Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 21:55

Hier ook bestel ergenis.

Nieuwe sandalen voor mn broer besteld, dikke week geleden.

Wel bevestiging gehad van bestelling èn betaling, maar de rest blijft nu uit. De één tot vijf werkdagen, zijn ook voorbij. Dus mijn geduld ook wel een beetje.

Zul je net zien, krijg ik ze binnen... Terwijl het rotweer is!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 21:59

Dezelfde schoenen dan die ik al had, weer besteld. Gezocht op artikelnummer oid wat in de schoen staat.
Zijn ze binnen, ander nummer al? (Maar zit 2 jaar tussen dus misschien daarom?)
Oude schoen: maat 38 UK 4,5
Nieuwe schoen: maat 38, UK 5
????????

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 22:02

Ik erger me aan mijzelf.

Hard gesport, kom thuis en wil een lekkere pot verse munt thee maken. Vol verwachting en blijdschap schenk ik in en...... Ik heb thee met munt en een paar takjes koriander gemaakt.

Woeps, dacht dat ik twee takjes oude munt opmaakte samen met de nieuwe, was dus koriander :')

Smaakt ehm... Bijzonder :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 22:05

poes schreef:
Castilja schreef:
Ik ben gaan zwemmen in open water met lenzen in en mijn ogen worden nu felrood na een dag lenzen dragen. Ik heb hele slechte ogen dus moet een bril op of lenzen in, maar die bril vind ik vervelend en lelijk :+ Maar ja ontstoken ogen is ook niet alles lol

Zijn het maandlenzen? Indien ja: gelijk weggooien en nieuwe pakken.
En als je morgen nog last hebt zou ik gelijk de oogarts bellen.

Eens met poes.

Ik heb ooit (was heel stom van me) mijn lenzen terug in gedaan met vieze vingers van werken met paarden. Nog anderhalve week met pijnlijke ogen door gelopen tot ik amper nog licht kon verdragen. Had om 16u een afspraak bij de HA. Die heeft de oogarts in het ziekenhuis gebeld of ze nog even kon blijven, want was spoed.
Oogarts zei dat als ik langer had gewacht met langskomen, er een vrij grote kans was dat ik blind was geworden. :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 22:23

Ik heb 2 bestel ergernissen..
Mijn steam deck komt eindelijk en die wordt hopelijk bezorgd maar dan moet ik werken dus dan moet ik de hele dag wachten tot ik thuis ben..
En mijn 2e is dat ik net nagellakken heb besteld en die komen waarschijnlijk woensdag pas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 22:42

Bang, er stond iemand op mijn deur te rammen. Was me aan het klaarmaken om te douchen dus moest eerst kleren aantrekken en toen stond er iemand voor de gemeenschappelijke voordeur, maar het aankloppen was binnen?
Waarom woon ik niet gewoon in een normale veilige wijk :?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 22:45

Mijn zus die denkt dat ik google ben ofzo en voor elk ding belt ipv zelf eerst te googelen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 22:53

[***] schreef:
Bang, er stond iemand op mijn deur te rammen. Was me aan het klaarmaken om te douchen dus moest eerst kleren aantrekken en toen stond er iemand voor de gemeenschappelijke voordeur, maar het aankloppen was binnen?

Vervelend man :\ waren het je gekke buren weer?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 22:55

Klote NS, we stonden eerst even stil maar dat duurde nog langer. Uiteindelijk gingen we wel maar heel traag en stopte we weer en toen weer verder.
Ik heb er 1 uur extra langer over gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 23:00

Telpeva schreef:
[***] schreef:

Vervelend man : waren het je gekke buren weer?

Degene die voor de deur stond kende ik niet, hij heeft mij ook niet gezien denk ik. Nu onder mijn deken in bed gekropen want daar kan ik mezelf wijsmaken dat ik relatief veilig ben :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 00:06

Mijn hele planning over de kop. Bedankt NS -O-

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 06:10

Heb nog geen minuut geslapen en morgen (of eigenlijk vandaag) moet ik nog de hele dag werken :')

Niets wat ik doe werkt... soms heb je helaas zo'n nacht :(

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 06:18

Dat ik na 1 dag al geen uitdaging meer heb in de thuiszorg. En daar zit ik verplicht de komende twee schooljaren _O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 06:25

Mijn instagram is ineens geblokkeerd voor bijna een week >;) Reden klopt niet. Dus ik heb het gemeld. Nu hopen dat ze redelijk snel reageren.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 06:31

Kookaburra schreef:
Mijn instagram is ineens geblokkeerd voor bijna een week >;) Reden klopt niet. Dus ik heb het gemeld. Nu hopen dat ze redelijk snel reageren.

Dat heb ik een tijd terug ook gehad, continu gemeld.. niets. Nooit reactie gehad en kon mooi afwachten _-:(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 06:48

Asvinia schreef:
Kookaburra schreef:

Dat heb ik een tijd terug ook gehad, continu gemeld.. niets. Nooit reactie gehad en kon mooi afwachten _-:(

Dan zie ik de bui hier ook al hangen -O-

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 07:05

Sherivey schreef:
Castilja schreef:
Ik ben gaan zwemmen in open water met lenzen in en mijn ogen worden nu felrood na een dag lenzen dragen. Ik heb hele slechte ogen dus moet een bril op of lenzen in, maar die bril vind ik vervelend en lelijk :+ Maar ja ontstoken ogen is ook niet alles lol

Eens met poes.

Ik heb ooit (was heel stom van me) mijn lenzen terug in gedaan met vieze vingers van werken met paarden. Nog anderhalve week met pijnlijke ogen door gelopen tot ik amper nog licht kon verdragen. Had om 16u een afspraak bij de HA. Die heeft de oogarts in het ziekenhuis gebeld of ze nog even kon blijven, want was spoed.
Oogarts zei dat als ik langer had gewacht met langskomen, er een vrij grote kans was dat ik blind was geworden. :=

Jullie maken me bang ;( Ik heb wel vaker gerommel met mijn ogen, ik heb mezelf ervan overtuigd dat ze wel tegen een stootje kunnen maar da's gewoon onzin natuurlijk. De roodheid is alweer een stuk minder na een nacht, maar toch de opticien om nieuwe lenzen gevraagd na jullie berichtjes. Ik heb een behoorlijke afwijking dus zijn halfjaar lenzen, maar aangezien ik begin volgend jaar naar een lensvervanging (als in; van je echte oog) ga kijken kan een extra paar nu wel ff. Anyway, hopen dat het allemaal mee valt.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 07:06

Wakker worden met pijn in mn rug, de slechte dag van gisteren lijkt over te gaan in vandaag -O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 07:12

Castilja, je ogen zijn best kwetsbaar en vrij belangrijk. Dus bij twijfel gewoon nieuwe lenzen of de arts bellen.

Nou heb ik heel vaak geïrriteerde of licht ontstoken ogen (hooikoorts). Maar weet nu wel wanneer ik aan de bel moet trekken.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 07:27

Sherivey schreef:
Castilja, je ogen zijn best kwetsbaar en vrij belangrijk. Dus bij twijfel gewoon nieuwe lenzen of de arts bellen.

Nou heb ik heel vaak geïrriteerde of licht ontstoken ogen (hooikoorts). Maar weet nu wel wanneer ik aan de bel moet trekken.

Ja exact, daarom nu ook gewoon nieuwe lenzen besteld!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:04

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Wil eigenlijk een mooie handtas maar geen idee waar ik een vegan / duurzame vind onder de 80 euro. :=

Bol?

Op de markt?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:06

MarlindeRooz schreef:
Wil eigenlijk een mooie handtas maar geen idee waar ik een vegan / duurzame vind onder de 80 euro. :=

Vinted? Is ook al wat duurzamer en soms staan er zo goed als nieuwe of volledig nieuwe op?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:36

Shenavallie schreef:
_San87_ schreef:

Bol?

Op de markt?

Of de kringloop, helemaal hip! Of Vinted.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:18

droes abces is inmiddels mega maar nog niet stuk, vandaag komt de DA om het open te maken. Maar nu heb ik waarschijnlijk geen auto want die moet zo naar de apk (oh en manlief moet vandaag in antwerpen werken dus is met collega mee). Op zich allemaal geen groot probleem maar toch niet fijn.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:44

Vannacht wakker geworden met een acute ooronsteking. -O- Rest van de nacht amper geslapen. Gelukkig doe ik niet zulk verantwoordelijk werk en hoef ik pas om 11u te beginnen.