Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

TessaxQuincy schreef:Dat ik nou niet zo goed weet wat ik moet doen, vrijdagavond iemand bericht gestuurd, waar ik maanden niet mee heb gepraat, vervolgens wat heen en weer geappt. Toen vroeg ze hoe het met mij ging. Ik reageer daarop en gewoon geen reactie meer, ze heeft het gelezen, ze is al heel veel online geweest en ze bekijkt m'n story ook gewoon. Nu weet ik niet wat ik moet doen.

Klacht ligt nu bij dpd uiteraard, als bezorger het nou echt bij de buren had afgeleverd tot daaraan toe, maar andere kant van het dorp
TessaxQuincy schreef:TessaxQuincy schreef:Dat ik nou niet zo goed weet wat ik moet doen, vrijdagavond iemand bericht gestuurd, waar ik maanden niet mee heb gepraat, vervolgens wat heen en weer geappt. Toen vroeg ze hoe het met mij ging. Ik reageer daarop en gewoon geen reactie meer, ze heeft het gelezen, ze is al heel veel online geweest en ze bekijkt m'n story ook gewoon. Nu weet ik niet wat ik moet doen.
En helaas nog steeds altijd stilte, ik heb de neiging om haar gewoon een berichtje te sturen. Maar anderen zeggen gewoon afwachten.
Cer schreef:kosten intake paradontoloog...sjeeeeeses zeg...
tuurlijk heb ik vorig jaar verzekering omlaag gedraaid om te besparen... nou... superhandig..

Siersma schreef:Ja die zijn heel duur idd. Laatst een controle daar gehad. Even prikken en praten en klaar. Kostte 138€ voor een half uurtje. En ik heb dan ook nog maar de helft want ik heb boven een kunstgebit
Cer schreef:Siersma schreef:Ja die zijn heel duur idd. Laatst een controle daar gehad. Even prikken en praten en klaar. Kostte 138€ voor een half uurtje. En ik heb dan ook nog maar de helft want ik heb boven een kunstgebit
De intake (dus alleen de intake, nog geen behandeling) staat nu op de offerte voor 650 euro om en nabij. Ik hoop te kunnen besparen omdat mijn tandarts afgelopen jaar rontgenfotos heeft gemaakt..
Daarna volgt er eventueel een behandeling..
Ik kan me voorstellen dat mensen dit laten zitten vanwege de kosten..