Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:17

Hoe heet zo'n koord waar je een lamp mee aan doet door er aan te trekken? (Gaat de muur in, lamp hangt aan het plafond)

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:22

Een lampkoord? :')
Ik heb geen idee, zo noem ik het.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:25

Hahaha Janine :') Nou hij is heel toevallig altijd chagerijnig als ik met een vriendin wegga dan zit ie alleen die dag even niet lekker in zn vel en als ik dan thuis ben dan is er nieeets meer aan de hand. Maar wel mij de hele dag negeren.

We hebben 3 jaar een relatie haha of naja 2, en dit is jaar 3 :)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:09

Ja ik heb ook veel moeite ermee als ik mn vriend weinig zie hoor. Vooral als ie dan ineens alleen maar met zn vrienden wilt zijn. Gelukkig is dat nooit meer dan 2 dagen :') Hebben ook al bijna 2,5 jaar een relatie.
Maar ik snap zeker dat jij je aan de kant geschoven voelt. Ik was waarschijnlijk best wel boos geworden. :P Maar ik zie mijn vriend wel bijna dagelijks dus dan is 6 dagen elkaar niet zien echt heel erg lang.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:33

Shaggy09 schreef:
Ja ik heb ook veel moeite ermee als ik mn vriend weinig zie hoor. Vooral als ie dan ineens alleen maar met zn vrienden wilt zijn. Gelukkig is dat nooit meer dan 2 dagen :') Hebben ook al bijna 2,5 jaar een relatie.
Maar ik snap zeker dat jij je aan de kant geschoven voelt. Ik was waarschijnlijk best wel boos geworden. :P Maar ik zie mijn vriend wel bijna dagelijks dus dan is 6 dagen elkaar niet zien echt heel erg lang.

Jaaa wij zien elkaar ook dagelijks maar als ik werk of hij dan slapen we allebei gewoon thuis. En nu was dat zo 6 dagen gelopen maar hij werkt of s’avonds of s’ochtends dus ging die dan voor werk of daarna met die vriend en dan zouden we vandaag afspreken en wilde die weer met die vriend weg.. ik zei kan dat niet een andere keer weer? Moet dat persee vandaag? En ben idd wel een beetje boos geworden maarja ik mocht niet boos zijn want ik moest niet zeuren... Naja prima dan niet. Dus kreeg een appje rond 8 uur “veel plezier he!” Ik zeg tsja ik ga je geen veel plezier wensen als ik dat niet meen en vind het sowieso raar om dat op deze manier te brengen :+ wahahauw. Maargoed het komt allemaal wel goed :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:57

Wij slapen ook alleen sweekends bij elkaar en vind dat wel fijn juist. Heb af en toe echt tijd voor mezelf nodig en ben daarnaast ook gewoon nog jong. En ik denk dat als we bij elkaar slapen iedere dag we te veel op elkaars lip gaan zitten. :+

Maar ik weet het, het is irritant. Ik herken mezelf wel in je verhaal. Komt altijd weer goed alleen kan daar wel echt last van hebben af en toe.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 08:22

Ik zou dat niet tof vinden maar vind jou aan de andere kant ook wel kinderachtig reageren dat je hem geen plezier wenst.
Ik ben blij dat ik single ben denk ik. :Y)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:50

Mijn man en ik zijn al ruim 16 jaar samen... en we hebben gelukkig allebei ons eigen leven na ons leven samen.
Wil hij een week met zijn vrienden naar Spa om formule 1 te kijken en te feesten, prima.
Ga ik een week met vriendinnen de hort op? Prima...
Er is bij ons nooit gezeur en er wordt ook nooit gemeten. Hoe lang of hoe vaak iemand weg is.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:52

Dat zeker een leven er naast.
Maar hebben we samen wat afgesproken word dat ook niet eenzijdig niet na gekomen.
Dan gaat dat wel in overleg.
Wat dan eigenlijk ook meteen weer prima is. Maar het gaat om het respect.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:55

Nou ja Savannah, Als ik kijk naar de vragen die je hier stelt rondom jullie relatie zie ik gewoon dat jullie Jong zijn.

Geloof mij maar.. blijf rustig. Laat elkaar soms los. En soms wat langer. Mannen hebben dat ook zeker nodig.

En dan wordt het erna voor jullie weer leuker.
Elkaar af en toe los laten is wel goed hoor.

Wens hem veel plezier, waarom niet?
Ga zelf ook wat leuks doen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:57

c_alsemgeest schreef:
Mijn man en ik zijn al ruim 16 jaar samen... en we hebben gelukkig allebei ons eigen leven na ons leven samen.
Wil hij een week met zijn vrienden naar Spa om formule 1 te kijken en te feesten, prima.
Er is bij ons nooit gezeur en er wordt ook nooit gemeten. Hoe lang of hoe vaak iemand weg is.

Precies wat ik bedoelde..Savannah
En ik denk dat alsemgeest ook kan beamen dat dit een onderdeel van hun geheim is dat het al 16 jaar een goed huwelijk is.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:04

Maar het punt is dat waarschijnlijk c_alsemgeest en haar man (en de anderen die ook graag met vrienden op pad gaan) beide ook blij zijn als ze na het weekendje met anderen weer bij elkaar zijn, en niet vervolgens direct de volgende dag weer iets met een ander afspreken ipv even tijd voor elkaar.
Want hoe ik het lees is dát wat Savannah dwars zit. En als het 2e uitstapje niet in overleg is geweest, zou ik daar ook wel een beetje pissig over zijn.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:37

Knert schreef:
c_alsemgeest schreef:

Precies wat ik bedoelde..Savannah
En ik denk dat alsemgeest ook kan beamen dat dit een onderdeel van hun geheim is dat het al 16 jaar een goed huwelijk is.

Mwah... huwelijk is pas 7 jaar... anders was ik een soort kind bruidje geweest :+

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:47

Oja... Eeuhm een goede relatie van 16 jaar..

Je snapt mijn punt hopelijk :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 13:36

Trui schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik vermoed dat deze rat vlooien heeft waardoor hij gewassen moet worden. Niet altijd uit gaan van het slechtste.

Hij wordt niet gewassen. Hij wast zichzelf. Gaat met zn pootjes langs zn ogen, langs zn hoofd, onder zn oksels. En daar gaat het nu juist om. Om die rat weet dat ie zichzelf echt wast of dat hij alleen maar van de shampoo af wil komen

Hier nog wat over de "rat"
https://www.ad.nl/buitenland/aandoenlij ... ~a8a206de/

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 13:42

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 13:42

Waar kan ik watervaste textiel markers krijgen? Die er met wassen echt niet afgaan. :)

Ben bang dat van de action er af gaan..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 15:15

Waarom zijn de ibuprofen pillen knalroze?

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 15:29

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 16:33

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 16:35

Die hebben weer een andere vorm of een kruisje er door. Zo hebben veel medicijnen wel kenmerken zodat je ze niet verward.
Bij aspirine staat geloof ik zelfs de naam er op.

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 16:43

Staat er ook bij - inderdaad wat bruintje zegt. Mijn paracetamol heeft het er geloof ik ook op staan ;)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:54

Dan is mijn vraag nu, aangezien ik hier laatst een discussie over had met iemand, waarom is aspirine niet meer zo populair? Vroeger was het altijd ik neem een aspirintje en tegenwoordig hoor en zie ik eigenlijk alleen maar paracetamol. Hoe komt dat?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:03

Shaggy09 schreef:
Dan is mijn vraag nu, aangezien ik hier laatst een discussie over had met iemand, waarom is aspirine niet meer zo populair? Vroeger was het altijd ik neem een aspirintje en tegenwoordig hoor en zie ik eigenlijk alleen maar paracetamol. Hoe komt dat?

Je weet dat paracetamol hetzelfde is als een apsirientje? Of nou ja, Aspirin is het merk. Paracetamol heet het product.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:04