Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:57

florence123 schreef:
Anne: mijn advies is om hier niet te lang met te wachten! Zeker niet als hij in het begin aangaf dat hij met nog een meisje bezig was.
Ik word zelf altijd ontzettend onrustig van die onzekerheid. Ik pieker me kapot.

Ik ben zondag naar een pretpark geweest met een jongen waarmee ik in december-januari mee heb gedate. Gewoon vriendschappelijk, maar er hing toch wat spanning tussen ons. Ik wil graag het vriendschappelijk houden aangezien we in oktober naar NY gaan :+ Het rare is dat ik sinds zondag geen behoefte meer heb om met andere jongens te daten. Hoezo verwarrend?

Klinkt als een verwarrend verhaal ja :+ als er een spanning hangt, is het dan mogelijk om het vriendschappelijk te houden? Lijkt mij toch wat lastig..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 09:10

Nouja grapje.. een beetje luchtig houden.

Wij hadden het over vroeger van die liefdesbrieven op geurpapier etc.. Van nouja dat hoort er dan ook bij he...
Dus toen zei hij twee dates later van goh, is het ook nodig dat ik op geurpapier iets zet of is het bij deze ook wel duidelijk??

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 09:32

Dat is inderdaad een leuke manier, beetje losjes, niet teveel een ding van maken zeg maar, maar wel zo dat het duidelijk is :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 09:50

Mijn vriend en ik hadden, na een maand van ontzettend veel daten en afspreken, tijdens het stappen besloten dat we toch wel erg blij met elkaar zijn. Hij had enkele dagen daarvoor al soepeltjes het woord "relationship" laten vallen, maar we hebben die ene avond in de bar als "datum" genomen. Niet dat we erg veel met die datum doen, maar voor visums etc is het wel handig.

Vriend niet via Tinder ontmoet tho, dus ik ga weer braaf terug naar m'n meeleessteen. :))

florence123

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 11:42

Haha Danielle dat heeft hij soepel aangepakt!

annebento: ja dat is lastig, maar ik wil het vriendschappelijk houden omdat ik dan zeker ben dat NY goed zal verlopen. Als we nu verder zouden gaan dan kan er nog vanalles gebeuren tegen dan.

Vrijdag heb ik date nr. 4 met een andere jongen maar daar blijf ik twijfels bij hebben. Het is wel leuk maar hij is eerder een huismus terwijl ik altijd druk bezig ben met de paarden en vrienden en leuke uitjes.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 16:34

Mijn date van zaterdag was gezellig, maar er komt geen vervolg. Volgende week waarschijnlijk wel een date met iemand waar ik al een tijdje mee praat!

En iemand, was ik gister een match mee. Stuurde na een paar GIFjes over en weer, van goh laten we spontaan doen en afspreken zonder eerst tijden te praten.. Ik ben er nog niet over uit of ik zo spontaan ben :+

Annabento: Lastig inderdaad, die tussenfase! Wel fijn dat het zo goed voelt :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 16:54

florence123: ik heb heel lang een relatie gehad met een huismus terwijl ik altijd bezig ben en erop uit wil, om me heen zag ik wel bij vriendinnen dat ze allemaal leuke dingen ondernamen met hun partner en die van mij wilde dat nooit.. ik werd er echt niet blij van. Je hoeft echt niet helemaal hetzelfde te zijn maar ik zou het toch gezelliger vinden met iemand die meer erop uit wil.

Yvankaxx: haha spontaan afspreken na nog niet gepraat te hebben... ik weet niet. Ik heb wel eens met iemand afgesproken zonder echt veel gesproken te hebben en dat was niks, toen dacht ik wel, als ik iets langer met hem gepraat had via tinder of app dan had ik waarschijnlijk nieteens afgesproken. Maar het kan natuurlijk ook juist leuk uitvallen. Ik doe het niet meer :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:00

Jammer dat date niks wordt Yvanka!!
En spontaan afspreken heb ik ook wel eens gedaan, geen succes uiteindelijk maar denk niet dat t aan het spontaan afspreken lag. Als we langer hadden gepraat op tinder had ik wss alsnog afgesproken. Ik zeg gewoon doen!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:14

Wat ontzettend naar Berdien. De manier waarop is inderdaad niet netjes en maakt het volgens mij alleen maar moeilijker. Probeer even lekker van jezelf te genieten de komende dagen. Je mag jezelf best even verwennen. :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:47

Komende week ga ik in Italië tinderen. Eens kijken wat daar rondloopt!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 05:57

Jibbel schreef:

Hele mooie mannen gok ik zo!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 07:34

Jammer Yvanka. Van beide kanten of van 1 van jullie?

Anne_ iedereen zoekt inderdaad een ander type man/vrouw.

Had een adresje voor Lizzy gevonden en ze zouden waarschijnlijk zaterdag komen. Helaas is ex nog wel van het "stalken" en heft hij bokt even rondgeneusd, en vond het niet zo leuk dat ik hier zei dat ik het een domme reden vind dat de hond weg moet dus kreeg een bak verwijten over mij heen en daarna nog een super lange app van zijn vriendin (via zijn telefoon) met wat ik allemaal wel niet volgens haar verkeerd had gedaan met Lizzy.
En dus afsluiting dat ik de afspraak maar moest afzeggen en dat ze zelf op zoek gingen.

Via facebook nu wel vernomen dat ze al weer iemand hadden gevonden en ze daar zaterdag heen gaat, dus hoop iig dat het een super plekje is, en dat ik nu toch eindelijk van het gezeik van mijn ex af ben.. (heb hem ook geblokkeerd nu overigens, nu hebben we toch niks meer "gemeen" om het zo maar te zeggen)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 08:53

DanielleB schreef:
Jammer Yvanka. Van beide kanten of van 1 van jullie?

Anne_ iedereen zoekt inderdaad een ander type man/vrouw.

Had een adresje voor Lizzy gevonden en ze zouden waarschijnlijk zaterdag komen. Helaas is ex nog wel van het "stalken" en heft hij bokt even rondgeneusd, en vond het niet zo leuk dat ik hier zei dat ik het een domme reden vind dat de hond weg moet dus kreeg een bak verwijten over mij heen en daarna nog een super lange app van zijn vriendin (via zijn telefoon) met wat ik allemaal wel niet volgens haar verkeerd had gedaan met Lizzy.
En dus afsluiting dat ik de afspraak maar moest afzeggen en dat ze zelf op zoek gingen.

Via facebook nu wel vernomen dat ze al weer iemand hadden gevonden en ze daar zaterdag heen gaat, dus hoop iig dat het een super plekje is, en dat ik nu toch eindelijk van het gezeik van mijn ex af ben.. (heb hem ook geblokkeerd nu overigens, nu hebben we toch niks meer "gemeen" om het zo maar te zeggen)

Triest zeg dat hij op Bokt je berichten heeft gelezen. Beetje kinderachtig. Goed dat je 'm nu geblokkeerd hebt, jammer dat het zo moet lopen maar wel fijn dat er na Lizzy geen enkele rede meer is dat je nog iets met elkaar te maken hoeft te hebben.

Ik was toen ook blij met m'n laatste ex dat het laatste contact met betrekking tot spullen via mijn vader is gegaan, ik had zelf echt geen zin meer in al dat gezeik :roll:

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 09:01

Ik weet dat het openbaar staat en dat maakt me niks uit, ik spreek de waarheid dus prima. Maar hij was volgens hem op bokt aan het kijken of ik haar misschien hier te koop had aangeboden "en kwam toevallig de berichten tegen over haar". Want controleren deed hij niet hoor!
Wees dan gewoon eerlijk weet je. (toen het net uit was had hij mijn facebook en bokt ook helemaal uitgekamt, dus heb ik mijn wachtwoorden verandert)

Maar als het goed is, heb ik nu rust! Vannacht iig weer wat beter geslapen na 2 nachten amper een oog dicht gedaan te hebben.

Dat is ook wel veel verstandiger inderdaad! Ach, hier heb ik allemaal weer van geleerd! Hoop ik dan... hahaha

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 09:18

Die laatste woorden weglaten, je hebt er van geleerd, punt :D

Ik zie m'n date pas zaterdag weer, maar dan gaan we wel voor het eerst eens echt wat doen samen. Tot nu toe was ie er savonds pas vaak laat, gingen we nog even wandelingetje doen ofzo maar meer niet. Nu kunnen we gelukkig wat eerder afspreken en gaan we hapje eten en filmpje pakken :)

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:03

Jibbel schreef:

Ik weet niet of je blond bent, maar Italiaanse mannen schijnen daar heel erg op te vallen ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:24

Jibbel schreef:

Oehh een leuke Italiaan is niks mis mee :9

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:25

Er is een bokker die au pair was in Italië en een souvenirtje heeft meegenomen :9

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:25

En dan lekker naar Italië verhuizen.... heerlijk!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:40

Ik vind Italianen echt helemaal niet zo mijn ding. Mooiboys. Kan er niks mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:43

Italianen vind ik ook 3x niks. Australische gasten daarentegen.... :9

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:59

De gemiddelde Italiaan is een centimeter of 20-30 te kort voor mij :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 12:02

Als het maar een hartslag heeft, ik ben niet kieskeurig.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 12:03

lieveli schreef:
Als het maar een hartslag heeft, ik ben niet kieskeurig.

:')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 12:16

Hm, Italianen zijn mij ook te glad. Ik val meer op hersenloze geitenwollensokken _O- Niet handig ook via Tinder. Daarom nog weinig succes hier.