Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Dat mijn mentor niet lijkt te begrijpen dat herinneringen ophalen voor sommige mensen niet verstandig is als het niet onder begeleiding van een psycholoog gebeurt..
Gisteren straight up een paniekaanval gehad omdat er zo veel herinneringen omhoog komen van mijn jeugd dat ik het niet meer aan kon en hij wil nog steeds dat ik mee kom doen met biografie op school. Uhm..
Dorus schreef:xPabloBokt schreef:Dat mijn mentor niet lijkt te begrijpen dat herinneringen ophalen voor sommige mensen niet verstandig is als het niet onder begeleiding van een psycholoog gebeurt..
Gisteren straight up een paniekaanval gehad omdat er zo veel herinneringen omhoog komen van mijn jeugd dat ik het niet meer aan kon en hij wil nog steeds dat ik mee kom doen met biografie op school. Uhm..
Heb je nog professionele begeleiding op dit vlak? Is het wellicht een optie dat jou professioneel begeleider/psycholoog contact met de school opneemt om duidelijk te maken dat dit voor jou te traumatisch is?
Ik hoop voor je dat je een oplossing vind.
enamorada schreef:ScarOfWars schreef:Nog steeds mijn cavia's.. ik ga ze waarschijnlijk terug doen naar mijn tante
Wat jammer! Waarom als ik vragen mag?