Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Castilja schreef:Ik ben gaan zwemmen in open water met lenzen in en mijn ogen worden nu felrood na een dag lenzen dragen. Ik heb hele slechte ogen dus moet een bril op of lenzen in, maar die bril vind ik vervelend en lelijkMaar ja ontstoken ogen is ook niet alles lol
Zijn het maandlenzen? Indien ja: gelijk weggooien en nieuwe pakken.
En als je morgen nog last hebt zou ik gelijk de oogarts bellen.
[***] schreef:Bang, er stond iemand op mijn deur te rammen. Was me aan het klaarmaken om te douchen dus moest eerst kleren aantrekken en toen stond er iemand voor de gemeenschappelijke voordeur, maar het aankloppen was binnen?
Waarom woon ik niet gewoon in een normale veilige wijk
Telpeva schreef:[***] schreef:Bang, er stond iemand op mijn deur te rammen. Was me aan het klaarmaken om te douchen dus moest eerst kleren aantrekken en toen stond er iemand voor de gemeenschappelijke voordeur, maar het aankloppen was binnen?
Waarom woon ik niet gewoon in een normale veilige wijk
Vervelend manwaren het je gekke buren weer?
Asvinia schreef:Kookaburra schreef:Mijn instagram is ineens geblokkeerd voor bijna een weekReden klopt niet. Dus ik heb het gemeld. Nu hopen dat ze redelijk snel reageren.
Dat heb ik een tijd terug ook gehad, continu gemeld.. niets. Nooit reactie gehad en kon mooi afwachten
Sherivey schreef:Castilja schreef:Ik ben gaan zwemmen in open water met lenzen in en mijn ogen worden nu felrood na een dag lenzen dragen. Ik heb hele slechte ogen dus moet een bril op of lenzen in, maar die bril vind ik vervelend en lelijkMaar ja ontstoken ogen is ook niet alles lol
Eens met poes.
Ik heb ooit (was heel stom van me) mijn lenzen terug in gedaan met vieze vingers van werken met paarden. Nog anderhalve week met pijnlijke ogen door gelopen tot ik amper nog licht kon verdragen. Had om 16u een afspraak bij de HA. Die heeft de oogarts in het ziekenhuis gebeld of ze nog even kon blijven, want was spoed.
Oogarts zei dat als ik langer had gewacht met langskomen, er een vrij grote kans was dat ik blind was geworden.
Sherivey schreef:Castilja, je ogen zijn best kwetsbaar en vrij belangrijk. Dus bij twijfel gewoon nieuwe lenzen of de arts bellen.
Nou heb ik heel vaak geïrriteerde of licht ontstoken ogen (hooikoorts). Maar weet nu wel wanneer ik aan de bel moet trekken.