Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 16:12

Mirthee, dat is nig eens semi romantisch. Pokemon spelen :')
Doen mijn vriend en ik ook wel eens haha

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 20:44

Alja schreef:
Ik ben daar ook helemaal niet van gediend en toen ik dat zei was ik dubieus want ik heb de gelezen vinkjes uitstaan en dan ben je een vrouw die altijd op de app zit..

Idd niet nummer gegeven!

Ik had hem direct geblokkeerd als hij aan mijn nummer was gekomen zonder te vragen :=

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 20:48

Ik kom hier stilletjes meelezen. :)

2 maanden geleden is mijn relatie uit gegaan. Geen idee of ik er weer aan toe zal zijn, maar omdat het toch aardig begint te kriebelen kon ik neuzen.. om eerst eens te ontdekken wat Tinder precies doet ect kom ik hier even lezen/ervaren. :) heb het topic nog niet doorgelezen, daar ga ik zo aan beginnen.

Ben nog wat te laf om een actief account aan te maken. Op de een of andere manier durf ik dat niet. :o

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 21:38

Ik tinder hier er lekker op los, af en toe swipe ik lekker en komen er wel wat gesprekken. Wel een paar keer gedate waarvan 2 ook wel wat langer mee gedate maar toch niks geworden. Swipe gewoon lekker verder. De meeste zijn wel vrij serieus die op tinder zitten hoor.

Gewoon een account aanmaken en lekker swipen :D

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 22:45

Queelens schreef:
Mirthee, dat is nig eens semi romantisch. Pokemon spelen :')
Doen mijn vriend en ik ook wel eens haha

maar het was wel leuk! hoop dat er een vervolg komt :o

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 22:53

Alja schreef:
Ik ben daar ook helemaal niet van gediend en toen ik dat zei was ik dubieus want ik heb de gelezen vinkjes uitstaan en dan ben je een vrouw die altijd op de app zit..

Idd niet nummer gegeven!

Jep... Daar is maar één woord voor, 'creap'. Want zelfs al ben je een vrouw die altijd op de app zit, dan heeft hij ook écht zo veel recht om je nummer te achterhalen.

Lorette, de meeste mannen op tinder verwachten echt geen serieuze relatie direct, dus gewoon een beetje swipen kan echt geen kwaad!

Ik raak echt de hoop in charmant mannelijk Nederland kwijt :+ Vanmiddag weer 'Heeft iemand jou ooit verteld dat je zo mooi bent, dat het net lijkt of je gephotoshopt bent'. Dus ik heb 'beledigd' teruggestuurd 'dus je noemt me nep!?'.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 22:56

Jooo dat zou ik echt wel eng vinden ja, iemand die zo je nummer van internet plukt... Euh, als ik wil dat je mijn nummer hebt geef ik het je wel!!! Dit is gewoon creepy!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 22:59

whahha ik heb de vinkjes dus alleen maar uitstaan voor mijn moeder ;)

maar zo denk ik er ook wel over Kenyada, toen ik zei dat ik het aardig brutaal van hem vond dat hij me zo appte vond hij me brutaal dat ik dat zei..
eigenlijk ben ik dan al helemaal klaar met zo n kerel en dan nog zeggen dat hij een vrouw zoekt die tijd voor hem heeft, ja dat snap ik wel als je zelf geen leven hebt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 23:17

Ik ben weer onderweg :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 23:31

tjeeeeeeeeeee
hoever wonen jullie uit elkaar?

en is er meer tussen jullie of alleen aantrekkingskracht in de nacht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 23:45

Zeker weten meer. Dinsdag gaan we naar het strand! 60 km :')

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 00:43

Welkom Lorette, ik zit nu zo'n 48 uur op Tinder.
Heb het ook heel lang uitgesteld.

Mijn ervaring tot dusver?
Jee, wat een hoop kansloze profielen :')
En toen had ik een leuke gematchd, gezellig een dagje mee gepraat en toen ineens verdween hij uit de gesprekken. Echt serieus geen idee wat ik verkeerd heb gedaan, maar hij zag het blijkbaar niet zitten.

Ik ben dus nog niet echt enthousiast (maar het is wel leuk om al die profielen te lezen haha)

Zeilbootman praat nu ook over zijn inmens saaie werk (iets met energierekeningen). Misschien moet ik hem vragen of er ook wat interessants te beleven valt in zijn leven :')

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 02:05

Hoi hoi ik kom het topic even binnen vallen. Zag dit topic net en laa een berichtje over ervaringen.

Mijn ervaring is eigenlijk zeer goed ! Heb totaal met 4 mensen gedate via Tinder, waarvan slechts ééntje een eenmalige date is geworden.
De andere twee zo'n twee maanden en de laatste ben ik al 3 maanden mee aan het daten..

Tuurlijk zijn er mensen tussen die geen relatie zoeken ( staat soms ook al in het onderschrift ) , maar meestal komt 't al snel ter sprake in het gesprek. De bekende 'wat doe of zoek jij op tinder' en daar geef ik dan eerlijk antwoord op.

Ik zeg succes en lekker gaan tinderen :-D ik ken zat succes verhalen

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 06:10

Huh, als iemand een match opheft is het gesprek ook weg? Als ik het doe niet, doet een andere, dan wel?
Ik was een paar dagen niet online, en mis nu chats.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 07:10

Als ik het doe ook. Haha. Even getest.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 10:04

Ik mis ook veel matches, chats na een tijdje niet online te zijn geweest..
Ongeduldige mannen haha..

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 10:07

of als je zelf geen gesprek begint...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 10:22

Ik begin een beetje af te knappen op mijn Tinderdate van maandag := Hij was heel stellig in 'niet nodeloos appen' 'geen koetjes-en-kalfjes'-app en wat krijg ik? ALLEEN maar dat :') :') Dude. En dat vind ik echt niet erg hoor, normaal gesproken. Maar hij was er zo enorm uitgesproken over (en dat is prima, whatever makes you happy) maar doe het dan ook niet. En zijn 'Oh maar je bent echt ZO leuk!' strookt niet met zijn 'heel rustig aan doen, elkaar eerst leren kennen etc' en dat vind ik ook irritant. Nou ja. Hij gaat nu eerst op vakantie, daarna zien we wel weer :))

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 10:28

@Berdien: Mss was hij zich op date alleen maar aan het indekken en proberen zichzelf te overtuigen dat hij zo niet is of jou nog "net niet leuk genoeg" vindt...

Mijn Tinderman zei dat - ondanks dat het goed klikte tussen ons en hij zichzelf steeds uitnodigde- dat ik teveel druk zette en blij mocht zijn als ik hem 1x/week zag, er gign best wel eens een week tussenvallen (wat idd altijd wel eens kan natuurlijk). Bellen en sms'en vond hij ook niks aan 8)7
Maar wie appt mij te pas en te onpas, was compleet van slag toen hij me werkelijk eens 2 weken niet gezien had en staat nu minstens 2x/week op mijn stoep <3
Mannen, het blijft een ras apart :+

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 14:26

Berdien schreef:
Ik begin een beetje af te knappen op mijn Tinderdate van maandag := Hij was heel stellig in 'niet nodeloos appen' 'geen koetjes-en-kalfjes'-app en wat krijg ik? ALLEEN maar dat :') :') Dude. En dat vind ik echt niet erg hoor, normaal gesproken. Maar hij was er zo enorm uitgesproken over (en dat is prima, whatever makes you happy) maar doe het dan ook niet. En zijn 'Oh maar je bent echt ZO leuk!' strookt niet met zijn 'heel rustig aan doen, elkaar eerst leren kennen etc' en dat vind ik ook irritant. Nou ja. Hij gaat nu eerst op vakantie, daarna zien we wel weer :))

Oh verschrikkelijk :') Ik kan echt niet tegen die mannen. Vaak getuigt het best wel van onzekerheid (in mijn ogen), wat an sich niet zo kwalijk is, maar het is wel fijn als ze op een gegeven moment gewoon overtuigd zijn dat het wederzijds is.

Ik swipe lekker door, nog niks noemenswaardig tegengekomen. Ik knijp hem een beetje, want mijn ex komt zo mijn spullen afleveren. Ondertussen is mijn date van eergisteren op vakantie, maar stuurt me nog wel een hoop berichtjes. :o

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:38

Ik ben net een klein uurtje thuis van m'n date van gisteravond *D
Eerst lekker uit eten geweest en toen mee naar hem thuis, filmpje gekeken en uiteindelijk maar blijven slapen. Was vandaag vrij en hij heeft vakantie dus hebben we heerlijk een luierdag gehad vandaag, smiddags had ie de tafel gedekt en hebben we samen wat gegeten. Lekker bankgehangen de rest van de dag, tv gekeken en savonds een pizza de oven in geschoven. van de week zie ik hem weer :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:41

Klinkt leuk! :D was het een eerste date?

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:00

Was de derde date :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:06

Leuk! Ik zie tinderleraar pas dinsdag weer... Ff afkicken!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:16

ik ben ook net terug van date..

niet zolang als Jen dus..

was een drankje in de stad, rekening werd gesplit ( vroeg hij om) en hij vond het gezellig :+
denk dat er er nooit meer wat van hoor...
wat denken jullie?