Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Air schreef:Sterkte allemaal
Ahw Winged, naar is dat.. hopelijk kom je er met haar uit.
Hier gaat het ook even niet zo lekker na heep veel goede sterke weken. Ben gistermiddag ziek naar huis gegaan van werk, flinke koorts en de vorige keer ziek zijn was nog maar 2 maand geleden
Veel koortsdromen en gister moest ik opeens heel veel aan ex denken en hoe alles gelopen is en kwam ee heel verdriet los.
En ook angst.. kan ik ooit weer zo van iemand houden? Durf ik dat?
Het is allemaal gewoon zo vreemd, hoe je en relatie met iemand kan hebben en het is uit en diegene is opeens een complete vreemde.
Naast hoe ik nu inzie hoe hij mij wel behoorlijk heeft gebroken, en dat ik dat heb laten gebeuren. En dan ben ik zo bang voor zijn nieuwe vriendin.. kan me zo niet voorstellen dat hij opeens heel anders is.
Daarnaast voel ik me nu nog sneuer, krijg net te horen dat we waarschijnlijk geen kerst vieren met mijn familie, dus ik ga van 3 naar 0 kerstdagen.. en ik ben waarschijnlijk ook alleen met oud&nieuw.
Air schreef:@stroopkoek: voor oud&nieuw heeft iedereen al plannen, kerst vrees ik ook(meeste hebben een partner). En mijn beste vriendin woont helaas in Londen en is daar met oud&nieuw.
@lor1_1984: wat onwijs fijn dat jullie zo met elkaar om kunnen gaan!
Zertab schreef:Zonder enige reden geblokkeerd. Dag ervoor nog gewoon normaal contact. En oké, dat blokkeren zat er misschien wel aan te komen. Maar gewoon niet even een berichtje sturen met de reden om fatsoenlijk afscheid te nemen. Nee gewoon ineens.
stroopkoek schreef:Zertab schreef:Zonder enige reden geblokkeerd. Dag ervoor nog gewoon normaal contact. En oké, dat blokkeren zat er misschien wel aan te komen. Maar gewoon niet even een berichtje sturen met de reden om fatsoenlijk afscheid te nemen. Nee gewoon ineens.
Denk eerlijk gezegd dat hij dat gedaan heeft, omdat hij anders het idee heeft niet over je heen te kunnen komen. Toen het uit was tussen mij en mijn vriend heb ik hem ook voor een lange tijd overal op geblokkeerd totdat ik de verleiding niet meer kon weerstaan
Elinexx schreef:ik kan ook meepraten... snap er eigenlijk nog helemaal niks van. Gisteren via whatsapp gedumpt na een relatie van dik een jaar. Samen een maand naar Thailand geweest en zo veel mooie momenten meegemaakt. En dan nu dit, zo vlak voor kerst en oud & nieuw ( wat ik ook met hem zou vieren). Snap echt niet waar ik dit aan verdiend heb. We hebben ook helemaal geen ruzie gehad en ik deed echt alles voor hem.
Vrijdag komt hij nog voor de laatste keer om erover te praten en dan zal ik hem waarschijnlijk nooit meer zien....
Elinexx schreef:ik kan ook meepraten... snap er eigenlijk nog helemaal niks van. Gisteren via whatsapp gedumpt na een relatie van dik een jaar. Samen een maand naar Thailand geweest en zo veel mooie momenten meegemaakt. En dan nu dit, zo vlak voor kerst en oud & nieuw ( wat ik ook met hem zou vieren). Snap echt niet waar ik dit aan verdiend heb. We hebben ook helemaal geen ruzie gehad en ik deed echt alles voor hem.
Vrijdag komt hij nog voor de laatste keer om erover te praten en dan zal ik hem waarschijnlijk nooit meer zien....
Citaat:Het is allemaal gewoon zo vreemd, hoe je en relatie met iemand kan hebben en het is uit en diegene is opeens een complete vreemde.