https://archive.is/YJ2Ht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:
Josien_ schreef:_San87_ schreef:
Die naam was gisteren al heel snel op sociale media gelekt.
Het is echt een belachelijk verhaal en ik denk zelfs dat deze jongen achteraf ook beter af zal zijn met een straf...
Overigens zou ik denken dat het niet mogelijk is om Gynaecoloog te worden als je voor een dergelijke zaak veroordeeld bent.
karuna schreef:Ik vraag me echt zo af en toe af waarom de mentaliteit in oost en west zo ontzettend verschilt. En waarom deze mensen dan het volstrekt "normaal" vinden hun stempel te drukken op een toch andere manier van leven? Is dat arogantie? Toch denken die oosterlingen zijn achterlijk en achtergebleven? Of zijn de mensen uit het oosten te beleefd en fatsoenlijk opgegroeid om eens hun mond open te trekken tot hier en nietverder?
Daphne__ schreef:_San87_ schreef:
Ik ben ook wel benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben voor Nathan/Acid. Die heeft een voorwaardelijke celstraf gekregen voor precies wat hij nu ook doet. Denk dat hij straks in de bak zit, terwijl je ondertussen door een verkrachtende gyneacoloog behandeld kunt worden
karuna schreef:Dat zou echt mijn grootste schrik zijn. Een man die zijn penis ongewenst in een vrouw steekt die dan dadelijk met zijn handen in vaginas van vrouwen mag zitten die er erg kwetsbaar bijliggen dan. En daar heel dik voor betaald wordt En deze dames hebben dan neem ik aan geen keuze om de afspraak te weigeren. Ik vind het echt bizar dat omdat hij "talentvol" is hij een straf ontloopt en juist dat beroep kan gaan uitoefenen, als het Jan of Achmed van de hoek was geweest met beroer vuilnisman of loodgieter dan zal die er zeker niet zo vanaf komen.
Wat als de "talentvol" arts alsnog een keer over de schreef gaat in zijn beroep en er een klacht wordt ingediend. Mag hij dan alsnog vrolijk doorwerken?
_San87_ schreef:Ja, de rechter had beter gewoon een straf kunnen uitspreken. Dit is veel zwaarder voor de man, want nu gaat het publiek zich ermee bemoeien.
Chickyy schreef:Maar ja, zo hebben we ook advocaten die vinden dat vrouwen zich te snel laten verkrachten....
https://nos.nl/artikel/2562190-adverten ... lachtoffer
denisesilver schreef:Altijd eisen behandeld te worden door een vrouwelijke arts.
Heb zin in chips, maar weet dat die hele zak dan leeg gaat. Moet het ook nog gaan halen.
_San87_ schreef:Daphne__ schreef:
Ik ben ook wel benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben voor Nathan/Acid. Die heeft een voorwaardelijke celstraf gekregen voor precies wat hij nu ook doet. Denk dat hij straks in de bak zit, terwijl je ondertussen door een verkrachtende gyneacoloog behandeld kunt worden
Ja, die kans bestaat idd, zegt hij zelf ook. Maar ik waardeer zijn instelling.