Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-22 17:25

Hadden wij laatst ook gedaan. Maar moesten nu een stuk rijden dus dan maar weer vol gooien..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 18:21

Naja ik weet niet hoelang jullie met een tank doen. Maar ik heb me auto voor het werk nodig en moet wel elke 2 weken tanken. Nu heb gelukkig vrijdagochtend nog voor 2.10 getankt, smiddags was het al 2.14 en net al 2.18. Maar nu elke keer mijn tank vol gooien omdat je bang bent dat de prijzen stijgen, heeft dan ook niet veel nut. -O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 18:34

Ik hoef gelukkig niet zo vaak te tanken. Ik zit nog op school dus pak voornamelijk het ov. Ik denk dat ik 1x per 3 weken mijn tank volgooi, ongeveer elke 500 kilometer
Laatst bijgewerkt door LiannePuthzy op 05-03-22 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 18:34

nicole_floor schreef:
Naja ik weet niet hoelang jullie met een tank doen. Maar ik heb me auto voor het werk nodig en moet wel elke 2 weken tanken. Nu heb gelukkig vrijdagochtend nog voor 2.10 getankt, smiddags was het al 2.14 en net al 2.18. Maar nu elke keer mijn tank vol gooien omdat je bang bent dat de prijzen stijgen, heeft dan ook niet veel nut. -O-

Normaal 1.5 week als ik aan het werk ben....
Momenteel moet mijn zusje mijn auto tanken, maar die rijd er nu ook mee rond :Y)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 18:40

Aan mijn ruin die buiten het oude bij elkaar geveegde hooi eet en 3 meter verder een ruif vol met vers hooi.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 19:02

Dat op bijzondere weinig zo’n 20 tot 50 procent van de mensen tegenwoordig iets naars heeft waardoor ze in de trein geen mondkapje op kunnen. Sommige proberen het nog maar redden het alleen over de mond.

Echt heel zielig voor al die zieke mensen die onder de uitzonderingsregels vallen. :(:)

Wel diep respect voor de mensen die het nog proberen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 19:08

MarlindeRooz schreef:
Dat op bijzondere weinig zo’n 20 tot 50 procent van de mensen tegenwoordig iets naars heeft waardoor ze in de trein geen mondkapje op kunnen. Sommige proberen het nog maar redden het alleen over de mond.

Echt heel zielig voor al die zieke mensen die onder de uitzonderingsregels vallen. :(:)

Wel diep respect voor de mensen die het nog proberen.

Aanstelleritis is een serieuze aandoening :+ ik ken mensen met een hele zware longaandoening die zelfs een mondkapje dragen zonder te klagen ondanks dat ze het wel benauwd hebben

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 19:10

Het wappie-virus gaat hard rond ja! :j

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 19:17

MarlindeRooz schreef:

Heel veel mensen beginnen gewoon lak te krijgen inderdaad, waarom in het ov wel een kapje dragen terweil het nergens anders meer hoeft? (Ik draag trouwens gewoon braaf een masker in het ov)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 19:19

LiannePuthzy schreef:
MarlindeRooz schreef:

Heel veel mensen beginnen gewoon lak te krijgen inderdaad, waarom in het ov wel een kapje dragen terweil het nergens anders meer hoeft? (Ik draag trouwens gewoon braaf een masker in het ov)

Ik merk ook dat de mensen die echt geen mondkapje kunnen dragen (onder andere ik) meestal wel een faceshield dragen. Gaat bij mij ook niet altijd goed maar meestal draag ik hem wel.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 19:30

Dat ik zo'n moeite heb met figuurreeksen, cijferreeksen en verbale anologieën... laat ik dat nou net nodig hebben volgende week woensdag... stress me al helemaal rot voor die testen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 19:40

LiannePuthzy schreef:
MarlindeRooz schreef:

De redenatie is dat mensen die alsnog risicogroep zijn niet het OV kunnen mijden. Dus daarom nog een mondkapje daar.

Ik vind het zelf ook achterlijk, maar het is wel de regel. En zeker als het druk is houd ik hem op.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 19:43

Niet gehandicapte mensen die half en schuin op een parkeerplaats voor gehandicapten gaan staan.... Heb je dan echt geen fatsoen..

Oh en mensen met oogkleppen zonder eigen denkvermogen 8)7

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:17

Overprikkeld en met hoofdpijn eerder naar huis gaan vanaf je vriend. Nadat je daar heerlijk hebt geslapen afgelopen nacht.

Thuis komen met harde muziek van boven en met raam dicht beukende muziek van naast me. :roll:

Nog 25 dagen…

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:21

Sommige “influencers” met paarden. Hartstikke veel volgers, populair doen en weet ik veel, maar het paardenwelzijn…

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:24

Vandaag een slechte dag, ontzettend moe, slecht geslapen val de hele tijd een paar secondes in slaap op de bank. Ook last van mn gezicht en mn hooft pffff… zo ontzettend moe. Lang niet zo een slechte dag gehad pfff

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:35

1 of andere buurkat (komen zelden op ons terrein) nu al paar nachten op rij tegen onze achterdeur+kattenluik sproeit. De hele bijkeuken stink uur in de wind. :r

Alles van onder tot boven gesopt, binnen en buiten, urine off spray, maar ruik het nog een beetje. :\

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:41

Dries is nu officieel vermist :( :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:49

fotolijstje schreef:

Ah nee :(

Hopelijk komt hij alsnog snel naar huis!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 21:02

fotolijstje schreef:

Ik was even in de war, maar dries is jou kat en dries is ook een papegaai.

Heb je hem al aangemeld overal?
Amivedi? Fb groepen, dorpsapp oid?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 21:03

Dat gaan we vanavond doen, ik moet eerst terugkomen van werk!
Ik hoop echt zo ontzettend erg dat die vast zit in een schuur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 22:33

Hele dag gaat het alleen maar in een stijgende lijn beter met me, lig rustig op de bank tv te kijken en beland ineens in een vreselijke kriebelhoest bui waar ik echt even van in de stress schoot omdat ik er ff niet uit kwam |(
Oke corona nou weten we het wel, nu heb ik alles gehad kan je nu gewoon verdwijnen alsjeblieft? |o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 22:40

Mijzelf, waarom ga ik een enge film kijken als ik in mn eentje ben...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 22:40

Waarom is er niks op tv...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 22:45

nicole_floor schreef:

Ik heb vorige maand in een week 3x aan de pomp gestaan vanwege mijn werk :'). Kon wel huilen want moet het natuurlijk zelf voorschieten. Ik kan gelukkig nog in Duitsland tanken, dat is ietsjes beter dan de Nederlandse prijzen maar begint ook flink op te lopen -O-. Vergeleken met vorige week 15 cent duurder.

Om in de auto ergernis te blijven, we willen over op diesel vanwege bovenstaand. Kunnen niet helemaal een auto naar wens vinden in de merken waar we naar keken, dus naar een wat luxer merk gekeken. Nu verliefd geworden. Oeps...