DanielleB schreef:Jammer Yvanka. Van beide kanten of van 1 van jullie?
Anne_ iedereen zoekt inderdaad een ander type man/vrouw.
Had een adresje voor Lizzy gevonden en ze zouden waarschijnlijk zaterdag komen. Helaas is ex nog wel van het "stalken" en heft hij bokt even rondgeneusd, en vond het niet zo leuk dat ik hier zei dat ik het een domme reden vind dat de hond weg moet dus kreeg een bak verwijten over mij heen en daarna nog een super lange app van zijn vriendin (via zijn telefoon) met wat ik allemaal wel niet volgens haar verkeerd had gedaan met Lizzy.
En dus afsluiting dat ik de afspraak maar moest afzeggen en dat ze zelf op zoek gingen.
Via facebook nu wel vernomen dat ze al weer iemand hadden gevonden en ze daar zaterdag heen gaat, dus hoop iig dat het een super plekje is, en dat ik nu toch eindelijk van het gezeik van mijn ex af ben.. (heb hem ook geblokkeerd nu overigens, nu hebben we toch niks meer "gemeen" om het zo maar te zeggen)
Triest zeg dat hij op Bokt je berichten heeft gelezen. Beetje kinderachtig. Goed dat je 'm nu geblokkeerd hebt, jammer dat het zo moet lopen maar wel fijn dat er na Lizzy geen enkele rede meer is dat je nog iets met elkaar te maken hoeft te hebben.
Ik was toen ook blij met m'n laatste ex dat het laatste contact met betrekking tot spullen via mijn vader is gegaan, ik had zelf echt geen zin meer in al dat gezeik