee.
Zou dat spul ook goed bestand zijn tegen water?
stalxpaard schreef:Kan iemand mij helpen? Vorig jaar zag ik overal super leuke sandalen waar je het stuk op de wreef van je voet kon vervangen door verschillende leuke designs door middel van druk knoopjes.
Vorig jaar heb ik ze niet gekocht omdat ik toch niet instaat was om buiten te komen. Dat kan nu weer wel. En nu kan ik ze nergens meer vinden. Iemand enig idee?
Mo_86 schreef:stalxpaard schreef:Kan iemand mij helpen? Vorig jaar zag ik overal super leuke sandalen waar je het stuk op de wreef van je voet kon vervangen door verschillende leuke designs door middel van druk knoopjes.
Vorig jaar heb ik ze niet gekocht omdat ik toch niet instaat was om buiten te komen. Dat kan nu weer wel. En nu kan ik ze nergens meer vinden. Iemand enig idee?
Deze?
https://www.heymarly.com/collections/sandals
Nyaleti schreef:Is er nog een andere outdoor kleding shop behalve de Bever, Decathlon en ANWB?
Online bestellen is prima, evt vanuit het buitenland als het te vertrouwen is.
En enigszins betaalbaar?Merken als First Ascent en North Face hebben prachtige spullen maar zó duur..
Ik zoek veel spullen in Khaki en beige..
Daan13 schreef:Lief maar gaat niet werken helaas.
De noodles zijn rond en te licht ervoor. Had ze al uitgeprobeerd,heb ze wel voor andere schriktraining oefeningen gebruikt maar om "iets op te sluiten" werkt het niet.
De hoes is nog wel een idee,ff kijken of er iets in kan wat makkelijk te vullen is.
Zal in totaal om een 8-10 meter gaan.
fjordjes schreef:Ik zoek tips om mijn huis af te koelen... Er komen weer warme dagen aan.
Afgelopen weken is het in mijn huis 24-25 graden. Huis is van 2008 maar erg goed geïsoleerd (eigenlijk te goed) maar onze woonkamer en slaapkamer zitten op het zuidwesten dus over het algemeen erg warm. Dingen als rolluiken en zonneschermen mogen we niet aan ons huis maken ivm beschermd dorpsgezicht. Ik doe al de gordijnen dichthouden en 's avonds het raam open (in de ochtend lukt dat niet moeten vroeg beginnen met werken allebei) en ventilator aan als ik thuis ben. Airco wil m'n man niet aan dus die valt ook af. Andere kamer slapen gaat ook niet. Heb wel de mechanische ventilatie aanstaan maar kan weinig verschil merken. Zijn er nog andere tips?
Daan13 schreef:Zal een beetje laat zijn maar op de paardenmarkten staan vaak ook leuke (buiten) kleding stands.
Ik heb ook weer wat![]()
Ik zoek iets wat niet meer leverbaar is, het wordt ook niet meer geleverd ook al staat op de website dat je het wel kunt reserveren maar helaas,na navraag is dat niet mogelijk .
Website; Schaumex.de
[ [url=m/npgnhI.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben bekend met de flexpools die je steeds meer ziet maar dat is toch niet wat ik zoek. Die balken zijn namelijk veel zachter.
Dit wordt oa 1 van de creaties als ik ze kan vinden ( of jullie)![]()
[ [url=m/o4qF9f.png]Afbeelding[/url] ]