Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 17:40

Helemaal niks! Zelfs niet aan het kind dat de winkel op zijn kop zette door zijn zakje pistolets door de rijen te gooien al krijsend en ook niet aan de groep die mijn winkelkar wou aanslaan en ruilen voor 20 cent ipv de 50 cent die erin zat _O-

Vandaag is een goeie dag heb ik vannacht beslist en niemand zal die verpesten _O-

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 18:41

Little_Gift schreef:
Helemaal niks! Zelfs niet aan het kind dat de winkel op zijn kop zette door zijn zakje pistolets door de rijen te gooien al krijsend en ook niet aan de groep die mijn winkelkar wou aanslaan en ruilen voor 20 cent ipv de 50 cent die erin zat _O-

Vandaag is een goeie dag heb ik vannacht beslist en niemand zal die verpesten _O-

respect _/-\o_

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 18:44

Mijn ergernis is dat Bokt blijkbaar linkse censuur toepast. Had ik niet verwacht van een objectief forum. Beetje jammer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 18:44

Suzanne F. schreef:
Mijn ergernis is dat Bokt blijkbaar linkse censuur toepast. Had ik niet verwacht van een objectief forum. Beetje jammer.

Vertel!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 18:47

MarlindeRooz schreef:
Suzanne F. schreef:

Vertel!

Nee want dan krijg ik een OW.
Maar ik kreeg een pb dat een bericht van mij verwijderd was. Terwijl dat gewoon aan de hand van cijfers de waarheid was.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 18:55

Ons zoontje van 4 heeft maat 29 van schoenen met een hoge wreef en een brede voet man wat een ellende om schoenen te vinden

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:07

Hoezo is dat dan per definitie linkse censuur? Daar erger ik me dan weer aan. Altijd dat wijze naar links of naar rechts als je het ergens niet mee eens bent (niet specifiek jij, Suzanne). Ik ben overigens wel benieuwd naar het linkje, mocht je die via pb willen sturen.

Onkruid getrokken en nu een flinke blaar op mijn vinger. En veel te ongezond gegeten de afgelopen twee dagen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:08

Suzanne F. schreef:
Nee want dan krijg ik een OW.
Maar ik kreeg een pb dat een bericht van mij verwijderd was. Terwijl dat gewoon aan de hand van cijfers de waarheid was.

is al heel lang zo...helaas

ik heb me sinds vorige week voorgenomen niet meer te temmen.
Wat van mij word verwijderd of op de vingers word getikt word van een ander toegelaten.

En ik temde al niet vaak, behalve als het echt de spuigaten uitloopt.
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 27-09-25 19:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:09

Denise: Omdat de waarheid blijkbaar niet gezegd mag worden. Er mag onder geen beding gewezen worden naar asielzoekers of mensen uit landen waarvan duidelijk meer criminaliteit komt. Dus dat wordt gecensureerd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:13

Suzanne F. schreef:
Denise: Omdat de waarheid blijkbaar niet gezegd mag worden. Er mag onder geen beding gewezen worden naar asielzoekers of mensen uit landen waarvan duidelijk meer criminaliteit komt. Dus dat wordt gecensureerd.

Had je het ook onderbouwd met bronnen? Want dan blijft het meestal wel staan!

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:16

MarlindeRooz schreef:
Suzanne F. schreef:

Had je het ook onderbouwd met bronnen? Want dan blijft het meestal wel staan!

Nee hoor, ligt eraan wie het zegt.
Ook zonder bronnen een groep slecht wegzetten die nog nooit negatief in het nieuws is geweest, dus ook geen bron van te vinden kan zijn, word toegestaan als bepaalde mensen dat zeggen.

Bij andere zou het met feitelijke bron zonder pardon verwijderd worden

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:17

banketstaaf Suzanne!
Feiten zijn gewoon zo dat asielzoekers veel vaker in de criminaliteit zitten, is zelfs bewezen!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:27

Maar hoezo is die censuur per definitie de schuld van links? Die haten juist censuur. Als iemand die links stemt vind ik het zelf bloedirritant als posts worden verwijderd, ook als er eventueel misinformatie in staat. Dan kan je op argumenten niet fatsoenlijk ingaan of weerleggen, of simpelweg aanhoren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:33

denisesilver schreef:
Maar hoezo is die censuur per definitie de schuld van links? Die haten juist censuur. Als iemand die links stemt vind ik het zelf bloedirritant als posts worden verwijderd, ook als er eventueel misinformatie in staat. Dan kan je op argumenten niet fatsoenlijk ingaan of weerleggen, of simpelweg aanhoren.

Excuus dan bedoel ik alleen censuur. :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:33

Ja ik zie dat ook niet zo. Bij bijvoorbeeld de wolven mag echt veel naars gezegd worden over andere mensen en over dieren. Als dat gedaan wordt in een ander topic wordt het weggehaald.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:38

juval schreef:
Little_Gift schreef:

respect _/-\o_

<3 thanks *\o/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 20:51

Ik heb even de onderbouwende bronnen erbij gezocht van het CBS en het NJI en verzocht om mijn bericht terug te plaatsen met de bronnen erbij. Wat ik schrijf is namelijk gewoon zo.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 21:02

Weer helemaal van streek en paniekaanval en hartklachten Voor de zoveelste keer de spoed gebeld omdat mijn ouders het ook niet meer weten ( en ik ook niet)

Ga straks heen voor een afspraak. Vanuit daar kijken of er verder onderzoek nodig is. Ze schuiven het nu op een angststoornis en paniek en dat ik te jong ben. Maar dit trek ik echt niet meer zo.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 21:09

Zebrastreep schreef:
Weer helemaal van streek en paniekaanval en hartklachten Voor de zoveelste keer de spoed gebeld omdat mijn ouders het ook niet meer weten ( en ik ook niet)

Ga straks heen voor een afspraak. Vanuit daar kijken of er verder onderzoek nodig is. Ze schuiven het nu op een angststoornis en paniek en dat ik te jong ben. Maar dit trek ik echt niet meer zo.

:knuffel: dikke knuffel!!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 21:16

Zebrastreep schreef:

:(:)

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 21:19

Zebra, wat intens naar :knuffel:

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 21:38

Sterkte zebrastreep, klinkt heel naar en eng :(:)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 21:43

Veel sterkte zebrastreep. Hoop dat je snel goede hulp hierin krijgt. :knuffel:

Marcella ik hoop dat ze snel erachter komen wat het is en je weer naar huis kan :knuffel:

Hier 2 ergernissen wat eerder zorgen zijn: 1 van de jongste kattten is al 2 dgn niet thuis gezien en vanavond had mijn paard voor t eerst slokdarmverstopping. Is er m advies van DA zef doorgekomen, maar nu leeft de angst voor herhaling of erger

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 23:49

Dankjewel voor alle lieve reacties. Ik stond al snel weer buiten. Ik heb heel veel last spanning en adrenaline waardoor mijn lijf denkt dat er gevaar dreigt maar er eigenlijk niks aan de hand is. Betekend niet dat de paniekaanvallen zomaar weg zijn, maar wel dat mijn hart reageerd op mijn angst. En de hartoverslagen zijn niks, de ene voelt dat meer als de ander en ik ben mij daar net even te bewust van. Mijn gevoelsmatig torenhoge hartslag viel ook wel mee. Moet wel een plan maken voor het geval ik in paniek raak en even niet weet wat ik moet doen en weer zo overstuur ben dat anderen ook weten wat ze kunnen doen om mij te ondersteunen.

Nu tijd om te slapen , heb daarna nog wel een aantal keer slap gelegen van het lachen en voel mij nu ook rustiger. De rest moet de psycholoog uit gaan vinden waar het weg komt.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 01:14

Ja angst is een rollende sneeuwbal die steeds groter wordt. Zo zie ik het altijd := Dan voel ik iets, word ik onrustig, dan gaat mijn hart sneller en dan wordt het paniek, even kort gezegd. Als je dat eenmaal doorhebt en de handvaten om ermee om te gaan, dan wordt het echt wel weer beter. Maar het begin en het ontdekken van wat er precies aan de hand is kan een lang proces zijn en ik gun je dit echt niet :knuffel:, het is zo poedersuiker.
Gelukkig word je op veel plekken wel heel serieus gekomen zo te horen in al je berichten!

Fijn dat je weer rustiger bent! Hopelijk heb je snel goede hulp.