Ik ben gevraagd door een grote naam uit de beautyindustrie om mijn blog aan te melden voor hun perslijst op basis van mijn unieke bezoekers en pageviews. Hoe ik me nu voel?
Vero
Geplaatst: 24-08-14 12:58
Tazzey schreef:
Ik ben gevraagd door een grote naam uit de beautyindustrie om mijn blog aan te melden voor hun perslijst op basis van mijn unieke bezoekers en pageviews. Hoe ik me nu voel?
Ik ben weer terug van een tijdje weggeweest. Tijdens mijn vakantie niet bijgelezen, dat ga ik nu weer oppakken. Mijn paardrijblog ligt al twee maanden stil, maar ik zag vanmorgen dat ik erg goed word gevonden op de zoekmachines, waardoor mijn statistieken erg zijn gestegen! De blog die ik samen met mijn beste vriendin heb is wel bijgehouden. Daarop kan je het verslag van onze vakanties lezen. Toevallig waren we allebei in Zweden, waarvan ook nog een deel tegelijkertijd, maar wel allebei aan de andere kant van het land. www.beetjezout.nl
Mijn blog ligt ook nog steeds stil.. ik ben van plan mijn Japan posts een beetje uit te gaan smeren over de tijd en tussendoor ook weer andere posts te maken
Reeltje_5
Geplaatst: 25-08-14 14:17
Hoi! Mag ik hier mee-praten? Ik wil ook een blog gaan maken, al een tijdje, maar ik had zoiets van nah.. Nu wil ik het toch eens proberen Wie weet ben ik het over een tijdje weer zat of weet ik niks, maar dan heb ik het iig geprobeerd! Waarover het precies gaat, vanalles en nog wat denk ik. Dingen die ik leuk vind en waar ik iets over wil vertellen.
Ik volg dit topic al een tijdje en lees al regelmatig mee met jullie blogs Maar zal nu ook gaan reageren etc. En de blog van Marit volg ik al langer haha, en dan vooral de tutorials
Oh en ik las iets over bloglovin of zo. Kun je elkaar dan makkelijker volgen of wat is dat precies?
happypaardje
Geplaatst: 25-08-14 14:39
Hoi Aurelia! Leuk dat je ook een blog wilt gaan beginnen! (Bloggen is zo leuk!)
Bij bloglovin kun je blogs aan je leeslijst toevoegen. Op je hoofdpagina zie je het dan wanneer zie iets nieuws hebben geschreven. Een beetje als de tijdlijn van Facebook zegmaar. Ik vind het zelf erg handig.
Oef, spannend, een artikel waarin je over iemand anders schrijft! Het was voor mij de eerste keer om een artikel in deze stijl te schrijven, dus toch was spannend hoe het zou uitpakken. Gelukkig was de herderin er zelf erg tevreden over, wat echt een enorme opluchting is!
Ik heb een hele lange blogpost online gegooid over de ins en outs van het studentenleven in Utrecht, met een hele hoop tips en tricks! Studeren in Utrecht; ins en outs
Aan alle nieuwe mensen: welkom! Leuk! Omdat ik net begonnen ben met een nieuwe baan heb ik weinig blog (en bokt lees) tijd, maar zo nu en dan probeer ik even langs te komen
Ja, ik vind eigenlijk de hele collectie wel mooi. Oh en het bedrijf heeft gereageerd en ik sta op de perslijst en krijg een perspakket met leuke goodies thuisgestuurd
Dank je wel. Ik post op woensdag, vrijdag en zondag en soms een klein dingetje tussendoor. Qua tijd valt het wel mee. Ik maak vaak op een dag veel foto's en als ik zin heb schrijf ik er een stukje bij. Dat consequent posten helpt wel enorm bij het aantal bezoekers.