Vandaag is een goeie dag heb ik vannacht beslist en niemand zal die verpesten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Helemaal niks! Zelfs niet aan het kind dat de winkel op zijn kop zette door zijn zakje pistolets door de rijen te gooien al krijsend en ook niet aan de groep die mijn winkelkar wou aanslaan en ruilen voor 20 cent ipv de 50 cent die erin zat![]()
MarlindeRooz schreef:Suzanne F. schreef:Mijn ergernis is dat Bokt blijkbaar linkse censuur toepast. Had ik niet verwacht van een objectief forum. Beetje jammer.
Vertel!
Suzanne F. schreef:Nee want dan krijg ik een OW.
Maar ik kreeg een pb dat een bericht van mij verwijderd was. Terwijl dat gewoon aan de hand van cijfers de waarheid was.
Suzanne F. schreef:Denise: Omdat de waarheid blijkbaar niet gezegd mag worden. Er mag onder geen beding gewezen worden naar asielzoekers of mensen uit landen waarvan duidelijk meer criminaliteit komt. Dus dat wordt gecensureerd.
MarlindeRooz schreef:Suzanne F. schreef:Denise: Omdat de waarheid blijkbaar niet gezegd mag worden. Er mag onder geen beding gewezen worden naar asielzoekers of mensen uit landen waarvan duidelijk meer criminaliteit komt. Dus dat wordt gecensureerd.
Had je het ook onderbouwd met bronnen? Want dan blijft het meestal wel staan!
denisesilver schreef:Maar hoezo is die censuur per definitie de schuld van links? Die haten juist censuur. Als iemand die links stemt vind ik het zelf bloedirritant als posts worden verwijderd, ook als er eventueel misinformatie in staat. Dan kan je op argumenten niet fatsoenlijk ingaan of weerleggen, of simpelweg aanhoren.
juval schreef:Little_Gift schreef:Helemaal niks! Zelfs niet aan het kind dat de winkel op zijn kop zette door zijn zakje pistolets door de rijen te gooien al krijsend en ook niet aan de groep die mijn winkelkar wou aanslaan en ruilen voor 20 cent ipv de 50 cent die erin zat![]()
respect
Zebrastreep schreef:Weer helemaal van streek en paniekaanval en hartklachten Voor de zoveelste keer de spoed gebeld omdat mijn ouders het ook niet meer weten ( en ik ook niet)
Ga straks heen voor een afspraak. Vanuit daar kijken of er verder onderzoek nodig is. Ze schuiven het nu op een angststoornis en paniek en dat ik te jong ben. Maar dit trek ik echt niet meer zo.
Zebrastreep schreef:Weer helemaal van streek en paniekaanval en hartklachten Voor de zoveelste keer de spoed gebeld omdat mijn ouders het ook niet meer weten ( en ik ook niet)
Ga straks heen voor een afspraak. Vanuit daar kijken of er verder onderzoek nodig is. Ze schuiven het nu op een angststoornis en paniek en dat ik te jong ben. Maar dit trek ik echt niet meer zo.