Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Ja ik heb ook veel moeite ermee als ik mn vriend weinig zie hoor. Vooral als ie dan ineens alleen maar met zn vrienden wilt zijn. Gelukkig is dat nooit meer dan 2 dagenHebben ook al bijna 2,5 jaar een relatie.
Maar ik snap zeker dat jij je aan de kant geschoven voelt. Ik was waarschijnlijk best wel boos geworden.Maar ik zie mijn vriend wel bijna dagelijks dus dan is 6 dagen elkaar niet zien echt heel erg lang.
c_alsemgeest schreef:Mijn man en ik zijn al ruim 16 jaar samen... en we hebben gelukkig allebei ons eigen leven na ons leven samen.
Wil hij een week met zijn vrienden naar Spa om formule 1 te kijken en te feesten, prima.
Ga ik een week met vriendinnen de hort op? Prima...
Er is bij ons nooit gezeur en er wordt ook nooit gemeten. Hoe lang of hoe vaak iemand weg is.
Knert schreef:c_alsemgeest schreef:Mijn man en ik zijn al ruim 16 jaar samen... en we hebben gelukkig allebei ons eigen leven na ons leven samen.
Wil hij een week met zijn vrienden naar Spa om formule 1 te kijken en te feesten, prima.
Ga ik een week met vriendinnen de hort op? Prima...
Er is bij ons nooit gezeur en er wordt ook nooit gemeten. Hoe lang of hoe vaak iemand weg is.
Precies wat ik bedoelde..Savannah
En ik denk dat alsemgeest ook kan beamen dat dit een onderdeel van hun geheim is dat het al 16 jaar een goed huwelijk is.
Trui schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vermoed dat deze rat vlooien heeft waardoor hij gewassen moet worden. Niet altijd uit gaan van het slechtste.
Hij wordt niet gewassen. Hij wast zichzelf. Gaat met zn pootjes langs zn ogen, langs zn hoofd, onder zn oksels. En daar gaat het nu juist om. Om die rat weet dat ie zichzelf echt wast of dat hij alleen maar van de shampoo af wil komen
SavannahNx schreef:
_Cassidy schreef:https://www.startpagina.nl/v/gezondheid ... rofen-roze
Zodat je ze goed herkent, en niet per ongeluk een ander medicijn neemt.
Shaggy09 schreef:Dan is mijn vraag nu, aangezien ik hier laatst een discussie over had met iemand, waarom is aspirine niet meer zo populair? Vroeger was het altijd ik neem een aspirintje en tegenwoordig hoor en zie ik eigenlijk alleen maar paracetamol. Hoe komt dat?