tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 23:40

Hier gaat het goed. Toch weer wat contact gehad met mijn ex en we zijn toch samen iets gaan drinken. Was een heel fijn gesprek. Volgende week vertrekt hij terug naar Duitsland.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 23:45

Hier gaat het ook goed! We hebben wel hier en daar nog wat contact en in januari zie ik 'm weer.

Ondertussen is Tinder alweer geïnstalleerd. :') Heb ook enorm veel feestjes gepland dus ik verveel me niet. :D

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 23:51

Zertab schreef:
Hoe gaat het hier? :(:)

Ik merk dat het met mij goed gaat!

Fijn dat het goed met je gaat!
Hier gaat ook alles heel fijn nu en we groeien steeds meer en meer naar elkaar toe. Dat geeft gewoon een heel fijn gevoel ofzo :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 09:26

Neverland schreef:
Hier gaat het ook goed! We hebben wel hier en daar nog wat contact en in januari zie ik 'm weer.

Ondertussen is Tinder alweer geïnstalleerd. :') Heb ook enorm veel feestjes gepland dus ik verveel me niet. :D

Heeft hij nog uitleg gegeven over hoe hij het heeft aangepakt?

Winged

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 09:42

Meelezer hier, soms meeposter... Maar hier gaat het steeds slechter en ik lijk er maar niet overheen te komen. Inmiddels ben ik zo ver dat ik as donderdag een kennismakingsgesprek heb met een therapeute, kijken of zij mij kan helpen. Ik wíl verder, maar ergens wil ik ook niet verder. Het gaat 75% van de tijd goed, maar die andere 25%.. Ik sport graag, maar momenteel ben ik meer zak aardappelen op de bank :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 11:50

Fijn dat het met iedereen al wat beter gaat :)

@Winged: Ik hoop dat de therapeut iets voor je kan betekenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 12:18

Winged, knuffel voor jou! :(:)

Ik zag deze en dit is gewoon zó erg accurate. :')

Afbeelding

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:35

Sterkte allemaal :(:)
Ahw Winged, naar is dat.. hopelijk kom je er met haar uit.

Hier gaat het ook even niet zo lekker na heep veel goede sterke weken. Ben gistermiddag ziek naar huis gegaan van werk, flinke koorts en de vorige keer ziek zijn was nog maar 2 maand geleden :\
Veel koortsdromen en gister moest ik opeens heel veel aan ex denken en hoe alles gelopen is en kwam ee heel verdriet los.
En ook angst.. kan ik ooit weer zo van iemand houden? Durf ik dat?

Het is allemaal gewoon zo vreemd, hoe je en relatie met iemand kan hebben en het is uit en diegene is opeens een complete vreemde.
Naast hoe ik nu inzie hoe hij mij wel behoorlijk heeft gebroken, en dat ik dat heb laten gebeuren. En dan ben ik zo bang voor zijn nieuwe vriendin.. kan me zo niet voorstellen dat hij opeens heel anders is.

Daarnaast voel ik me nu nog sneuer, krijg net te horen dat we waarschijnlijk geen kerst vieren met mijn familie, dus ik ga van 3 naar 0 kerstdagen.. en ik ben waarschijnlijk ook alleen met oud&nieuw. :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:46

Knuffel, Air :(:) hier ook “alleen” met de kerstdagen.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:52

Air schreef:
Sterkte allemaal :(:)
Ahw Winged, naar is dat.. hopelijk kom je er met haar uit.

Hier gaat het ook even niet zo lekker na heep veel goede sterke weken. Ben gistermiddag ziek naar huis gegaan van werk, flinke koorts en de vorige keer ziek zijn was nog maar 2 maand geleden :
Veel koortsdromen en gister moest ik opeens heel veel aan ex denken en hoe alles gelopen is en kwam ee heel verdriet los.
En ook angst.. kan ik ooit weer zo van iemand houden? Durf ik dat?

Het is allemaal gewoon zo vreemd, hoe je en relatie met iemand kan hebben en het is uit en diegene is opeens een complete vreemde.
Naast hoe ik nu inzie hoe hij mij wel behoorlijk heeft gebroken, en dat ik dat heb laten gebeuren. En dan ben ik zo bang voor zijn nieuwe vriendin.. kan me zo niet voorstellen dat hij opeens heel anders is.

Daarnaast voel ik me nu nog sneuer, krijg net te horen dat we waarschijnlijk geen kerst vieren met mijn familie, dus ik ga van 3 naar 0 kerstdagen.. en ik ben waarschijnlijk ook alleen met oud&nieuw. :+

Kun je niet met een van je vriendinnen oud en nieuw/kerst vieren?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:15

Ik ga kerstavond bij mijn ex gourmetten, tweede kerstdag gaan we samen uit eten en oudjaarsdag brengen we ook samen door.
Gewoon als vrienden.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 21:04

@stroopkoek: voor oud&nieuw heeft iedereen al plannen, kerst vrees ik ook(meeste hebben een partner). En mijn beste vriendin woont helaas in Londen en is daar met oud&nieuw.

@lor1_1984: wat onwijs fijn dat jullie zo met elkaar om kunnen gaan!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 21:09

Kan je niet ook naar Londen? :D

Ik zie ook enorm op tegen de kerstdagen. Maar niet omdat ik alleen ben. In tegendeel, was zelfs in de positie om plannen van mensen af te wijzen! :oo Dat is mij in mijn leven nog nooit gelukt!!!

Eerste kerstdag lekker met familie, tweede kerstdag met een vriendin en oud en nieuw lekker hapjes maken, wijn drinken, op mijn petekat letten en TV kijken. Echt mijn ideale oud en nieuw. Vind uitgaan dan echt niks want te druk en te veel vuurwerk.

Maar heb afgelopen weekend wel enorme nachtmerries weer gehad en had daardoor echt even een rotdag. Vind het single zijn op sommige momenten echt bijzonder onprettig. :n

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:07

Air schreef:
@stroopkoek: voor oud&nieuw heeft iedereen al plannen, kerst vrees ik ook(meeste hebben een partner). En mijn beste vriendin woont helaas in Londen en is daar met oud&nieuw.

@lor1_1984: wat onwijs fijn dat jullie zo met elkaar om kunnen gaan!

Ben ik ook heel blij mee. :)
Maar we zijn ook uit elkaar gegaan in goed overleg en voordat de boel zou exploderen tussen ons.
Er was wel wat boosheid van mij uit in het begin maar meer uit onmacht over de situatie (depressieve partner die me wegduwde en overal buitenhield), niet zozeer op haar.
Dat heb ik ook kunnen uitspreken en zij heeft haar kant belicht waardoor er ook veel begrip naar en voor elkaar ontstond.
Sterker nog, we sluiten niet uit dat we in de toekomst weer samen komen maar willen nu bewust vrienden blijven.
Zij doet dingen voor mij (op de honden passen bijvoorbeeld), ik doe dingen voor haar (taart/cake bakken voor haar verjaardag, ramen lappen oid) en aangezien we allebei alleen zouden zijn de kerstdagen besloot ik haar te vragen of we samen een avondje zouden gourmetten en ik bood aan om zelfgebakken appelflappen te komen brengen met oudjaar.
Dat ontwikkelde zich dus naar 1x gourmetten, 1x uit eten en oudjaarsdag samen bij haar films en vuurwerk kijken en hapjes erbij te maken enzo. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 23:37

Ik ben weer zo hard gekwetst vandaag...

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 00:45

Zertab schreef:
Ik ben weer zo hard gekwetst vandaag...

:(:)

Wat is er gebeurd?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 12:13

Zonder enige reden geblokkeerd. Dag ervoor nog gewoon normaal contact. En oké, dat blokkeren zat er misschien wel aan te komen. Maar gewoon niet even een berichtje sturen met de reden om fatsoenlijk afscheid te nemen. Nee gewoon ineens.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 12:18

Zertab schreef:
Zonder enige reden geblokkeerd. Dag ervoor nog gewoon normaal contact. En oké, dat blokkeren zat er misschien wel aan te komen. Maar gewoon niet even een berichtje sturen met de reden om fatsoenlijk afscheid te nemen. Nee gewoon ineens.

Denk eerlijk gezegd dat hij dat gedaan heeft, omdat hij anders het idee heeft niet over je heen te kunnen komen. Toen het uit was tussen mij en mijn vriend heb ik hem ook voor een lange tijd overal op geblokkeerd totdat ik de verleiding niet meer kon weerstaan :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 12:54

stroopkoek schreef:
Zertab schreef:

Denk eerlijk gezegd dat hij dat gedaan heeft, omdat hij anders het idee heeft niet over je heen te kunnen komen. Toen het uit was tussen mij en mijn vriend heb ik hem ook voor een lange tijd overal op geblokkeerd totdat ik de verleiding niet meer kon weerstaan :')

Nja dit is niet echt mijn ex. Dit is weer een andere mongool :')

Elinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 14:38

ik kan ook meepraten... snap er eigenlijk nog helemaal niks van. Gisteren via whatsapp gedumpt na een relatie van dik een jaar. Samen een maand naar Thailand geweest en zo veel mooie momenten meegemaakt. En dan nu dit, zo vlak voor kerst en oud & nieuw ( wat ik ook met hem zou vieren). Snap echt niet waar ik dit aan verdiend heb. We hebben ook helemaal geen ruzie gehad en ik deed echt alles voor hem.
Vrijdag komt hij nog voor de laatste keer om erover te praten en dan zal ik hem waarschijnlijk nooit meer zien....

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 14:40

Elinexx schreef:
ik kan ook meepraten... snap er eigenlijk nog helemaal niks van. Gisteren via whatsapp gedumpt na een relatie van dik een jaar. Samen een maand naar Thailand geweest en zo veel mooie momenten meegemaakt. En dan nu dit, zo vlak voor kerst en oud & nieuw ( wat ik ook met hem zou vieren). Snap echt niet waar ik dit aan verdiend heb. We hebben ook helemaal geen ruzie gehad en ik deed echt alles voor hem.
Vrijdag komt hij nog voor de laatste keer om erover te praten en dan zal ik hem waarschijnlijk nooit meer zien....

Wat lomp ook.. via Whatsapp.

Sterkte :(:)

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 15:03

Elinexx schreef:

Pff jeetje wat een actie zeg.. Heel veel sterkte komende tijd :(:)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:27

Citaat:

Dit is zo herkenbaar..
Sinds onze relatie uit is kan ik nauwelijks contact met mijn ex krijgen (in de zin van fatsoenlijk een gesprek met elkaar aangaan).
Binnen letterlijk 2 dagen had hij al mijn spullen al uit gezocht en klaar gezet.. en alles wat in de afgelopen jaren in onze relatie niet kon, kan nu opeens wel nu ik niet meer bij hem woon..
Ook heb ik nogmaals mijn gevoelens naar hem uit gesproken maar het lijkt er op dat het hem allemaal niets doet.
Aan de ene kant is dit een bevestiging dat mijn vermoedens gelijk waren en hij totaal niets meer om mij geeft. Maar anderszeids heb ik het idee dat dit zijn manier van verwerken is en zodra ik mijn spullen heb opgehaald nooit meer wat van hem zal horen of spreken..
Dat terwijl ik gehoopt had dat we nog gewoon vrienden zouden kunnen blijven.

Daarnaast vandaag ook nog eens het nieuws te horen gekregen dat mijn opa longkanker heeft... kan er ook nog wel bij ;(
Zo geen zin in de feestdagen op dit moment..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:31

Heel veel sterkte beide!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:53

MarlindeRooz: net een paar weken terug geweest :D te weinig geld en vrijheid van werk voor haha.

Lor1: jullie klinken als mooie mensen <3

Zertab: doe je rustig aan met je hart? Is laten helen misschien verstandiger?

Elinexx: oh via WhatsApp!! Die ben je beter kwijt dan rijk.. maar bah wat naar :(:)

AmyJamess: bizar he? Ook nog de situatie met je opa erbij, heel veel sterkte :(:)

Hier gaat kerst toch een beetje door gelukkig, gaan naar mijn oma toe.