xPareltje schreef:Zebrastreep schreef:
Sterkte..Hier gaat het met de mijne ook weer redelijk maar zie met regelmaat weer bloed in de kooi..
Dankje! Gelukkig knapt hij al weer iets op. Het rotte is dat hij even geen groenvoer mag omdat hij daar enorme pijn van krijgt , maar eigenlijk wel graag wil eten. He bah bloed is nog vervelenderWas die van jou ook ziek?
De mijne worden ook al 6 jaar stelletje oudjes
Ja helaas wel. 1,5 jaar geleden bloed geconstateerd en dus direct naar de dierenarts gegaan en alles laten nakijken. Heeft ze 2 dagen bij de da aan het infuus gelegen en echo's gemaakt blijkt ze een maagdilatatie te hebben. Echter was mevrouw het er niet mee eens en wou ze daar niks eten dus de 2e dag hebben ze mij 's middags opgebeld om te zeggen dat ze mee mocht. Eenmaal terug in de auto had ik een blaadje witlof meegenomen en dat was echt letterlijk binnen 3 tellen helemaal op
Maar ze heeft verder geen pijn, eet en drinkt goed, is vrolijk en zolang ze dat blijft doen mag ze blijven. Zodra ik verandering merk wordt het een spuitje
Hier gaat het met de mijne ook weer redelijk maar zie met regelmaat weer bloed in de kooi..
Oh jee wat heftig zeg! Wel bijzonder dat ze daar goed doorgekomen is zeg! Meeste gaan zo snel dood aan iets. Ze zijn ook zo wispelturig wat betreft eten , zo willen ze plots niks meer eten en dan spontaan wel weer wat. Precies dat heb ik ook als ze heel erg achteruit gaan dan een spuitje. Cavia's zijn wat dat betreft best wel zwak als het om ziektes enz gaat.
Maar mijn kleine meid is ook wel een dikkertje en kieskeurig wat betreft groenvoer maar echt een snoepje net als hun baasje
Ze zijn inderdaad zo kwetsbaar voor ziektes en andere dingen. Maar gelukkig gaat het met de jouwne weer beter, nu hopen dat het zo blijft! Niks zo erg als dat er iets met je beestjes gebeurd dan breekt echt mijn hart wellicht die van jou en van alle overige dierenliefhebbers ook. Heb je zeugjes of beertjes? En hoe oud zijn die van jou?

Maar wel testvakanties naar rhodos en gran canaria laten doorgaan stelletje debielen deze regering in nederland..
Sodemieter toch een eind op! Zorg eerst dat de gemiddelde nederlander weer hun leven terug krijgen ipv meteen die vakanties en concerten te gaan testen pff..