Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoe komen ze erop pfff Jolliegirl schreef:F_Orumster schreef:hoe dan. Is jouw auto van karton? Bijzonder fanatiek moeten ze zijn geweest!
Jolliegirl, goedzo. Ik vond het wat pittig staan, maar als jullie elkaar goed kennen dan interpreteert ze het vast ook goed.
Contrastvloeistof "versterkt" het beeld van de darmen en bloedvaten, waardoor afwijkingen beter zichtbaar kunnen worden.
Sorry als dit zo is overgekomen.
Ik ben soms nogal direct in mijn vragen die dan puur uit interesse zijn.
(ja overdrijving voor de de duidelijkheid)
gebruiken om het duidelijk te maken dat het een vriendelijke vraag is dat ook niet goed, want is voortaan negatief heb ik geleerd. Dus mijn
daarboven ook net wie het leest.
juval schreef:neem honden zeiden ze, dat is leuk zeiden ze![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
er zat kennelijk een konijn onder de auto of motorkap.
Roosch schreef:_chou schreef:Ik ben mijn studentenov vergeten en moet nu betalen om naar school te gaan. Goede les om voortaan te controleren of ik mijn ov-kaart bij me heb.
Als ik me niet vergis kun je bezwaar aantekenen en passen ze dan coulance toe 1 keer per jaar!
flooooo schreef:juval schreef:neem honden zeiden ze, dat is leuk zeiden ze![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat voor hond heb jij in hemelsnaam? Dat is geen Jack russel denk ik?
juval schreef:neem honden zeiden ze, dat is leuk zeiden ze![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
(uitleg smiley, geen gniffel maar een tanden bijtende oeps)Foaly schreef:juval schreef:neem honden zeiden ze, dat is leuk zeiden ze![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zijn dit jouw honden?
flooooo schreef:juval schreef:neem honden zeiden ze, dat is leuk zeiden ze![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat voor hond heb jij in hemelsnaam? Dat is geen Jack russel denk ik?
) en geen leiding en na vele valpartijen van zijn wiebelige iele bazin nu eindelijk bij een fijne baas.

gelukkig vonden mn docenten dat ook best, maar denk dat het wel meer energie heeft gekost dan nodig was. Ik had beter mijzelf minder kunnen pushen en weg kunnen gaan ipv te blijven.