Ik droom wel eens dat ik de gate uit kom lopen op PDX en dat Shea daar dan staat Droom jij toch realistischer!
Heb gister een brief geschreven voor Shea maar nu ik het nog eens over lees is het misschien een beetje emo... Dus twijfel nog of ik het ga sturen Anders is het gewoon een manier geweest om het van me af te schrijven
miekel92
Geplaatst: 03-04-14 11:37
Het gewoon van je afschrijven kan ook lekker zijn toch?:) Ben benieuwd of je droom voorspellend was SpeechLess!
Ik heb besloten om Reinaldo Dennes ook maar een brief te sturen. Natuurlijk zijn andere ook vrij om dit te doen! Maar nu.. Wat is ook weer belangrijk om op de envelop te zetten?
Het adres en cijfer van de betreffende persoon/gevangenis natuurlijk. Moet je op de envelop ook nog ergens je eigen adres vermelden? En moet je op de brief zelf ook nog het adres van de gevangene en/of je eigen adres vermelden? Ik stuur wat foto's mee, moet ik daar nog iets bijzonders opzetten?
Ik zet zowel op de enveloppe als op de brief mijn adres (heb geen idee of ze de enveloppe krijgen namelijk?). Het adres van de inmate alleen op de enveloppe. Op elke foto schrijf ik de naam + inmatenummer!
de envelop krijgen ze gewoon.. heb het eens gevraagd omdat ze elke keer een ander kleurtje krijgen, en ik het anders vet zonde vind van mn dure envelopjes!
miekel92
Geplaatst: 03-04-14 22:38
Ah jammer Speechess! Ik heb net mn vriend aangestoken geloof ik hij wil ook gaan mailen:)
Mijn mama heeft dus nog niet terug geschreven aan noahs vriend dus ik krijg zolang ook geen brief -.- hoop dat hij gewoon stuurt !!
Anoniem
Geplaatst: 08-04-14 14:32
Ik heb post!! Van noah en allen !
Wat wel heeel raar is: noah heeft mijn laatste brief niet ontvangen en allen heeft de valentijnskaart, kerstkaartjes en laatste brief ook niet ontvangen.. :/
Er zat zelfs een afscheidsbrief bij omdat hij dacht dar ik nier meer wou schrijven.. :/ gauw die brief op de post dus doen, even doorschrijven vannacht!