Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:37

Froukje schreef:
Breuk in de afvoerpijp van de keuken.. Doei keuken en vloer -O- |(
[ [url=m/ITPGFw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh oliebol

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 22:35

Samenloop van omstandigheden waardoor ik me echt rot voel, ik ga ook veel te laat naar bed (probeer voor 21.00 te gaan maar vandaag afspraak tot 21.40) dus dat mislukte sowieso al en nu al helemaal. Zit nog beneden op de bank een potje te janken. Morgen wel gewoon weer vroeg beginnen dus gedver.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 22:45

Liep zojuist tegen iets aan, pijnlijke schaafwond. Liep daarna ook nog tegen het bureau aan, rood vierkant die ook pijn doet :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 23:02

Dat bijna alle stageplekken die ik online kan vinden 3e jaars plekken zijn & een van de weinige toegewezen organisaties die me leuk lijkt gewoonweg niet reageert. -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 23:13

Mijn vriend (ja we zijn weer aan omdat ik het niet eerlijk vind om het zo in een keer uit te maken omdat ik boos ben)
Die pas na 5!!! uur mij appt want ja gamen is belangrijker eh, ik reageer dus niet want ik ga altijd rond deze tijd slapen, wordt hij boos omdat ik niet op hem reageer _-:(

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 23:17

Als je een relatie laat doorgaan omdat uitmaken niet eerlijk voelt is er iets mis e?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 23:29

fotolijstje schreef:
Mijn vriend (ja we zijn weer aan omdat ik het niet eerlijk vind om het zo in een keer uit te maken omdat ik boos ben)
Die pas na 5!!! uur mij appt want ja gamen is belangrijker eh, ik reageer dus niet want ik ga altijd rond deze tijd slapen, wordt hij boos omdat ik niet op hem reageer _-:(

Zie dat je een jonge meid bent, laat jezelf niet beperken door een relatie die nu al niet werkt…

Ik reageer vaak ook laat of helemaal niet, denk er simpelweg niet meer aan :') bellen bij mij is het beste, neem altijd op en ik zorg ervoor dat ik ook zsm kan komen indien nodig, dus dat heeft niks te maken met iemand onbelangrijk vinden, maar gewoon met dat mijn hooft niet naar appen staat :+ dus beter ga ik geen vriend krijgen die daar een drama van gaat maken :Y)

Maar daar hebben sommige mensen heel veel moeite mee , wat best kan, maar dan nemen dezelfde mensen dus nooit de telefoon op als ik bel. Dus ik kan in principe doodgaan en moet ik maar appen wat er is :Y)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 00:13

Dat er een gebouw hier in de stad in de brand staat en er al zeker dik 20 minuten non stop sirens zijn. Klinkt dus wel als iets erg serieus en niet goed.... Het kan of een winkelpand zijn of toch in een woning daarom heen. Hoop dat het meevalt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 01:45

Weer wakker schrikken van de nachtmerries. Toch knap hoe iemand in 1,5 uur in slaap kan vallen en wakker kan schrijven. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 01:56

Slapeloze nachten…

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 02:16

Snurkende vriend, en daardoor
Mkango schreef:
Slapeloze nachten…

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 02:41

Gewoon klaarwakker zijn :j
Lag te denken aan mijn behang waarvan als klap op de vuurpijl 3 ipv 7 rollen geleverd zijn :x

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 06:06

Mijn wekker gaat net af, en twee milliseconden later voel ik naast me wat uit bed spurten := vriend vergeten zijn eigen wekker voor half 6 te zetten, terwijl hij mij gisteren nog vroeg of ik mijn wekker wel had gezet :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 06:35

Eerste wekker blijkbaar uitgezet in mijn slaap. :+
Nu gaan haasten. :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 06:54

Kairos schreef:
Dat bijna alle stageplekken die ik online kan vinden 3e jaars plekken zijn & een van de weinige toegewezen organisaties die me leuk lijkt gewoonweg niet reageert. -O-

Niet reageert waarop? Een mail?
Bellen is sneller :)

Sterkte Froukje, Myfairytale, Theodora en Fleurtje :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 09:32

2 familieleden die over en weer bezig waren: Ja die heeft dat en dat gezegd over u. Ja maar ik zeg niets verkeerds hoor! Nee, ik zeg zo een zaken niet over jou!

Familielid a klaagt over b en b klaagt over a en ze zouden beiden over mij klagen maar ontkennen het beiden dat ze dat doen. Dus de oplossing was simpel. Samen rond tafel, alle kaarten op tafel en uitspreken wat er nu exact aan de hand is en wie wat nu effectief heeft gezegd en wat het godganse probleem is.

Dat gesprek was dus deze middag. Hebben ze elkaar gebeld en het onderling al geregeld. Gesprek hebben ze dus afgeblazen, ze willen niet vertellen wat er is gezegd. Al helemaal niet vertellen wie nu precies wat heeft gezegd over mij. Dus…. Nu weet ik niet wie de leugenaar is. Maar aan de hand van het opeens onderling regelen lijkt mij dat ze beiden schuld hebben. Beiden zaken hebben gezegd die niet ok waren/zijn en beiden onderling hebben proberen stoken bij mij. Conclusie: Niemand komt nog binnen tot ze de ballen hebben om er voor uit te komen wat ze nu precies wel/niet hebben gedaan :+ Precies weer de kleuterklas.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 09:40

Als ze over mij willen praten achter mijn rug gaan ze maar lekker hun gang en maak ik ik er niet druk om, is echt zo zonde van mijn tijd!
Je krijgt de waarheid toch niet boven tafel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 09:50

Snap ik. Heb je ook gelijk in. Het is enkel spijtig dat zich dit door trok tot niet meer willen komen op feestjes als de andere partij aanwezig was etc. Het ging gewoon te ver. Dat roddelen en vingerwijzen moest stoppen. Dan had de ene schade gemaakt, was dat niet waar. Was dat de andere. Wie betaald de schade aan ons? Niemand want ze gaan enkel vingerwijzen. Maar het is nu wel duidelijk dat ze alle 2 niet eerlijk zijn en stoken. Anders is zoiets niet opeens achter de rug geregeld.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 10:03

Dat 9292 niet correct was met of de bussen rijden een keer, ging helemaal niet langs waar die langs moest. Ik durf nu niet met de bus te gaan maar het regent wel vrij hard dus ik wil het wel. Iemand idee waar je echt de beste informatie krijgt?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 10:07

Ineke2 schreef:
Kairos schreef:

Niet reageert waarop? Een mail?
Bellen is sneller :)

Sterkte Froukje, Myfairytale, Theodora en Fleurtje :knuffel:

Organisatie is groot en geeft meerdere personen, telefoonnr’s enzo aan, en er stond solliciteren via de mail, maar daar heb ik na meer dan een week gewoon geen reactie op. Maar ik weet ook niet wie ik moet bellen als er op 2 plekken 3 verschillende namen, emails en telefoonnr’s staan

@fotolijstje: je kan bij de vervoerder op de site kijken voor de dienstregeling, dan zie je ook welke bus exact waar langs gaat. Alleen je ziet dan niet de actuele wijzigingen. Of je kan het aan de chauffeur vragen (:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-21 10:12

fotolijstje schreef:
Dat 9292 niet correct was met of de bussen rijden een keer, ging helemaal niet langs waar die langs moest. Ik durf nu niet met de bus te gaan maar het regent wel vrij hard dus ik wil het wel. Iemand idee waar je echt de beste informatie krijgt?

Je kan ook de NS app gebruiken om een busreis te plannen. Tevens heb je ook de app "OV info" waarmee je ook alle lijnen kunt controleren en kunt zien waar je bus uithangt en welke route hij rijdt. Die combinatie zou ik nemen, 9292 laat ik al jaren links liggen :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 10:39

Aan de organisatie van een concert.

Concert gaat in eens door (kregen wij half september te horen).
Ik heb toen aangegeven refund te willen.
Eerst was dit niet mogelijk, maar na een kleine discussie over wanneer een klant wettelijk gezien de koop mag ontbinden kon het in eens wel (puur ontmoediging dus) (zelf tot 7 oktober terwijl ze eerst zeiden dat je refund had kunnen aanvragen tot oktober 2020)

Refund is inmiddels aangevraagd, nu na bijna 4 weken bericht dat refund goedgekeurd is.
En nu geven die gladjakkers aan dat de refundaanvraag pas verwerkt wordt na 10 december en dat het dan nog 4 tot 6 weken duurt voor je het geld op de rekening ontvangt.

Terwijl in de eigen voorwaarden staat: Approved refunds will take several weeks to process. In accordance with measures created by the event sector and the Dutch government, there are maximums to the amount of time an organization can take to process refunds. In case of postponed events, refunds have to be processed one month after the new date of the event at the latest.

Dit betreft een gewijzigde concertdatum. Het concert vind plaats op 8 oktober, dat betekend dat ik uiterlijk 8 november mijn geld zou moeten ontvangen en niet pas half/eind januari.

Het is pure ontmoediging en ik snap dat de evenementenbranche het zwaar heeft, ik snap alleen niet waarom ik, daar onder zou moeten lijden en constant moet strijden voor mijn geld.

En het gezeur ook steeds, overal een linkje plaatsen met een zielig verhaal om het geld van je kaartjes te doneren.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 10:47

Was met kat bij dierenarts. Kom ik terug de wachtkamer in, aantal honden. Dus ik zet mandje met kat even op geruime afstand ergens aan de kant, zodat ik kan afrekenen. Laat iemand de riem van de hond gewoon vieren en aan het mandje van de kat snuffelen. Dus ik mandje weer opgepakt, nog verder weg gezet. Vrouw van de hond “nauw nauw zeg”. Ik iriteer me dood, hou je hond gewoon even wat korter bij je, kleine moeite. Vind mijn kat ook fijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 10:50

Dat de Ferrari weer eens buiten staat en ik daar buikpijn door heb ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 10:51

Het is koud!