Ja wat een Pokkevogels allemaal he, gaan ze een beetje iedereen wakker lopen schreeuwen s'morgens vroeg. Het waait nu lekker! best wel stevig windje,helaas geen fris Noorden windje,maar beter dan windstil.
gohya, mag ik ook komen? En mogen we pootje baden bij de waterval? (of is het alleen het geluid ervan...)
Hier staat gelukkig nog een windje. Och, ik kan bijna niet wachten tot woensdag!! Het lijkt dan ook wel een tijdje te blijven regenen (af en aan), dus dat is wel heel goed voor de natuur.
Ja hoor jij mag ook komen.Nou tis wel een echte waterval,maar ik zou er niet de voeten in houden. Er zitten zwarte bloedzuigers in de waterval en vijver,brr vieze beesten.
Shirley
Geplaatst: 21-07-13 12:54
Even kijken of ik zo snel een vrachtwagen kan regelen, want ik kom natuurlijk niet alleen
Dat hoeft niet, hoor, mijn beestjes staan er heerlijk bij en hebben duidelijk minder last van de warmte dan ikzelf
Ik bedank straks ook de hemel op mijn blote knietjes voor wat koelte en regen ! Het gras heeft het ook echt hard nodig en sommige bomen laten de blaadjes al vallen ...
gohya
Geplaatst: 21-07-13 13:13
Hier word het gras al aardig geel op de wei.En sproeien gaat niet want ik zou geen aansluiting weten op een waterpomp,zo'n brede slang is er niet. Net effe wat Frambozen staan plukken in de zon,je smelt er gewoon weg. Het is zó droog dat zelfs het onkruid kapot gaat,maar das niet erg.
Passen daar geen brandweerslangen op, gohya ? Die hebben wij tenminste ...
gohya
Geplaatst: 21-07-13 13:21
Ik zal het eens navragen bij Wildkamp,waar ik hem gekocht heb. Heel het weiland sproeien zal niet gaan,maar een groot gedeelte toch wel. Ik zei gister toch dat ik de regen en onweers buien eerder verwacht dan woensdag? ik heb gelijk! nu komt het dinsdag avond al,net wat ik dus al verwachtte.Yeahh. En het worden fikse buien hoor.
Sjors
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-13 13:53
Jeetje het is echt extreem warm vandaag Echt geen zin om ook maar iets uit te voeren , zelfs niet gaan zwemmen
Effe de bloembakken allemaal water gevoerd,die wind is gewoon een woestijnwind. Is gewoon warm!ik wil het windje van gister terug.Nou ja nog 2 dagen en dan barst het los.