Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:05

Lestrange01 schreef:
Aan de slechte sfeer op bokt. En dan heb ik het niet over een specifiek topic of specifieke bokker. Bijna elk topic dat ik open daar zitten mensen zo te kibbelen! En ik houd wel van een beetje drama (popcorn, iemand?) Maar het is wel echt erg nu. Vaak zo op de man.

Ik heb het idee dat het komt door dat corona gebeuren, zorgt toch voor een slecht humeur. Het is zo zonde want vroeger vond ik het juist leuk om mee te lezen met allerlei topics.

Eens. Wees een beetje aardig...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:06

GUSTIxBILL schreef:
Aan het hele Corona gebeuren
Aan het feit dat ik een ex-klasgenoot, iemand die ik vertrouwde, desondanks haast geen contact, kwijt geraakt ben aan Corona.
Jonger en gezonder als mij.
De grootst schat van de wereld, iedereens vriend.
Een veel te groot verlies.
En ik weet niet hoe er mee om te gaan.
Dat ik voor het eerst ergernis, woede, frustratie, verdriet voel door dit alles.

Wat heftig, gecondoleerd!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:09

GUSTIxBILL schreef:
Aan het feit dat ik een ex-klasgenoot, iemand die ik vertrouwde, desondanks haast geen contact, kwijt geraakt ben aan Corona.
Dat ik voor het eerst ergernis, woede, frustratie, verdriet voel door dit alles.

Wat erg.. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies... :(:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:10

GUSTIxBILL schreef:

Gecondoleerd :(:), heel erg veel sterkte met dit grote verlies.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:12

Heftig Gusti, gecondoleerd :(:)

Dat niemand van mijn vriendengroep (of überhaupt bekende in mijn omgeving) mijn liefde voor Afrika deelt / daar zijn toekomst ziet. Elke keer alles zelf moeten uitzoeken of vragen in FB groepen omdat je ook niet ff makkelijk die kant op kan bellen, dat moet dan weer met een skype of Whatsapp afspraak.
Twijfel zo over welke opleiding te doen of welke stappen te nemen maar niemand die mij nuttige informatie kan geven.
Jaja, klinkt zo als een first world problem maar het is zo frustrerend.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:15

Whale schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan de slechte sfeer op bokt. En dan heb ik het niet over een specifiek topic of specifieke bokker. Bijna elk topic dat ik open daar zitten mensen zo te kibbelen! En ik houd wel van een beetje drama (popcorn, iemand?) Maar het is wel echt erg nu. Vaak zo op de man.

Ik heb het idee dat het komt door dat corona gebeuren, zorgt toch voor een slecht humeur. Het is zo zonde want vroeger vond ik het juist leuk om mee te lezen met allerlei topics.

Ik denk dat het corona gebeuren best wat effect heeft. Mijn collegas zijn de afgelopen weken al meerdere keren echt tot op het bot verrot gescholden in de winkel.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:31

Net nu,tijdens de corona maatregelen,problemen met de auto.Melding 'controleer inspuiting' en het motorstoringslampje brandt.
Ik hoop dat de garage snel reageert.

CaptainJS

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 22:31

Dat ik mijn haarborstel al bijna een hele weet kwijt ben. En dat ik dat k*t ding echt nergens kan vinden. Wordt er gek van.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 22:49

GUSTIxBILL schreef:

Onmacht..

Ik weet hoe je je voelt..
Een van mijn tantes is vorig weekend overleden, en gisteren is mijn oom ook overleden. Beide Corona.

Vreselijk om zo afscheid te moeten nemen, iemand niet meer kunnen herkennen. Zo onmenselijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 22:52

Bromvlieg in huis en de kat rustig erachter aan lopen, zitten en om zich heen kijken. Potver pak dat kreng gewoon :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 23:00

MamaMiesje schreef:
- Dan denk ik ook wel eens: hallo, we zijn al 100 jaar bij elkaar. Weet je nou nóg niet waar ik blij van word? En je bent al 4 dagen thuis, hoezo moet je één dag van tevoren nog een cadeau regelen?

Mijn ouders zijn al 40 jaar bij elkaar. Elke verjaardag, trouwdag weer het zelfde. Ze weten gewoon niet wat ze voor elkaar moeten kopen. Dus de afgelopen 10 jaar ben ik daar voor. Beide doen de zelfde snieky dans om een paar dagen van te voren bij mij te komen uitvragen wat de ander wil hebben.

Ik snap echt niet dat mensen zo weinig creatief zijn.
(En hoe inspiratieloos ze zijn zie je dan weer aan de kadootjes die ik zelf krijg)

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 23:03

Mijn ouders geven elkaar op hun verjaardag of trouwdag eigenlijk gewoon niks :') Ze hebben vaak geen flauw idee wat ze zouden moeten vragen en als ze iets willen hebben kopen ze het gewoon _O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 23:10

CaptainJS schreef:
Dat ik mijn haarborstel al bijna een hele weet kwijt ben. En dat ik dat k*t ding echt nergens kan vinden. Wordt er gek van.

Heb je een kat? Die van mij verstopt mijn haarborstel wel eens..

Sterkte voor degene die het nodig hebben.

En wat heb ik het getroffen met mijn man als ik het zo lees. (Wist ik natuurlijk al. :+ ) Wij geven elkaar voor onze verjaardag altijd een verrassings dagje uit. Compleet met hints en al. Zorgt al voor maanden voorpret. Het kan gratis zijn(bijvoorbeeld een stadswandeling in een mooie oude stad) maar mag ook iets kosten.Zolang het niet te gek wordt en we weten allebei wat de ander te gek vindt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 23:11

[naam] schreef:
Bromvlieg in huis en de kat rustig erachter aan lopen, zitten en om zich heen kijken. Potver pak dat kreng gewoon :')

Uiteindelijk heb ik de bromvlieg een pak slaag gegeven :') , wel aan de kat gevoerd zodat ie de smaak hopelijk te pakken krijgt :Y)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 23:37

Whale schreef:
Lestrange01 schreef:

Ook eens, letterlijk alles word vaak op de man uitgemolken.
Zelfs in een ergernissen topic ;) soms kijk ik met stijgende verbazing de reacties.
Echt mensen relax een beetje.
Ook buiten bokt, niemand kan iets aan de situatie doen... alleen meewerken en denken.
Zo moeilijk is die enkele maanden niet ip een heel leven als het zelfs levens kan redden.
Helemaal klaar mee :')

Heel veel sterkte gusti :(:)

Waarom eet mijn kat zo luidruchtig -O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 23:48

Er zit een mug in de kamer. :(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 00:33

Dat mijn buren aan het verhuizen zijn (heel grote yay! *\o/* ), ze heel laat hun nest uit rollen en ergens in de middag bezig gaan met lawaai maken in huis maar dan wel rustig doorgaan tot laat. Tot nu in ieder geval en who knows hoe lang ze doorgaan. Nog even volhouden, ik heb het maandenlang gepresteerd om ze niet krijsend de nek om te draaien, die laatste paar dagen kunnen er ook nog wel bij. Maar |o

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 04:18

Dat ik weer niet kan slapen -O-

Ging al wat laat naar bed, toen werd dl wakker, lag ik net weer in bed, werd zl wakker. Zij slapen ondertussen weer maar ik kom maar niet in slaap. (Ondertussen 2 uur verder)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 05:44

Wakker. Ik slaap de laatste tijd nog maar 4 uur achter elkaar. Zo vermoeiend :(

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 06:41

Dat ik slecht geslapen heb vannacht.. gisteravond mijn enkel verstuikt en werd constant wakker doordat hij zeer deed

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:42

Dat opbouwend kritiek tegenwoordig ook als aanval wordt gezien.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 09:18

Nayomie schreef:

Alles word tegenwoordig als aanval gezien, zelfs als je een tip geeft

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 09:24

LiannePuthzy schreef:
Nayomie schreef:

Alles word tegenwoordig als aanval gezien, zelfs als je een tip geeft

Yep dit dus, ik snap dat internet zeker in deze tijd het anders kan vormen, maar hoe goed je ook je best doet, het wordt direct weggezet als aanval. :+

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 09:29

wemkelover schreef:
Gini schreef:
En jij doet wel altijd iets voor vaderdag, Valentijn, verjaardag,...?

ja dus ..

Dat is niet netjes. Wel nemen, maar niets geven, dat hoort niet in een relatie. :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-20 09:44

Dat ik zo een meeting heb maar écht geen zin meer heb om met mensen te praten momenteel op die manier -O-