Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 12:55

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 12:57

Hoewel ik tegen wraak ben en dergelijke dingen denk ik nu. Mooi toch te zot dat iemand die als beroep gaat krijgen met vrouwen en hun vagina en baarmoeder iemand verkracht en daarmee weg komt omdat hij "talentvol" is. Je zult hem als arts krijgen brrrr

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 12:57

Ticketmaster

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:01

_San87_ schreef:
De naam van de Belgische verkrachtende gynaecoloog in opleiding is gelekt :=

https://archive.is/YJ2Ht

Die naam was gisteren al heel snel op sociale media gelekt.
Het is echt een belachelijk verhaal en ik denk zelfs dat deze jongen achteraf ook beter af zal zijn met een straf...

Overigens zou ik denken dat het niet mogelijk is om Gynaecoloog te worden als je voor een dergelijke zaak veroordeeld bent.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:06

Josien_ schreef:
_San87_ schreef:

Die naam was gisteren al heel snel op sociale media gelekt.
Het is echt een belachelijk verhaal en ik denk zelfs dat deze jongen achteraf ook beter af zal zijn met een straf...

Overigens zou ik denken dat het niet mogelijk is om Gynaecoloog te worden als je voor een dergelijke zaak veroordeeld bent.

Ja klopt, ik las het alleen nu pas en dacht, ik deel t nog even gezien hier best veel verontwaardiging was.

Nee, dat kan idd niet als je een strafblad hebt. Maar de rechter heeft geen straf gegeven, dus er is geen strafblad.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:17

Ik zit te wachten tot medicatie bezorgd wordt. Je kan ze volgen en zien waar ze zijn. Waarom zijn ze serieus om mij heen aan het rijden? Ze zijn serieus van dorp bijna grenzend aan mij naar stad voorbij me gereden, daarna dorp aan weer de andere kant. Echt serieus om me heen aan het rijden en de route veel langer aan het maken.

En ik wil weg en zit dus al een uur te wachten en als het zo doorgaat kan ik nog een uur wachten omdat ze echt alle dorpen pm me heen langsgaan met omweg ipv de snelle route langs mij. Van 1e stop die ik zag naar mij is minder dan 10 minuten en 2e stop vanaf mij is 15 minuten. Van 1 naar 2 rechtstreeks is meer dan 30....

Edit: oh wow volgende dorp nog verder weg. Om bij mij te komen moeten ze straks dus weer door dorpen rijden waar ze al geweest zijn en ze hebben nog maar 3 kwartier.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:37

karuna schreef:
Ik vraag me echt zo af en toe af waarom de mentaliteit in oost en west zo ontzettend verschilt. En waarom deze mensen dan het volstrekt "normaal" vinden hun stempel te drukken op een toch andere manier van leven? Is dat arogantie? Toch denken die oosterlingen zijn achterlijk en achtergebleven? Of zijn de mensen uit het oosten te beleefd en fatsoenlijk opgegroeid om eens hun mond open te trekken tot hier en nietverder?

Het individualisme van leven in de stad vs. Het noaberschap/buurtschap/gemeenschap op het platteland. En inderdaad moet je in de steden hard zijn en je klep durven opentrekken om niet ondergesneeuwd te worden. Aan de andere kant, mijn ouders verhuisden van het ene dorp naar een paar dorpen verderop en zijn jaren met de nek aangekeken. Het is dat ze de buurtsuper hadden overgenomen, anders had men zolang als dat we daar woonden waarschijnlijk nooit een woord tegen ze gezegd.

Uit ellende op mijn “troon” gaan zitten en de rugpijn wordt warempel minder. Heb helaas nog geen geld voor een nieuwe bureau stoel.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 14:47

DuoPenotti schreef:
;(
Dat is niet fijn karuna

Hier maar een kleine ergernis.
De harde wind al de hele week.

De harde wind en het begint langzamerhand echt droog te worden. Er mag wel wat regen vallen van mij.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 14:56

Longfunctie gehad geen verbetering.

En ineens buikpijn.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 14:58

_San87_ schreef:

Ik ben ook wel benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben voor Nathan/Acid. Die heeft een voorwaardelijke celstraf gekregen voor precies wat hij nu ook doet. Denk dat hij straks in de bak zit, terwijl je ondertussen door een verkrachtende gyneacoloog behandeld kunt worden :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:24

Daphne__ schreef:
_San87_ schreef:

Ik ben ook wel benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben voor Nathan/Acid. Die heeft een voorwaardelijke celstraf gekregen voor precies wat hij nu ook doet. Denk dat hij straks in de bak zit, terwijl je ondertussen door een verkrachtende gyneacoloog behandeld kunt worden :=

Ja, die kans bestaat idd, zegt hij zelf ook. Maar ik waardeer zijn instelling.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:29

Dat zou echt mijn grootste schrik zijn. Een man die zijn penis ongewenst in een vrouw steekt die dan dadelijk met zijn handen in vaginas van vrouwen mag zitten die er erg kwetsbaar bijliggen. En daar heel dik voor betaald wordt En deze dames hebben dan neem ik aan geen keuze om de afspraak te weigeren. Ik vind het echt bizar dat omdat hij "talentvol" is hij een straf ontloopt en juist dat beroep kan gaan uitoefenen, als het Jan of Achmed van de hoek was geweest met beroep vuilnisman of loodgieter dan zal die er zeker niet zo vanaf komen.

Wat als de "talentvol" arts alsnog een keer over de schreef gaat in zijn beroep en er een klacht wordt ingediend. Mag hij dan alsnog vrolijk doorwerken?

Edit oneindig veel typefouten
Laatst bijgewerkt door karuna op 03-04-25 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:30

karuna schreef:
Dat zou echt mijn grootste schrik zijn. Een man die zijn penis ongewenst in een vrouw steekt die dan dadelijk met zijn handen in vaginas van vrouwen mag zitten die er erg kwetsbaar bijliggen dan. En daar heel dik voor betaald wordt En deze dames hebben dan neem ik aan geen keuze om de afspraak te weigeren. Ik vind het echt bizar dat omdat hij "talentvol" is hij een straf ontloopt en juist dat beroep kan gaan uitoefenen, als het Jan of Achmed van de hoek was geweest met beroer vuilnisman of loodgieter dan zal die er zeker niet zo vanaf komen.

Wat als de "talentvol" arts alsnog een keer over de schreef gaat in zijn beroep en er een klacht wordt ingediend. Mag hij dan alsnog vrolijk doorwerken?

Nee, dan krijgt hij wel straf en een strafblad.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:31

Nu heeft deze man geen strafblad en geen veroordeling -O- na een klacht? Wat als het dan we wordt weggewuifd want hij is zo "talentvol" ? :r

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:34

Hij is schuldig bevonden, maar krijgt geen straf. Ala hij het weer doet, krijgt hij wel straf.

Alsnog een absurde gang van zaken. Hij had meteen straf moeten krijgen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:36

karuna schreef:
Nu heeft deze man geen strafblad en geen veroordeling -O- na een klacht? Wat als het dan we wordt weggewuifd want hij is zo "talentvol" ? :r

Inmiddels zwerft zijn naam al op internet. Gok zo dat hij inmiddels voor de buhne veroordeeld is :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:41

Ja, de rechter had beter gewoon een straf kunnen uitspreken. Dit is veel zwaarder voor de man, want nu gaat het publiek zich ermee bemoeien.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:45

Dat verhaal.van die gynaecoloog lijkt wel een verzonnen. Bizar dat dit echt is. I3mand met zo weinig respect voor vrouwen zo'n beroep probeert uit te oefenen kan mijn hoofd niet bij.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:49

_San87_ schreef:
Ja, de rechter had beter gewoon een straf kunnen uitspreken. Dit is veel zwaarder voor de man, want nu gaat het publiek zich ermee bemoeien.

Dat is inderdaad wat ik wilde zeggen. Zijn naam zweeft over het internet en ook op zijn social media word hij flink aangepakt.
Ook zonder straf denk ik dat hij dit beroep niet zal kunnen uitoefenen en misschien wel veel meer niet.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:53

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:54

Chickyy schreef:
Maar ja, zo hebben we ook advocaten die vinden dat vrouwen zich te snel laten verkrachten....

https://nos.nl/artikel/2562190-adverten ... lachtoffer

-O-

“Was it really my fault?”
asked the Short Skirt.
“No, it happened with me too,”
replied the Burka.
The diaper in the corner couldn’t even speak.

-Darshan Mondkar

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:57

Altijd eisen behandeld te worden door een vrouwelijke arts.

Heb zin in chips, maar weet dat die hele zak dan leeg gaat. Moet het ook nog gaan halen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 16:04

denisesilver schreef:
Altijd eisen behandeld te worden door een vrouwelijke arts.

Heb zin in chips, maar weet dat die hele zak dan leeg gaat. Moet het ook nog gaan halen.

Waarom altijd eisen?
Oprechte vraag hoor...
De gynaecoloog die mij bij de dood heeft weg gehaald is een man...al zijn collega's hebben ook gezegd was hij er niet had je waarschijnlijk niet meer geleefd...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 16:10

Als jij je er comfortabel bij voelt prima. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen dit aspect van de zorg door een vrouw willen laten uitvoeren. Vooral na dit nieuws.

Edit: bedoelde echt gericht gynecologie. Overige zorg zou mij ook aan mijn achterste roesten :')
Laatst bijgewerkt door denisesilver op 03-04-25 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 16:10

_San87_ schreef:
Daphne__ schreef:

Ja, die kans bestaat idd, zegt hij zelf ook. Maar ik waardeer zijn instelling.

Oh, ik zeker ook! Heb de vorige keer nog gedoneerd voor de boete die hij kreeg :+ Vind het echt een held, dat hij het gewoon weer doet, ondanks de risico's voor hem.