Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nicole_floor schreef:Naja ik weet niet hoelang jullie met een tank doen. Maar ik heb me auto voor het werk nodig en moet wel elke 2 weken tanken. Nu heb gelukkig vrijdagochtend nog voor 2.10 getankt, smiddags was het al 2.14 en net al 2.18. Maar nu elke keer mijn tank vol gooien omdat je bang bent dat de prijzen stijgen, heeft dan ook niet veel nut.
MarlindeRooz schreef:Dat op bijzondere weinig zo’n 20 tot 50 procent van de mensen tegenwoordig iets naars heeft waardoor ze in de trein geen mondkapje op kunnen. Sommige proberen het nog maar redden het alleen over de mond.
Echt heel zielig voor al die zieke mensen die onder de uitzonderingsregels vallen.
Wel diep respect voor de mensen die het nog proberen.
LiannePuthzy schreef:MarlindeRooz schreef:Het wappie-virus gaat hard rond ja!
Heel veel mensen beginnen gewoon lak te krijgen inderdaad, waarom in het ov wel een kapje dragen terweil het nergens anders meer hoeft? (Ik draag trouwens gewoon braaf een masker in het ov)
LiannePuthzy schreef:MarlindeRooz schreef:Het wappie-virus gaat hard rond ja!
Heel veel mensen beginnen gewoon lak te krijgen inderdaad, waarom in het ov wel een kapje dragen terweil het nergens anders meer hoeft? (Ik draag trouwens gewoon braaf een masker in het ov)
nicole_floor schreef:Naja ik weet niet hoelang jullie met een tank doen. Maar ik heb me auto voor het werk nodig en moet wel elke 2 weken tanken. Nu heb gelukkig vrijdagochtend nog voor 2.10 getankt, smiddags was het al 2.14 en net al 2.18. Maar nu elke keer mijn tank vol gooien omdat je bang bent dat de prijzen stijgen, heeft dan ook niet veel nut.