Geplaatst: 13-07-25 13:18
Marcella schreef:
Klopt en duur.
En nu ga ik heel verwend klinken fruit uit de winkel is niet te eten.
Dat is niet verwend, maar gewoon een feit. Uit eigen tuin is zowel groente als fruit het allerlekkerste, omdat er tenminste smaak aan zit. Die droge, oude, smaakloze zooi uit de supermarkt is echt niet lekker (of de volgende dag al zwaar beschimmeld).
denisesilver
Geplaatst: 13-07-25 13:54
Wat vet Ryukapple!
De bijen zijn nu al blij met de ereprijs die ik gisteren heb gehaald en ze staan nog niet eens in de grond.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 13-07-25 14:44
Mooi!
Ik heb mijn schuur opgeruimd.
En mijn trap is weer mooi wit. (vanaf een afstandje dan )
Vandaag behendigheidswedstrijd op de hondenschool en had speciaal ervoor mijn vakantie verzet met een week en wat een dag. Ondanks dat het erg warm was, wel 'ff' 3 foutloze rondes gelopen en daarmee 1e geworden. Ben zo ontzettend trots en wat een begin van de vakantie!!!
Laatst bijgewerkt door _Jody_ op 13-07-25 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt
luuntje
Geplaatst: 13-07-25 17:22
Gaaf die zeearend.
En vers fruit en groente is zoveel lekkerderan uit de supermarkt. Ik koop dan ook alleen in het seizoen aardbeien en frambozen bij een boer/kweker.
Hutcherson
Geplaatst: 13-07-25 17:52
Bedacht dat we in december een paar daagjes naar Zwitserland gaan. Nu moeten we dus go to places gaan uitzoeken en dat vind ik nooit echt heel tof om te doen.
Little_Gift
Geplaatst: 13-07-25 18:59
Moet dit dan wel in dit topic? Of past dit dan beter in het ergernis of stom topic?
Marcella
Geplaatst: 13-07-25 19:17
Gehakt balletjes zijn super lekker geworden. Wel de hele middag mee bezig, maar gelukt.
Ik heb vandaag toch bij een paard gekeken. Precies hetgeen wat ik absoluut niet zoek omtrent geslacht en kleur. Maar de klik, die is duidelijk.
Deze week ook nog bij één kijken die voldoet aan al mijn wensen. Maar als die klik er niet is, zoals met deze? Dan is het o zo jammer van die wensenlijstje, maar die gooi ik dan wèl overboord.