Oho, een EK-topic! Ik kom mee supporteren, maar dan vooral voor België! Maar ook voor Nederland en Noorwegen 3 juni moet België tegen Turkije spelen, een belangrijke match!
PSV verhuurt Nijland aan NEC Uitgegeven: 25 mei 2011 12:13 Laatst gewijzigd: 25 mei 2011 12:14 NIJMEGEN - Stef Nijland speelt komend seizoen voor NEC. Dat meldt de Nijmeegse voetbalclub woensdag op de website. De aanvaller komt op huurbasis over van PSV
'PSV gaat werk maken van Schaars' Uitgegeven: 23 mei 2011 21:32 Laatst gewijzigd: 24 mei 2011 08:55 AMSTERDAM – PSV gaat serieus proberen Stijn Schaars over te nemen van AZ. De middenvelder staat in Alkmaar tot medio 2012 onder contract, maar heeft aangegeven open te staan voor een vertrek.
Oho, een EK-topic! Ik kom mee supporteren, maar dan vooral voor België! Maar ook voor Nederland en Noorwegen 3 juni moet België tegen Turkije spelen, een belangrijke match!
Welkom! België heeft trouwens een fijn team, ik zal echt boos worden als ze het niet halen..
LYSANNO
Geplaatst: 25-05-11 14:44
Mijn examen is klaaaar, eindelijk
Zijn veel afmeldingen voor oranje. Tja zijn maar oefenwedstrijdjes
Demy de Zeeuw overweegt een Russisch avontuur. Spartak Moskou maakt zijn belangstelling in de Ajax-middenvelder concreet, zo meldt De Telegraaf woensdag.
De Russische club vliegt woensdag nog naar Amsterdam, waar onderhandelingen met Ajax op het programma staan. De Zeeuw staat volgens de ochtendkrant open voor een transfer naar de club die voor het laatst kampioen werd in 2001.
De Zeeuw stond onder Frank de Boer lang niet altijd in de startopstelling. De middenvelder speelde dit seizoen 27 wedstrijden, waarvan 19 als basisspeler. Gezien de komst van Theo Janssen moet hij vrezen dat deze aantallen alleen maar teruglopen.
Ajax heeft laten weten bereid te zijn om mee te werken aan een transfer, mits het juiste bedrag op tafel komt. De Zeeuw, die nog tot 2013 onder contract staat, gaf eerder al aan nog eens een financiële klapper te willen maken. "Ik wil ooit een mooie buitenlandse transfer maken. En met Ajax achter je naam gaat dat nu eenmaal makkelijker", zei hij bij zijn entree in 2009.
De vraagprijs van De Zeeuw bedraagt naar verluidt zo'n zes miljoen euro. Het geïnteresseerde Fenerbahçe kon daar in de winterstop niet aan voldoen, maar Spartak heeft er geen moeite mee om grote bedragen op tafel te leggen. De Zeeuw zou in Moskou een veelvoud van zijn huidige Ajax-salaris kunnen verdienen.
Naja, ik kan 't wel begrijpen, je hebt 3 middenvelders nodig en je hebt Janssen, Eriksen, Anita, Enoh, de Jong, de Zeeuw, Lodeiro, (Lindgren, Sneijder). Worden dus waarschijnlijk Janssen, Eriksen, Anita/de Jong en ik verwacht Enoh en Lodeiro als veelgebruikte middenvelderwissels (zal wel geen woord zijn )
Goeie Ik had het gister ook al over Denemarkers, gaat echt goed hiero Lodeiro was zondag trouwens echt goed, zo zonde dat ie vorig jaar op 't wk z'n middenvoetsbeentje brak en eeeindelijk weer mocht trainen en 'm toen opnieuw brak
Haha, ben gelukkig niet de enige dus Mijn t9 op m'n telefoon kent Denemarker ook gewoon Wedstrijd van vannacht wordt niet uitgezonden, hoef ik m'n wekker ook niet te zetten