Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:M_D_H schreef:Ik heb al weer een aantal pb's ontvangen mbt track en trace en pakketjes die bij eventuele buren bezorgd zijn.
Misschien ga ik die vanavond nog in het topic zetten, en anders wordt dat morgen ochtend, ik kom net weer terug van een uitvaart (tweelingzus van mijn schoonmoeder, die in maart overleden is, is afgelopen zondag overleden) dus ik ben nog lichtelijk... Emotioneel
Hopelijk is dit inmiddels gelukt en kunnen we nog genieten van een aantal pakketten op deze zondag.
Citaat:@Topsylover, jouw pakket is bij de buren op nummer 189 bezorgd!
Citaat:Castilja, jouw pakket gaat maandag aankomen (ik heb je ook een pb gestuurd hierover, geen idee waarom eigenlijkdus die mag je negeren
)
Citaat:@Lous, jouw pakket kan je ophalen bij het PostNL punt van Repair House
Yonker schreef:Oke de pen die erbij zat bleek uvlicht te zijn, dus er was een bericht opgeschreven met zo'n pen die je alleen met UV licht ziet. Daar kon ik heen appen, de woordpuzzel is opgelost:
[ [url=m/XLnsoi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Woord is geappt naar het telefoonnummer, daar kreeg ik antwoord van:
Ik val in de categorie senoir ondanks dat ik nog geen 30 ben.
En het lijnenspel geeft de uitkomst Utrecht:
[ [url=m/Wpcm48.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu moet ik dus nog gaan speuren wie mijn Santa is, ik weet alleen niet of ik de hints van de andere enveloppen ook nog open moet maken of dit hints zijn als ik er niet uit kwam
AfricanLady schreef:Ik heb gepuzzeld was even rocketscience maar toen ik eenmaal doorhad hoe het moest was het erg leuk
Linnie050
Jij woont bij de Veluwe en je houd van kerst en delftsblauw
Ben jij mijn ss?
[ [url=m/C2VckZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Linnie050 schreef:Ja klopt ik ben jou ss
Ik hoop trouwens dat je in de tussentijd niet al zelf een agenda had gehaald
AfricanLady schreef:Ik heb gepuzzeld was even rocketscience maar toen ik eenmaal doorhad hoe het moest was het erg leuk
Linnie050
Jij woont bij de Veluwe en je houd van kerst en delftsblauw
Ben jij mijn ss?
[ [url=m/C2VckZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Mijn muisjes vertrouwen slangen niet zo, dus ik vind slangen geen leuke huisdieren haha.
Kijk hoe schattig, dat ga je toch niet opeten:
[ [url=m/qtqmlG.jpg]Afbeelding[/url] ]