Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lorette_ schreef:Als je de terminal niet verlaat en je er maar kort bent, dan telt dat niet als een bezoek aan het land, toch? Ik heb helaas geen bron om dit te bevestigen.
eponine schreef:Is het bij iemand bekend hoe het in Beieren gaat met overnachten? In het algemeen is Nederland groen voor Duitsland, maar Beieren accepteert in hotels toch geen mensen die niet getest zijn.. of wel?
.
. Er zijn iedere keer 2 mensen die een maskertje op hebben (chirurgisch) in winkels en andere binnenruimte. Dat zijn wij dus. In Nederland is covid voorbij. Niemand houdt afstand laat staan draagt mondmaskertje. Althans waar wij waren. Ik voel me dus ook heel Frans doordat wel te doen. Volgende week krijg ik boete als ik het niet doe. Enfin de tijd zal het leren het hoe en wat rondom de maskertjes.
maar ondanks volledige vaccinatie en de qr codes op orde gaan we toch testen. Voor mijn vader zijn eerste keer. Maar beter wel doen, zou zo idioot zijn als een van ons ongemerkt virus bijdraagt. En in een kleinere ruimte nemen we liever geen risico.
en meer) weer terug met een paar dagen. 
Een bokker was eventueel zo lief om wat te kopen en op te sturen maar de verzendkosten waren nogal peperduur. Ik was nu met tweede keus uit nederland maar krijg steeds meer jeuk erdoor. Dus ik sta al aardig lang te trappelen om weer met goed waspoeder thuis te komen. En meer waar ik tegenkan en hier niet te krijgen is. Shampoo bijvoorbeeld maar dat had ik 1,5 jaar geleden flink ingekocht. Maar ook daarvan gaat flink wat mee terug. 
. Echter mijn vader woont niet in de buurt en hij gaat dus de vakantietest laten doen. Ik ben al 1,5 jaar niet dichter dan 1,5 m bij hem in de buurt geweest. Zodat als ik hem oppik we beiden zeker zijn van geen besmetting. 
.