Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Kan echt nog goed komen hoor, uit ervaring
Wellicht heb je ze binnen een week gewoon binnen.
Ik zit al de halve middag op Vinted te zoeken naar een leuk UV shirtje voor die kleine.
Echt super irritant dat ze daar geen aparte categorie voor hebben![]()
Moet je al die zwembroeken door worstelen... 1 op de 100 foto's ofzo is dan een shirtje
jansje73 schreef:Voor het eerst maak ik nu mee dat de verkoopster(uit Italie)mijn gekochte leuke QHP shirt niet heeft verstuurd, al had ik haar een paar berichten gestuurd wanneer zij het zal opsturen , helaas kreeg ik hier geen gehoor aan. Gisteren was het al een week geleden en ik wilde contact opnemen met Vinted zelf maar hun stuurde mij al een bericht om te laten weten dat mijn aankoop is geannuleerd. De terug betaling wordt verwacht op 03/07/'23, ik ben benieuwd.
_lautje_ schreef:Hier gaat het nu juist als een raket. En veel bundels. Ook kleding van mijn jongste die al maanden er op staan. Nieuwe foto’s gemaakt. Duurder gemaakt en in een bundel verkocht.
In een week voor denk ik €300 verkocht.
Was wel allemaal echt mooi spul.
pmarena schreef:Ze willen Homerr ook wel héél graag aanprijzen hè. Ik kies het eigenlijk nooit maar iedere klipklap zetten die gluiperds de verzendwijze weer automatisch op Homerr... in de hoop dat je het niet ziet lijkt het wel