Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Wat voor soort kast heb je? Kun je een klein gaatje bovenin maken waar de punt doorheen kan steken, maar klein genoeg dat het handvat er niet doorheen past? Dan kan niemand hem stelen
Thasja schreef:Hoe weet men dat hoe de Dinosauriërs klonken, zoals bijv. de schreeuw van een T-Rex? Het is nou niet bepaald zo dat er ergens opnames verborgen lagen, dus hoe kunnen ze dat dan weten?
Thasja schreef:Hoe weet men dat hoe de Dinosauriërs klonken, zoals bijv. de schreeuw van een T-Rex? Het is nou niet bepaald zo dat er ergens opnames verborgen lagen, dus hoe kunnen ze dat dan weten?
RedRoses schreef:Ik vraag me af, waar ik mijn longeerZweep op kan bergen, waarvan ik had gedacht dat die wel in mijn kast zou passen... Niet dus.
We hebben planken in de kast waardoor hij diagonaal niet past, horizontaal ook niet.
Alles wat we niet vast maken word weggehaald, zo heb ik vandaag mijn 3e zweep gehaald, dus los ergens voor de stal oid dergelijks zetten is geen optie.
Wie komt er met de gouden tip? Ik dacht ik koop express een felblauwe Zodat ik hem niet kwijtraak... Pff, stom van me.
Misschien kan ik hem steeds mee naar huis nemen, maar ponylief is niet van mij dus als eigenaresse wilt longeren... Volgende keer moet ik echt beter nadenken.
Jolandaa schreef:In fossielen kan je toch geen kleuren zien?
Citaat:Aan de basis van de recente ontwikkelingen liggen de zogenoemde melanosomen. Dit zijn een soort blaasjes met pigment, die in de cellen van veren zitten en bepalend zijn voor de kleur ervan. In tegenstelling tot de kleurstof zelf, blijven de blaasjes zeer goed bewaard, omdat ze goed opgewassen zijn tegen chemische en fysieke afbraak. De vorm is bepalend voor het pigment dat ze bevatten. Op die manier is het mogelijk om de versteende veren wederom van een kleurtje te voorzien.
Knert schreef:RedRoses schreef:Ik vraag me af, waar ik mijn longeerZweep op kan bergen, waarvan ik had gedacht dat die wel in mijn kast zou passen... Niet dus.
We hebben planken in de kast waardoor hij diagonaal niet past, horizontaal ook niet.
Alles wat we niet vast maken word weggehaald, zo heb ik vandaag mijn 3e zweep gehaald, dus los ergens voor de stal oid dergelijks zetten is geen optie.
Wie komt er met de gouden tip? Ik dacht ik koop express een felblauwe Zodat ik hem niet kwijtraak... Pff, stom van me.
Misschien kan ik hem steeds mee naar huis nemen, maar ponylief is niet van mij dus als eigenaresse wilt longeren... Volgende keer moet ik echt beter nadenken.
Een kopen met in het midden een koppelstuk die dus in twee delen in je kast kan. Zo deed ik dat ook altijd. Alleen is het wel een Iets zwaardere zweep.