Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:02

xSwanHeart schreef:
Petrol jasje vind ik inderdaad erg leuk! :j Maar wel een beetje aan de prijs, voor 1 avondje...

Dit is trouwens het jurkje waar het om gaat

Idd een leuk jasje! En een prachtig jurkje.

Maar sieraden in de kleur van de kleren is zeker een no-go. We leven niet meer in de jaren 2000 en je bent geen vrouw van 80. (gericht aan diegene die het opperde) O:)

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:08

Hmm zoals jij het jurkje daar aan hebt zou ik er gewoon een leren jasje overheen doen en dan een andere kleur accesoires aan doen. Veel zwart maar ik hou van zwart

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:10

_mexx_lady_ schreef:
Hmm zoals jij het jurkje daar aan hebt zou ik er gewoon een leren jasje overheen doen en dan een andere kleur accesoires aan doen. Veel zwart maar ik hou van zwart

Mee eens. Ik zou zelf ook niet al teveel kleur erbij doen, vind het zo (met een zwarte blazer/leren jasje) stoer en chique tegelijk. :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:30

Dan heb ik voor nu een (nep)leren jasje besteld. Die ontbrak sowieso nog in mijn kast.
Hopelijk kan ik 'm deze week nog proberen! :)

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:45

eenitraM schreef:
xSwanHeart schreef:
Petrol jasje vind ik inderdaad erg leuk! :j Maar wel een beetje aan de prijs, voor 1 avondje...

Dit is trouwens het jurkje waar het om gaat

Idd een leuk jasje! En een prachtig jurkje.

Maar sieraden in de kleur van de kleren is zeker een no-go. We leven niet meer in de jaren 2000 en je bent geen vrouw van 80. (gericht aan diegene die het opperde) O:)

Het hoeft ook niet petrol-petrol. Maar ik vind het wel mooi om die kleurtint dan subtiel terug te laten komen, maar goed, dat is ook net wat je zelf mooi vindt(mij maakt het geen donder uit of dat wel niet jaren 2000/80+ is) :j

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:33

Ik val even binnen, als dat mag ;) Op Hollister staan de jeansbroeken in sale nu, ik heb er nog nooit een gekocht (voornamelijk omdat ik het hele paskotbeuren in de winkels haat daar).
Nu kan ik via de tabel op de site afleiden wat mijn maat is, ik durf alleen niet goed inschatten voor welke lengte ik zou gaan. Ik heb in normale broeken een 32 qua lengte... Valt dat dan onder de Regular of de Long?

En verder qua maten, met wat zouden jullie de 13 van Hollister durven vergelijken?
Bedankt!!!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:37

_mexx_lady_ schreef:
Die jurk blijft echt belachelijk mooi!!

Vooral Sanne-in-die-jurk blijft belachelijk mooi. Je bent echt prachtig Sanne! :)

Moet ook maar weer eens gaan winkelen.. ben m'n kast aan het uitruimen, en heb weer plek :=

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:42

Stral schreef:
Ik val even binnen, als dat mag ;) Op Hollister staan de jeansbroeken in sale nu, ik heb er nog nooit een gekocht (voornamelijk omdat ik het hele paskotbeuren in de winkels haat daar).
Nu kan ik via de tabel op de site afleiden wat mijn maat is, ik durf alleen niet goed inschatten voor welke lengte ik zou gaan. Ik heb in normale broeken een 32 qua lengte... Valt dat dan onder de Regular of de Long?

En verder qua maten, met wat zouden jullie de 13 van Hollister durven vergelijken?
Bedankt!!!

Welke broek kijk je naar? Ik heb zelf de Alex Jean in maat 7L. Normaal heb ik maat 27/28 en lengte maat 30/32. Ik denk dus dat een L de goeie maat is als je maat 32 hebt :j

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:46

Amira: bedankt voor je reactie :D
Oej zit er veel verschil op de modellen onderling?

Ik dacht deze te nemen:
http://www.hollisterco.com/shop/eu/bett ... ns-2246569
De Bryden skinny jeans dus
Heb normaal een 30 (Tommy Jeans), soms eens 29, soms eens 31, hangt er wat vanaf... Dus zou de 13 nemen dan denk ik? Als ze te groot is kan ze nog in de droogkast, omgekeerd niet 8)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 13:50

Hee!
Ik lees hier altijd alles mee maar reageer eigenlijk nooit.
Maar heb nu wel een vraag!

Heb online een broek bij vero moda besteld. Maar nu twijfel ik of hij past. Hij zit bij de liezen eigenlijk wat te strak. Maar ik maak zelf heel vaak de fout dan maar een maat groter te nemen en twee weken later heb ik hem 'ingelopen' en is hij te groot!
Iemand hier ervaring mee en een tip voor mij?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:31

Zijn er nog mensen die leuke outfits hebben met docs? (dus een foto waar je ze zelf leuk combineert?)
Ik snuffel al wel op Pinterest rond, maar ben ook benieuwd naar hoe jullie ze combineren :)
(Zit heftig te overwegen mezelf een paar kado te doen voor kerst, maar ben nog niet helemaal om)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:36

Ik heb even geen foto's, maar ik draag ze eigenlijk overal onder. Of het nou een sjieke zwarte jas met een zwarte broek of met een panty onder een rokje. Combineer ze vaak met m'n spijkerjasje ook, vind dat altijd wel vet staan :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:45

Meiden ik heb jullie hulp nodig! De 29ste heb ik een feest van een vriendin. Het is in haar tuin met vuurkorven maar toch buiten. Nu zoek ik dus een leuke outfit die toch warm is dus zodat ik er niet uit zie als een eskimo :p

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:46

Ah jammer Emma.. Was zo benieuwd!
Ik hoor van meer mensen dat ze ze overal onder dragen, maar mijn kledingstijl loopt nogal uiteen.
Plus dat vriendje het echt monsterlijk lelijke schoenen vindt, dus dan moet ik even extra mijn best doen om te laten zien dat ze heus wel leuk zijn. (net als het paar wat ik op de vorige pagina liet zien, die lijken wel een beetje op docs gemixt met broques). :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:47

_mexx_lady_ schreef:
Meiden ik heb jullie hulp nodig! De 29ste heb ik een feest van een vriendin. Het is in haar tuin met vuurkorven maar toch buiten. Nu zoek ik dus een leuke outfit die toch warm is dus zodat ik er niet uit zie als een eskimo :p

Een leuk jurkje met lange mouwen, met een dikke maillot en laarzen. Groot vest erbij en een dikke sjaal? :) of gewoon een leuke jas er overheen.. T is nu wel koud aan het worden al..

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 18:28

Frummels schreef:
Zijn er nog mensen die leuke outfits hebben met docs? (dus een foto waar je ze zelf leuk combineert?)
Ik snuffel al wel op Pinterest rond, maar ben ook benieuwd naar hoe jullie ze combineren :)
(Zit heftig te overwegen mezelf een paar kado te doen voor kerst, maar ben nog niet helemaal om)

Ik draag ze ook overal onder, maar vooral graag zo. Los zwart jurkje, vest, sjaal, ketting, muts en docs. Trouwens zo'n fluffy vest waar het laatst in het topic over ging :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 19:18

Ah mijn docs komen hopelijk vrijdag of zaterdag binnen, kan echt niet meer wachten. :')

Heb geen eigen foto's, maar wel wat afbeeldingen van tumblr voor je :))

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 20:06

Stral schreef:
Amira: bedankt voor je reactie :D
Oej zit er veel verschil op de modellen onderling?

Ik dacht deze te nemen:
http://www.hollisterco.com/shop/eu/bett ... ns-2246569
De Bryden skinny jeans dus
Heb normaal een 30 (Tommy Jeans), soms eens 29, soms eens 31, hangt er wat vanaf... Dus zou de 13 nemen dan denk ik? Als ze te groot is kan ze nog in de droogkast, omgekeerd niet 8)

Ik vind wel dat er veel verschil in de modellen onderling zit :j Ik had een broek waar niet echt stretch inzat besteld in mn normale maat en daar kwam ik nog nieteens met mn benen in :=

Inney schreef:
Hee!
Ik lees hier altijd alles mee maar reageer eigenlijk nooit.
Maar heb nu wel een vraag!

Heb online een broek bij vero moda besteld. Maar nu twijfel ik of hij past. Hij zit bij de liezen eigenlijk wat te strak. Maar ik maak zelf heel vaak de fout dan maar een maat groter te nemen en twee weken later heb ik hem 'ingelopen' en is hij te groot!
Iemand hier ervaring mee en een tip voor mij?

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook met een broek van vero moda -O-

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 20:18

Dirndl: Super leuk! Thanks voor het delen. Zo vind ik ze enorm gaaf :j

Rebeccaa: spannend! Welke heb je besteld?
Meeste van die foto's was ik op Pinterest ook tegen gekomen idd. Alleen is dat allemaal niet echt mijn stijl := Maar 1, 3 en de laatste foto zou ik zo dragen. Vind ik erg leuk en zo iets heb ik vast wel in mijn kast!

Oh ik wil ze ook zo graag maar ben zo bang dat het een opwelling is en dat vind ik echt zonde van het geld. Dus ik ben een keer verstandig en laat het even bezinken en blijf ondertussen lekker Pinteresten en jullie liefdes verhalen met docs lezen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 20:51

Ik heb ze ook in een opwelling gekocht maar ben nu zoo blij dat ik dat gedaan heb. Inlopen was echt pure hell en ik heb er toen ook echt spijt van gekregen, maar na een tijdje 'braken' ze open en sindsdien kan ik echt niet meer zonder :n Loop echt elke dag op die dingen

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 20:55

Oh dat ook nog, inlopen :=
Ben nu mijn nieuwe laarsjes aan het inlopen en die vind ik al pure horror (Deze: http://www.shoeline.nl/damesschoenen/bo ... 00002.html ) Maar als ik er echt over nadenk dan valt het eigenlijk wel mee, ondanks de blaren. Vroeger heb ik ook Docs gehad (vroeger, als in 1998) en toen ging ik helemaal kapot, pas na een flinke tijd dragen deden ze geen pijn meer.. :+ Maar, dan heb je wel wat..
Ik denk dat ik het gewoon ga doen! :D Vind ze zo gaaf. En vriendje die kijkt er dan maar gewoon lekker niet naar, doei.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 20:55

Welke heb jij eigenlijk Emma? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 20:57

Ik had de eerste dag intense pijn, toen twee dagen niet gedragen, toen weer intense pijn, weer een paar dagen niet gedragen, toen weer gedragen en toen lagen mijn hele voeten open (blaren waren gewoon wonden geworden op verschillende delen van mijn voeten :') ) maar toen dat eenmaal over was kon ik er ineens heel fijn op lopen. Ik vind ze vooral heel fijn voor m'n rug, merk het echt als ik op goedkopere schoenen loop..

@ Frummels ik heb gewoon de glimmende zwarte :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:00

Dat van de rug merk ik nu met deze laarsjes ook al. Ik heb echt een enorm verrotte onderrug (hernia, ischias, bulging disc.. := ) en met deze schoenen merk ik echt verschil vergeleken met bv schoenen van de H&M of Zara..

Ik twijfel tussen de glimmende zwarte of de 'mat' zwarte. Maar de glimmende zijn nu in de aanbieding bij Scapino .. en nog twee kleuren... http://www.scapino.nl/dr-martens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:04

Ik heb klachten die heel vergelijkbaar zijn met een hernia idd, en als ik last heb dan kan ik echt niet anders dan m'n Air Max of mn Docs aantrekken.

Ik moet zeggen dat de glimmende zwarten wel snel hun 'glim' verliezen hoor. Het is niet dat ze blijven glimmen als een spiegeltje, die coating wordt vrij snel minder fel. Die van mij zijn alsnog niet volledig mat, maar ze zijn ook niet meer zo glimmend als toen k ze net kocht.

Moest je nou echt die link plaatsen... Wil heel graag de bordeaux rode er nog bij |(