Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Persoonlijk vind ik het belachelijke prijzen en eigenlijk vind ik dat prima. want ik voorspel dat er tegen de zomer weer een heleboel in het asiel belanden.
_Nadia_ schreef:nynke55 schreef:Persoonlijk vind ik het belachelijke prijzen en eigenlijk vind ik dat prima. want ik voorspel dat er tegen de zomer weer een heleboel in het asiel belanden.
Hier zie je nu al aan de lopende band honden aangeboden worden die in de eerste lockdown gekocht zijn, t probleem is alleen dat ze er flink winst op maken. Zag zojuist een 1 jaar oud cockapoo teefje voor 3500 te koop, en de advertentie was al bewerkt met de opmerking dat ze over 100 berichten had gekregen dus dat er nu een stop op zat.
Wij hebben onze plannen in de koelkast gezet want dit is gewoon belachelijk.
MarcoBorsato schreef:Offtopic maar wij willen tzt misschien een poedel. Maar van een fokker in de buurt hoorden we dat er nu een wachtlijst van jaren is. Járen!
Bizar gedoe.
sasja0705 schreef:Kan nog gekker, in de herfst zag ik op mp ook kruising Britse x HTK (vader onbekent) ... moesten 650 kosten.
Adv was bij mij uit het dorp, dus nieuwsgierig als ik ben, meteen gekeken.
Zitten er een paar blauwe ertussen.
Kon het niet laten om even een berichtje te sturen met een foto van de vader en de vraag wat ik aan dekgeld mag berekenen
![]()
Vader is namelijk mijn stalzwerver, bloedmooi effen blauqrijs.
Sinds meer als 1 jaar staat castratie op de planning, maar
tot nu toe was hij ons te snel en te slim af (- ruikt die gewoon, nu zijn wij met vangkooi bezig)
Maar heb haar al gewaarschuwd dat hij als goed is voor volgende nesten niet meer beschikbaar is...
Gini schreef:Ik snap hem eigenlijk niet zo heel goed? Jij zadelt iemand met een nestje op omdat je jouw ongeholpen kater vrij laat rondlopen en dan ga jij sarcastisch doen tegen de onvrijwillige fokster?
Zeg me alsjeblieft dat ik het verkeerd begrepen heb.
Rennie89 schreef:Die fokker rekent hoofdprijs voor kittens die van haar kater komen. Pfoe wat een achterlijke prijzen vraagt men nu voor htk kittens... en dan nog niet eens geënt of gechipt of ontwormt of ontvloeid